AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:46 #1 Del Skrevet torsdag kl 10:46 Jeg fyller snart 40, og noen i svigerfamilien maser om hva jeg ønsker meg. Samboer sa senest i går at han hadde ikke fått noen ordentlige ønsker fra meg enda. (Jeg mistenker at samboer og svigermor ser for seg stoooor surprise-fest med heeele familien på begge sider og/eller aaalle mine maaange venner fra fjern og nær, samt gjerne spleise på sånn bucketlist-opplevelse, konsert eller fallskjermhopp eller noe, da de har gjort sånt for samboer, svoger og svigermor. Derav denne stadige fiskingen etter "skikkelige ønsker".) Såååå ... Hva er det meningen at man skal ønske seg når man fyller 40? Kvinne forresten, uten ønsker om noe med stor fart/høyde og såkalt spenning. Anonymkode: 092f7...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:53 #2 Del Skrevet torsdag kl 10:53 Langhelg i tretopphytte? Det fins mange slike hytter i Norge nå https://www.campanyon.com/nb/l/norge/camping/glamping/tretopphytter?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwtu9BhC8ARIsAI9JHal7iI5-5QroFd7ybBx35hm6GCmjQ_ABWF_K46vyM4fLaV7P29d4K40aAt8_EALw_wcB Anonymkode: 64cff...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:54 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:54 Hva slags hobbyer og interesser har du? Kanskje du kan ønske deg nye ski, ny sykkel, kamera og fotoutstyr, gaming-pc, kjøkkenmaskin, nytt rundpinnesett, gavekort i operaen, nye tursko, kitingutstyr, en veske du har hatt lyst på lenge, symaskin, gavekort på hundekurs, verktøysett, årskort i svømmehallen, tredemølle, malekurs... Kommer jo helt an på hva du liker. Men prøv å tenk på om det er noe DU har hatt lyst på for å gi DEG glede, men som du ikke har unnet deg å bruke penger på. Førti år er en fin alder for å dyrke nye og gamle hobbyer. Anonymkode: c3a27...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:01 #4 Del Skrevet torsdag kl 11:01 Jeg fikk ny sykkel da jeg ble 40 og randonee ski da jeg ble 45, og ønsker meg en tur når jeg runder år neste gang. Gubben fikk fjellskipakke da han rundet sist. Som de over sier, det spørs hvilke interesser du har og hva du synes er artig å få. Anonymkode: a3df6...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:07 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:07 Du kan ønske deg et maleri til å ha på veggen. Anonymkode: 2d91b...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:10 #6 Del Skrevet torsdag kl 11:10 Jeg blir også 40 i år og ønsker meg gavekort på tatovering, skikkelige tursko og jakke. Anonymkode: c27fd...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet torsdag kl 11:10 #7 Del Skrevet torsdag kl 11:10 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg fyller snart 40, og noen i svigerfamilien maser om hva jeg ønsker meg. Samboer sa senest i går at han hadde ikke fått noen ordentlige ønsker fra meg enda. (Jeg mistenker at samboer og svigermor ser for seg stoooor surprise-fest med heeele familien på begge sider og/eller aaalle mine maaange venner fra fjern og nær, samt gjerne spleise på sånn bucketlist-opplevelse, konsert eller fallskjermhopp eller noe, da de har gjort sånt for samboer, svoger og svigermor. Derav denne stadige fiskingen etter "skikkelige ønsker".) Såååå ... Hva er det meningen at man skal ønske seg når man fyller 40? Kvinne forresten, uten ønsker om noe med stor fart/høyde og såkalt spenning. Anonymkode: 092f7...556 Storbyferie SPA Bli ny: hår, makeup, antrekk Kurs: mat/male Teater & middag Lekkkkker veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet torsdag kl 11:11 #8 Del Skrevet torsdag kl 11:11 Jeg hadde ønsket meg billetter til en konsert jeg ønsket å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:17 #9 Del Skrevet torsdag kl 11:17 Jeg ønsket meg telt. Fikk det. Men hva er hobbyene og interessene dine? Anonymkode: 19bd7...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:23 #10 Del Skrevet torsdag kl 11:23 Jeg ønsket meg støler til bunadbelte. Jeg hadde bunad og alt det vanlige tilbehøret, men ikke sølvbelte. Anonymkode: 6670c...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:34 #11 Del Skrevet torsdag kl 11:34 Jeg ønsket meg stormkjøkken, god kjøkkenkniv, ulltopp med glidelås beregnet for mellomlag, hjemmestrikket ullgenser, tursekk, diverse mindre turting (ting jeg har slitt ut eller ødelagt som ny spork), og noe de små hos meg har laget. Om noen skulle være i tvil så er jeg altså glad i friluftsliv 🤣🤪😁 🔥🏞️ Er ikke sånn at jeg forventet alt, men var for å gi tips. Jeg kunne gjerne tatt i mot en opplevelse også. Overnatting ved/i et fyrtårn, tretopphytte i Telemark, eller glamping i Åkerfjorden hadde også vært noe. Jeg har alt en del, men andre ting kunne vært hodelykt, godt liggeunderlag, kvalitetsjakke (både for tur, men også si en god parkas), vinglass, noe servise, bestikk, gryter/stekepanne, miksmaster/kjøkkenmaskin, kaffetrakter/maskin, bakeutstyr, kunst. Det kan være så mangt. Anonymkode: 5fbd7...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå