AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:13 #21 Del Skrevet torsdag kl 16:13 2-3 timer er drøyt. Hvorfor sier du ikke noe? Er dere venner kan du konfrontere henne. Eller spørre om det er noe galt. Jeg kommer også alltid for sent, men ikke 2-3 timer. Jeg skjønner at det er irriterende og det er helt greit for meg å ikke bli ventet på. Jeg foretrekker faktisk det, siden jeg ikke kan stole på meg selv. Jeg har adhd og det er forklarende, men jeg sier i det minste unnskyld. En del av det å være venn er å akseptere hverandre. På noen ting må man faktisk gi opp når det gjelder bedring. Alle mennesker gjør dette med venner for alle har noe ved seg som er irriterende eller mer enn det. Anonymkode: 6c4c3...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet torsdag kl 16:15 #22 Del Skrevet torsdag kl 16:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så jeg har en veninne som ofte spør meg om vi kan henge sammen, noen ganger bare for å være i byen, eller for å hjelpe henne med å ta opp matten. Greia er.....hun kommer ALLTID sent. Vi lager en avtale om at vi møter opp tidlig, men hun blir 2 eller 3 timer sen til avtalen. Hun tekster meg alltid på morgenen for å bekrefte at vi skal møte opp, men så forsvinner hun helt uansett om du ringer henne eller prøver å sende en melding. Så dukker hun et par timer senere og sier "jeg forsov meg" (selv om hun var våken tidligere) eller at hun måtte gjøre noe hjemme osv.... Jeg er vanligvis en veldig likegyldig person men nå kjenner jeg på irritasjon. Jeg føler ikke jeg blir verdsett eller respektert som en venn heller, eller er dette normalt? Anonymkode: 91654...b29 Men hvorfor venter du i 2-3 timer? Hadde gått etter Max en time , evnt etterlyst henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:21 #23 Del Skrevet torsdag kl 16:21 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde ei venninne som var sånn, utrolig provoserende. Så jeg begynte å gjøre akkurat det samme mot hun. Lagde avtaler og jeg gadd ikke dukke opp, eller kom veldig sent. hun inviterte til middag hjemme hos seg engang, jeg kom 2 timer senere. Hun ringte og ringte og sende sms, jeg svarte ikke, bare dukket opp med en tåpelig unnskyldning. Haha, hun var altså så sur! Så da tok jeg det opp og fortalte at dette gjorde jeg med vilje for at hun skulle få oppleve hvordan vi andre følte det med at hun alltid kom for sent. At det er så utrolig respektløst. Hun tok det til seg og har blitt veldig bedre, selv om hun i blant kommer 10-15 min sein nå. Anonymkode: 378f2...234 Gjorde det samme med ei venninne som var helt lik. Skulle nesten tro det var samme venninne. Hun skulle ofte sitte på da vi skulle noe også, på jobb blandt annet. Hun var nesten alltid for sen, men jeg bare kjørte da hun ikke sto der hun skulle stå til avtalt tidspunkt. Hun har også bedret seg. Anonymkode: d84e6...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:34 #24 Del Skrevet torsdag kl 16:34 Om dette faktisk er en venninne, så må du snakke med henne om dette. Forklare at du ikke orker mer. Du kan være behjelpelig, men kun om hun møter til den gitte tiden. Det er utrolig lite respektfult ovenfor din tid, at hun skal oppføre seg slik. Vet mange skylder på ADHD ol. men det er mulig å faktisk ikke være for sen, det er mulig å sette ulike alarmer som minner en på at nå må man dra. Anonymkode: 26011...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:40 #25 Del Skrevet torsdag kl 16:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vær så snill alle damer, utrolig mange venninner gjør ikke dette med vilje! Jeg er selv en av de, jeg får blackout ifbm tid. Det bare lar seg ikke fikse. Utrolig mange venninner av dere mener ingenting vondt med de 15-20 minuttene de er sene. Spesielt om de sier unnskyld og er stressa. Husk vi er forskjellige alle mann, vær snill med venninner der er glade i, spør heller nysgjerrig hvorfor de var sene og prøv å finne ut den underliggende årsaken. Det er ekstremt vondt for de som bare ikke får det til. For noen er dette en høytfungerende autisme/adhd kalt tidsblindhet. (Det er masse videoer på hvordan blindheten jobber i mot naturlige signaler i hjernene). Det det nesten er umulig å kalkulere og strukturer dager eller gjøremål iht til et fast tidspunkt for disse menneskene (men selv ser de nordmal ut på utsiden). Prøv å forstå og heller ha en god samtale med venninnene deres, isteden for å være en pur heks tilbake. Jeg ble en gang kjefa opp av min daværende samboervenninne og den dag i dag har jeg grøss i kroppen, fordi jeg skjønte ikke at jeg hadde vært sen. Men gud jeg er så respektfull mot mine venninner. Jeg har bare aldri brydd meg om å måtte vente på noen, jeg synes det er et nydelig pust i bakken «å bare vente», derfor hadde jeg trodd hele verden var sånn. Inntil jeg ble kjefta opp, fikk avslutta mitt beste vennskap og innså jeg måtte ha hjelp med tidsblindhet. Anonymkode: d41b0...822 Beklager, dette blir litt som om jeg hadde nektet å være med på noen jobbmøter før 14, fordi hodet mitt som b-menneske ikke fungerer før da. Vi må tilpasse oss resten av verden, av RESPEKT for andres tid. Andres tid er faktisk like viktig som din. Det å komme kronisk for sent er et tegn på at du ikke respekterer eller verdsetter de du har avtalen med. Du sier man skal være hensynsfull mot andre; Hva om venninnen din har sosialangst og kvinnet seg opp i timesvis for å gå ut og møte deg, eksempelvis? Så må hun stå alene og vente i et ekstremt ubehag, fordi du ikke gadd å sette på en alarm? Det du synes er et "nydelig pust i bakken" av å vente er for ekstremt mange andre essensiell tid de heller kunne brukt med barn, kjæledyr, en viktig jobboppgave som nesten ble ferdig osv. Du fortjente tilsnakk. Jeg hadde gjort akkurat det samme. 2-3 timer? Hvordan har du ork eller tid til å bruke så mye av dagen din på venting, TS? Selv hadde jeg gått etter ti-tyve min, om jeg ikke fikk kontakt. Anonymkode: 1013d...618 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:41 #26 Del Skrevet torsdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vær så snill alle damer, utrolig mange venninner gjør ikke dette med vilje! Jeg er selv en av de, jeg får blackout ifbm tid. Det bare lar seg ikke fikse. Utrolig mange venninner av dere mener ingenting vondt med de 15-20 minuttene de er sene. Spesielt om de sier unnskyld og er stressa. Husk vi er forskjellige alle mann, vær snill med venninner der er glade i, spør heller nysgjerrig hvorfor de var sene og prøv å finne ut den underliggende årsaken. Det er ekstremt vondt for de som bare ikke får det til. For noen er dette en høytfungerende autisme/adhd kalt tidsblindhet. (Det er masse videoer på hvordan blindheten jobber i mot naturlige signaler i hjernene). Det det nesten er umulig å kalkulere og strukturer dager eller gjøremål iht til et fast tidspunkt for disse menneskene (men selv ser de nordmal ut på utsiden). Prøv å forstå og heller ha en god samtale med venninnene deres, isteden for å være en pur heks tilbake. Jeg ble en gang kjefa opp av min daværende samboervenninne og den dag i dag har jeg grøss i kroppen, fordi jeg skjønte ikke at jeg hadde vært sen. Men gud jeg er så respektfull mot mine venninner. Jeg har bare aldri brydd meg om å måtte vente på noen, jeg synes det er et nydelig pust i bakken «å bare vente», derfor hadde jeg trodd hele verden var sånn. Inntil jeg ble kjefta opp, fikk avslutta mitt beste vennskap og innså jeg måtte ha hjelp med tidsblindhet. Anonymkode: d41b0...822 Jeg regner med at du aldri tar fly, tog, lege eller tannlegetime. Går aldri til frisør, jobb eller skole som krever at du faktisk må møte opp i tide? Anonymkode: 666c4...f20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:44 #27 Del Skrevet torsdag kl 16:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om dette faktisk er en venninne, så må du snakke med henne om dette. Forklare at du ikke orker mer. Du kan være behjelpelig, men kun om hun møter til den gitte tiden. Det er utrolig lite respektfult ovenfor din tid, at hun skal oppføre seg slik. Vet mange skylder på ADHD ol. men det er mulig å faktisk ikke være for sen, det er mulig å sette ulike alarmer som minner en på at nå må man dra. Anonymkode: 26011...6e8 Jeg er lei av å ha kommet for sent i 40 år. Jeg skylder på adhd, fordi det er adhd som vanskeliggjør det. Jeg orker ikke skamme meg hele tiden bare fordi mennesker uten denne typen utfordringer mener jeg skal gjøre dette og dette. Det er helt riktig at man kan sette på alarmer, men ofte jobber mange mennesker som sliter med dette med å forbedre seg på flere områder samtidig og det er en prosess. Jeg er fullstendig klar over at dette skaper frustrasjon, men det er ingen vits i å bli rigid og late som det eneste som er av verdi i et vennskap er god tidstyring. De fleste av oss finner oss i andre greier som venner har. De fleste venner er frustrerende på ulike måter. Vi kaster dem ikke fra oss likevel. Da var ikke vennskapet verdt så mye i utgangspunktet. Dessuten trenger ingen å vente på folk som kommer for sent. Ellers er jeg selvfølgelig helt enig i at 2-3 timer er drøyt og at hun bør konfronteres. Anonymkode: 6c4c3...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:47 #28 Del Skrevet torsdag kl 16:47 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg regner med at du aldri tar fly, tog, lege eller tannlegetime. Går aldri til frisør, jobb eller skole som krever at du faktisk må møte opp i tide? Anonymkode: 666c4...f20 Du kan stole på at flere av forsentkommerne både er for sene til fly, tog, frisør, legetime, skole og tidvis jobb. Det betyr ikke at de ikke har respekt for toget og flyet. Anonymkode: 6c4c3...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:48 #29 Del Skrevet torsdag kl 16:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vær så snill alle damer, utrolig mange venninner gjør ikke dette med vilje! Jeg er selv en av de, jeg får blackout ifbm tid. Det bare lar seg ikke fikse. Utrolig mange venninner av dere mener ingenting vondt med de 15-20 minuttene de er sene. Spesielt om de sier unnskyld og er stressa. Husk vi er forskjellige alle mann, vær snill med venninner der er glade i, spør heller nysgjerrig hvorfor de var sene og prøv å finne ut den underliggende årsaken. Det er ekstremt vondt for de som bare ikke får det til. For noen er dette en høytfungerende autisme/adhd kalt tidsblindhet. (Det er masse videoer på hvordan blindheten jobber i mot naturlige signaler i hjernene). Det det nesten er umulig å kalkulere og strukturer dager eller gjøremål iht til et fast tidspunkt for disse menneskene (men selv ser de nordmal ut på utsiden). Prøv å forstå og heller ha en god samtale med venninnene deres, isteden for å være en pur heks tilbake. Jeg ble en gang kjefa opp av min daværende samboervenninne og den dag i dag har jeg grøss i kroppen, fordi jeg skjønte ikke at jeg hadde vært sen. Men gud jeg er så respektfull mot mine venninner. Jeg har bare aldri brydd meg om å måtte vente på noen, jeg synes det er et nydelig pust i bakken «å bare vente», derfor hadde jeg trodd hele verden var sånn. Inntil jeg ble kjefta opp, fikk avslutta mitt beste vennskap og innså jeg måtte ha hjelp med tidsblindhet. Anonymkode: d41b0...822 Tidsblindhet har jeg tro på, men at «det ikke er noe å gjøre med det», den kjøper jeg ikke. Sett alarmer. Om du ikke har peiling på tid, spør om hjelp, få hjelp til å sette en alarm til når du må begynne å gjøre deg klar, sette en alarm halveis til når du skal dra som en påminnelse om at det nærmer seg, og en alarm når du må droppe alt du har i hendene og dra for å rekke frem. Hvordan kommer du deg til alt av jobb, tannlegetime, legetime, tog, fly ol. i tide? Er du alltid sen, eller er det kanskje mulig å få til? For meg; Jeg skal være et sted så er første regel at jeg skal være der 15 min før, noe senere, da er jeg for sent ute. Om noe tar 30 minutter med bil, så regner jeg minst 10 min ekstra på å kjøre. Om jeg må ta buss/tog ol. så tar jeg alltid en buss/tog før jeg faktisk må, slik at jeg har tid til å somle bort noe. Det er små ting i hverdagen man kan gjøre for å faktisk hjelpe på. Blir man kanskje sen? Ja, men 10 minutter sen er bedre enn 2-3 timer som TS sliter med. Jeg kunne tilgitt en venninne om jeg aå at de faktisk virkelig prøvde, men det høres ikke ut som om TS sin venninne er en som prøver. Anonymkode: 26011...6e8 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:04 #30 Del Skrevet torsdag kl 17:04 Ved adhd eller andre typer funksjonsfall må man øve på strategier slik at man fungerer bedre. Å komme 20-30 minutter for sent en sjelden gang er ikke et problem, men folk som alltid kommer for sent sliter ut vennskap og andre relasjoner. Tid er på en måte den ene ressursen vi alle har likt til rådighet, og du tar enormt fra andre ved å komme for sent. 2-3 timer, da hadde jeg kansellert det vennskapet. Jeg kunne jo trent, jobbet, gjort noe ut av dagen fremfor den meningsløse ventingen, det er sylfrekt. Mye som er knyttet til adhd-problematikk er bare dårlige vaner og atferd, og jeg vil ikke ha det kaoset tett på meg. Synes det er mange som unnskylder dårlig atferd med adhd, om de har diagnosen eller ei. Anonymkode: bb915...2bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:28 #31 Del Skrevet torsdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ved adhd eller andre typer funksjonsfall må man øve på strategier slik at man fungerer bedre. Å komme 20-30 minutter for sent en sjelden gang er ikke et problem, men folk som alltid kommer for sent sliter ut vennskap og andre relasjoner. Tid er på en måte den ene ressursen vi alle har likt til rådighet, og du tar enormt fra andre ved å komme for sent. 2-3 timer, da hadde jeg kansellert det vennskapet. Jeg kunne jo trent, jobbet, gjort noe ut av dagen fremfor den meningsløse ventingen, det er sylfrekt. Mye som er knyttet til adhd-problematikk er bare dårlige vaner og atferd, og jeg vil ikke ha det kaoset tett på meg. Synes det er mange som unnskylder dårlig atferd med adhd, om de har diagnosen eller ei. Anonymkode: bb915...2bb Dette handler ikke egentlig om forsentkomming isolert, men at folk har begynt å sette i gang diskusjoner om å skrote venner på grunnlag av forsentkomming (uten at det er 2-3 timer). Da blir det selvfølgelig forsvar. Vi har venner for en grunn. Å være punktlig er ikke grunnen. Hvis du ikke ønsker vennskapet du har med en forsentkommer, så er vennskapet enten ikke sterkt nok eller du er rigid og ser ikke at det finnes masse annet man holder ut med vennene sine fordi man er glad i dem. Mest sannsynlig har også du og andre lyter som andre irriterer seg over, som for mange føles like prekært som andre setter punktlighet. Hvis man sitter og venter på forsentkommere når man har kjent dem i 10 år, så vil jeg si man er ganske lite tilpasningsdyktig. Det er bare å la være. Kommer de ikke til tiden, så er avtalen brutt allerede. Da får de som kommer for sent ta konsekvensen av det. Jeg har gitt opp både å håpe på forbedring med noen venner når det gjelder arroganse, utfrysning av enkeltpersoner, gjerrighet, hjelpesløshet, kritikkimmunitet, aggresjon og frekkhet pga. misforståelse i meldinger, etc. Alt dette finnes i ulik grad som trekk blant mange andre gode trekk blant mine venner. De tilbyr masse annet til vennskapet og da især det viktigste: de er morsomme å være med og gir emosjonell støtte. Mangel på punktlighet er ikke noen bedre grunn til å avslutte vennskap enn andre trekk. Anonymkode: 6c4c3...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:25 #32 Del Skrevet torsdag kl 18:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tidsblindhet har jeg tro på, men at «det ikke er noe å gjøre med det», den kjøper jeg ikke. Sett alarmer. Om du ikke har peiling på tid, spør om hjelp, få hjelp til å sette en alarm til når du må begynne å gjøre deg klar, sette en alarm halveis til når du skal dra som en påminnelse om at det nærmer seg, og en alarm når du må droppe alt du har i hendene og dra for å rekke frem. Hvordan kommer du deg til alt av jobb, tannlegetime, legetime, tog, fly ol. i tide? Er du alltid sen, eller er det kanskje mulig å få til? For meg; Jeg skal være et sted så er første regel at jeg skal være der 15 min før, noe senere, da er jeg for sent ute. Om noe tar 30 minutter med bil, så regner jeg minst 10 min ekstra på å kjøre. Om jeg må ta buss/tog ol. så tar jeg alltid en buss/tog før jeg faktisk må, slik at jeg har tid til å somle bort noe. Det er små ting i hverdagen man kan gjøre for å faktisk hjelpe på. Blir man kanskje sen? Ja, men 10 minutter sen er bedre enn 2-3 timer som TS sliter med. Jeg kunne tilgitt en venninne om jeg aå at de faktisk virkelig prøvde, men det høres ikke ut som om TS sin venninne er en som prøver. Anonymkode: 26011...6e8 Jeg har tidsblindhet. Jeg kommer oftest 5-10 min etter avtalt tid. Dette fordi minuttene før jeg skal gå alltid fyker avgårde. Derfor har jeg avtalt med noen venninner at vi enten opererer med ca tid. Altså ca 5, så møter vi opp da og varierer hvem som må vente på hvem. Ser jeg eller andre på forhånd at vi blir litt seine sender vi en melding. Angående jobb har jeg alltid kommet i siste liten. Men så fikk jeg meg en jobb hvor vi bør være der 15 min før vi må være der og starter fordi når vi starter er det krise hvis noen mangler. Mange møter opp litt før vi må. Men et flytende bør gir mer rom til å dingle litt med minuttene rundt bør tidspunktet. Jeg er der alltid når vi må være der. Men jeg liker ikke når noe er på minuttet/sekundet. Det skaper stress for meg og andre. Vi er altfor styrt av klokkeslett i dagens samfunn. Anonymkode: 93553...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuvia Skrevet torsdag kl 18:31 #33 Del Skrevet torsdag kl 18:31 Jeg er en av de som er kronisk sen. Uansett hvor mye jeg forsøker å planlegge og arrangere så er jeg sen. Dette hsr jeg ordnet med å skrive inn avtaler på feilt tidspunkt , så om vi har avtalt 19.30 står det i min kalender 19. dermed er jeg alltid litt for tidlig og aldri for sen. Jeg er bare elendig på å planlegge tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #34 Del Skrevet torsdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så jeg har en veninne som ofte spør meg om vi kan henge sammen, noen ganger bare for å være i byen, eller for å hjelpe henne med å ta opp matten. Greia er.....hun kommer ALLTID sent. Vi lager en avtale om at vi møter opp tidlig, men hun blir 2 eller 3 timer sen til avtalen. Hun tekster meg alltid på morgenen for å bekrefte at vi skal møte opp, men så forsvinner hun helt uansett om du ringer henne eller prøver å sende en melding. Så dukker hun et par timer senere og sier "jeg forsov meg" (selv om hun var våken tidligere) eller at hun måtte gjøre noe hjemme osv.... Jeg er vanligvis en veldig likegyldig person men nå kjenner jeg på irritasjon. Jeg føler ikke jeg blir verdsett eller respektert som en venn heller, eller er dette normalt? Anonymkode: 91654...b29 Har en slik pappa. Så når det er noe barneselskap så sier jeg kl 12 til han og kl 14 til alle andre. Så møter alle opp likt. Anonymkode: 53006...289 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet torsdag kl 19:44 #35 Del Skrevet torsdag kl 19:44 (endret) For å i det hele tatt være så sen er det mye som må skje. Hun ser at tida nærmer seg avtalen deres, men bryr seg ikke. Tida er en time over avtalen, hun bryr seg ikke, tida er 1,5-2 tiner over avtalen og hun begynner å samle seg sammen og FORBEREDE seg til å dra. Altså: hun ser hun er sein og bryr seg IKKE. veldig respektløst og jeg hadde da hatt null problemer med å dra alene eller late som om jeg ikke er hjemme/på stedet når hun endelig dukker opp. Det som er normalt er å si ifra, gjerne FØR tidspunktet man skal være et sted, og at man tror man blir sen, og ihvertfall ikke være konsistent sen, og med så stor margin. Jeg synes at 10-15 min allerede er mer enn nok sen til at man sier ifra og beklager seg. Endret torsdag kl 22:33 av katties 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #36 Del Skrevet i går, 09:20 Du må jo sette grenser? "Når vi har avtalt et tidspunkt, ønsker jeg at du forholder deg til dette. Jeg kommer til å gå om du er mer enn 5 minutter for sein". Samme om hun skal komme til deg. Når hun ringer på "Nå er du alt for sein, og jeg har begynt med noe annet. Vi kan heller finne på noe en annen dag, og da ønsker jeg at du kommer til avtalt tid", og lukk døren. Hun kommer for seint om og om og om igjen fordi du lar henne slippe unna med det. Du må sette en grense, presisere konsekvenser, og så gjennomføre dem. Å bare klage, bare SI at dette er uakseptabelt, hjelper lite, om du ikke faktisk gjennomfører en konsekvens også. Anonymkode: cf7d1...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet i går, 09:27 #37 Del Skrevet i går, 09:27 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så jeg har en veninne som ofte spør meg om vi kan henge sammen, noen ganger bare for å være i byen, eller for å hjelpe henne med å ta opp matten. Greia er.....hun kommer ALLTID sent. Vi lager en avtale om at vi møter opp tidlig, men hun blir 2 eller 3 timer sen til avtalen. Hun tekster meg alltid på morgenen for å bekrefte at vi skal møte opp, men så forsvinner hun helt uansett om du ringer henne eller prøver å sende en melding. Så dukker hun et par timer senere og sier "jeg forsov meg" (selv om hun var våken tidligere) eller at hun måtte gjøre noe hjemme osv.... Jeg er vanligvis en veldig likegyldig person men nå kjenner jeg på irritasjon. Jeg føler ikke jeg blir verdsett eller respektert som en venn heller, eller er dette normalt? Anonymkode: 91654...b29 Du er vanligvis en likegyldig person??? Men du må jo si fra til henne. Du er drittlei av at hun aldri holder tiden, det er respektløst ovenfor deg. Tydelighet er det eneste de forstår. Si ifra🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet i går, 09:32 #38 Del Skrevet i går, 09:32 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hun er ellers ganske god til å møte opp når hun må. Hun pleide alltid å være den første som kom seg til vgs på morgenen, kommer til møter, osv....så jeg skjønner ikke hvorfor hun gir blaffen nå Anonymkode: 91654...b29 Hun har ikke respekt ovenfor deg. Kutt henne ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå