AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Jeg har merket meg at jeg blir litt trist når jeg ser naturlig pene damer. Jeg har aldri vært pen, heller ikke da jeg var ung, veldig slank og veltrent. Og selvfølgelig ble jeg ikke noe penere med årene. Jeg får derfor en trist følelse når jeg ser naturlig pene damer, lurer på hvordan det er å se seg selv i speilet uten å gremmes, hvordan det er å se fin ut på bildene og få bedre behandling av folk fordi folk fleste forbinder skjønnhet med noe godt. Anonymkode: de87f...5be 3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Du må lære deg å elske deg selv! Høres ut som du er veldig flink til det motsatte. Hvis du ser litt på folk som er pene, så vil du se at de har "feil" de også. Mange blir pene, og ser naturlig pene ut, fordi de utstråler en glede og selvsikkerhet. Dette kombinert med at de ser velstelt ut, så blir en oppfattet som pen av folk rundt. Anonymkode: f4907...b3f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Selvtillit er en fin ting! Anonymkode: 7ecad...af7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må lære deg å elske deg selv! Høres ut som du er veldig flink til det motsatte. Hvis du ser litt på folk som er pene, så vil du se at de har "feil" de også. Mange blir pene, og ser naturlig pene ut, fordi de utstråler en glede og selvsikkerhet. Dette kombinert med at de ser velstelt ut, så blir en oppfattet som pen av folk rundt. Anonymkode: f4907...b3f Ikke akkurat sant. Skjønnhet er på mange måter objektiv. Jeg er også velstelt, men jeg er ikke pen, og kommer aldri til å bli det. Altfor uheldige ansiktstrekk som det ikke går an å fikse med sminke, tykt, rundt ansikt med dobbelthake som er der selv med veldig lav BMI, stor nese og små øyne. Jeg kommer aldri til å se naturlig pen ut, selv om jeg ofte er glad og vet hva jeg er verdt. Jeg elsker ikke meg selv, men jeg har godtatt meg selv slik jeg er. Det får holde. Anonymkode: de87f...5be 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 20. februar #5 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har merket meg at jeg blir litt trist når jeg ser naturlig pene damer. Jeg har aldri vært pen, heller ikke da jeg var ung, veldig slank og veltrent. Og selvfølgelig ble jeg ikke noe penere med årene. Jeg får derfor en trist følelse når jeg ser naturlig pene damer, lurer på hvordan det er å se seg selv i speilet uten å gremmes, hvordan det er å se fin ut på bildene og få bedre behandling av folk fordi folk fleste forbinder skjønnhet med noe godt. Anonymkode: de87f...5be Vær snill med deg selv. Gjør det beste ut av det. Velg klær med riktig snitt og riktige farger i forhold til hårfarge og hud. Det er viktig å føle seg vel og overnevnte tips vil bidra til å bli den beste utgaven av deg selv… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke akkurat sant. Skjønnhet er på mange måter objektiv. Jeg er også velstelt, men jeg er ikke pen, og kommer aldri til å bli det. Altfor uheldige ansiktstrekk som det ikke går an å fikse med sminke, tykt, rundt ansikt med dobbelthake som er der selv med veldig lav BMI, stor nese og små øyne. Jeg kommer aldri til å se naturlig pen ut, selv om jeg ofte er glad og vet hva jeg er verdt. Jeg elsker ikke meg selv, men jeg har godtatt meg selv slik jeg er. Det får holde. Anonymkode: de87f...5be Jeg har også dobbelthake, stor nese og små øyne, mange synes jeg er pen likevel. Anonymkode: a8535...f3e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvtillit er en fin ting! Anonymkode: 7ecad...af7 Ok, la meg illustrere. Dette vil de aller fleste si, at er en pen dame: Dette vil de aller fleste si, er ikke en pen dame: Uansett hvor lite selvtillit Jessica Alba får, vil de aller fleste tenke at hun er en pen dame. Uansett hvor mye selvtillit kvinnen på det nederste bilde får, vil hun nok aldri bli klassifisert som PEN. Hyggelig, sprudlende og morsom, ja. Pen - nei. Anonymkode: de87f...5be 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også dobbelthake, stor nese og små øyne, mange synes jeg er pen likevel. Anonymkode: a8535...f3e Mens jeg har hele livet blitt valgt bort av menn, også da jeg hadde høy selvtillit som ung på grunn av den slanke kroppen, og fått kommentarer på mitt uheldige utseende. Anonymkode: de87f...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Del Skrevet 20. februar Du undervurderer veldig hvor mye utstråling har å si på hvordan andre oppfatter deg. Anonymkode: 54e45...d9c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ok, la meg illustrere. Dette vil de aller fleste si, at er en pen dame: Dette vil de aller fleste si, er ikke en pen dame: Uansett hvor lite selvtillit Jessica Alba får, vil de aller fleste tenke at hun er en pen dame. Uansett hvor mye selvtillit kvinnen på det nederste bilde får, vil hun nok aldri bli klassifisert som PEN. Hyggelig, sprudlende og morsom, ja. Pen - nei. Anonymkode: de87f...5be Hun på det nederste er jo oppblåst av en eller annen grunn. Antar en allergisk reaksjon eller en annen medisinsk grunn. Så om det kom under kontroll, hun slanket seg litt og sminket seg like mye og ordnet håret like mye som Jessica Alba, hadde de vært mye likere Anonymkode: a8535...f3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok, la meg illustrere. Dette vil de aller fleste si, at er en pen dame: Dette vil de aller fleste si, er ikke en pen dame: Uansett hvor lite selvtillit Jessica Alba får, vil de aller fleste tenke at hun er en pen dame. Uansett hvor mye selvtillit kvinnen på det nederste bilde får, vil hun nok aldri bli klassifisert som PEN. Hyggelig, sprudlende og morsom, ja. Pen - nei. Anonymkode: de87f...5be Jessica Alba er kåret til en av verdens vakreste kvinner. Hun har også 100 millioner dollar til å opprettholde skjønnheten sin. De færreste ligner Jessica Alba. De færreste har 100 millioner dollar. Om du ser deg rundt på gata i Norge, så er de aller fleste kvinner (og menn) helt midt i mellom. Det er få mennesker man snur seg etter, fordi de er uvanlig vakre eller uvanlig stygge. Alle som steller seg, har på klær som passer fasongen, farger som passer huden, hårfrisyre som passer ansiktet og selvtillit, ser automatisk penere ut. Noen er utrolig flinke til å sminke seg og kle seg bra. Dette kan man få hjelp til om man ønsker det. Jeg tipper du er i kategorien helt normal, men med dårlig selvtillit. Anonymkode: 45758...8b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #12 Del Skrevet 20. februar Jessica Alba er en ung vakker dame ja, men hun har også dager uten sminke hvor hun er mer vanlig. Å sammenlikne deg med andre, eller sammenlikne en dame som er gammel med ei ung er jo bare merkelig… ikke rart du blir trist. Anonymkode: 0de40...f44 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #13 Del Skrevet 20. februar Skjønner deg godt jeg TS Jeg er ikke pen. Har aldri fått komplimenter for utseendet, menn har aldri snudd seg etter meg eller forsøkt å sjekke meg opp. Jeg har aldri fått den typen oppmerksomhet ute på byen eller i sosiale lag. Jeg ser pene kvinner overalt, og føler meg trist for at jeg ikke er det selv. Livet hadde nok vært litt lettere da, kanskje jeg hadde fått meg en partner, litt lettere for å komme i kontakt med folk, slike ting. Og jeg har ikke dårlig selvtillit! Jeg er sunn og frisk, flink til mange ting, folk kommer til meg for råd på de områdene jeg er skikkelig god på. Jeg har en karriere og god økonomi. Men jeg er slett ikke pen, og det er et savn. Hadde jeg hatt et pent utseende i tillegg til de andre tingene jeg har, hadde livet vært betraktelig mye bedre. Anonymkode: 21078...491 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #14 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønner deg godt jeg TS Jeg er ikke pen. Har aldri fått komplimenter for utseendet, menn har aldri snudd seg etter meg eller forsøkt å sjekke meg opp. Jeg har aldri fått den typen oppmerksomhet ute på byen eller i sosiale lag. Jeg ser pene kvinner overalt, og føler meg trist for at jeg ikke er det selv. Livet hadde nok vært litt lettere da, kanskje jeg hadde fått meg en partner, litt lettere for å komme i kontakt med folk, slike ting. Og jeg har ikke dårlig selvtillit! Jeg er sunn og frisk, flink til mange ting, folk kommer til meg for råd på de områdene jeg er skikkelig god på. Jeg har en karriere og god økonomi. Men jeg er slett ikke pen, og det er et savn. Hadde jeg hatt et pent utseende i tillegg til de andre tingene jeg har, hadde livet vært betraktelig mye bedre. Anonymkode: 21078...491 Ikke sant? Jeg SER forskjell i behandlingen. Når jeg henvender meg til en mann, med en sikker stemme, hyggelig smil og kanskje noe humoristisk, og får et surt svar tilbake, så løper den samme mannen bort til ei pen dame og kryper for henne. Det er så synlig, at floskler om at "alle er pene på sin måte" ser rart ut. Anonymkode: de87f...5be 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #15 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du undervurderer veldig hvor mye utstråling har å si på hvordan andre oppfatter deg. Anonymkode: 54e45...d9c Ååå denne var så fiin. Spot on! Anonymkode: a1d39...ea0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #16 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner deg godt jeg TS Jeg er ikke pen. Har aldri fått komplimenter for utseendet, menn har aldri snudd seg etter meg eller forsøkt å sjekke meg opp. Jeg har aldri fått den typen oppmerksomhet ute på byen eller i sosiale lag. Jeg ser pene kvinner overalt, og føler meg trist for at jeg ikke er det selv. Livet hadde nok vært litt lettere da, kanskje jeg hadde fått meg en partner, litt lettere for å komme i kontakt med folk, slike ting. Og jeg har ikke dårlig selvtillit! Jeg er sunn og frisk, flink til mange ting, folk kommer til meg for råd på de områdene jeg er skikkelig god på. Jeg har en karriere og god økonomi. Men jeg er slett ikke pen, og det er et savn. Hadde jeg hatt et pent utseende i tillegg til de andre tingene jeg har, hadde livet vært betraktelig mye bedre. Anonymkode: 21078...491 Jeg er heller ikke nevneverdig pen, men jeg bryr meg ikke om det heller. Tenker at jeg har andre kvaliteter, som gjør meg elskverdig akkurat slik jeg er. Det er også det jeg foretrekker. Vi skal alle bli gamle og grå, og hvem vil du se i speilet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #17 Del Skrevet 20. februar Hva ønsker du ut av tråden? Altså, hva vil du diskusjonen skal gå ut på? Anonymkode: 957e0...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #18 Del Skrevet 20. februar Eg ligg nok langt nede på penhetsskalaen. Eigentleg heilt greit fordi eg verdsett det indre. Mitt problem er at eg skårar ikkje høgt der heller. Verda er urettferdig! Anonymkode: 4ebe1...ff8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Del Skrevet 20. februar Ikke alle kan være vakre, men de fleste kan være sjarmerende. Anonymkode: f0b5c...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #20 Del Skrevet 20. februar Kjipt å ikke være pen, ja. Skjønner det 100 prosent. Det er mange stunder der jeg har tenkt at hva i all verden skulle jeg gjort om ikke jeg vakker. Som om livet ikke butter not fra før. Anonymkode: 9594b...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå