AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #1 Del Skrevet i går, 09:24 Hei! Jeg tok ut p-staven 23.Januar i år, i følge appen min som jeg også tracker alt havnet jeg rett i en eggløsning når jeg tok ut p-staven også fikk jeg en blødning i fire dager i starten av februar (2-5feb) i følge min app (flo) så hadde jeg eggløsning nå og vi har da hatt ubeskyttet sex siden uttak av P-stav. det jeg lurer på er hvor fort ble dere gravide etter prevensjon stopp/ uttak av P-stav. bare jeg som er veldig spent! Anonymkode: bdc68...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:22 #2 Del Skrevet i går, 13:22 Tok ut spiralen etter 11 år 8. Januar. Positiv test 14. Februar. Anonymkode: 128af...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet i går, 13:44 #3 Del Skrevet i går, 13:44 Sluttet med p-piller i september og ble gravid i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Første gang ble jeg gravid ved første eggløsning etter jeg sluttet på prevensjon. Hadde sex 1 gang på eggløsningsdagen så hadde veldig flaks. Denne gangen var syklusen min veldig uregelmessig i flere måneder etter jeg sluttet på prevensjon og har foreløpig ikke blitt gravid etter 10 mnd. Selv med regelmessig ligging og EL-testing. Vil tro det varierer veldig og at man må ha en god dose flaks for at alt skal klaffe Anonymkode: 672ee...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden 8 mnd etter p-pilleslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Etter ca ett år med regelmessige sykluser med begge barna. I 30-årene. Anonymkode: b87bb...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Sluttet på p-piller i mai, ble gravid i oktober. Anonymkode: e4b5e...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden 2 uker etter p-pilleslutt. Var 34 år. Anonymkode: d280a...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Etter p-piller med første: tre måneder. Etter p- stav med andremann: 11 måneder Anonymkode: b8ecb...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Nesten 4 år 😅 Anonymkode: 500b7...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Barn 1: Positiv test 4 uker etter uttak. Barn 2: Positiv test 7 uker etter uttak. Anonymkode: 6a02c...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå