AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Høres sikkert rimelig sært ut, men jeg kjenner faktisk en enorm lettelse at en venn jeg har hatt i over 30 år valgte å ghoste/kansellere meg. Eneste grunnen jeg vet er at det passet dårlig for meg å være med på aktiviteter når vi stod midt i en familie krise (som også vedkommende visste om) og dermed merker jeg mer og mer at stemninga ble sur. Nå er jeg sletta fra alt av sosiale medier og personen går forbi meg uten å hilse (jeg hilser og smiler) , men er jeg lei meg? Nei jeg kjenner faktisk på en enorm lettelse og jeg merker jeg har mer energi etter dette. Kjenner ikke på savnet da alt uansett var bare klaging på alt og alle når vi møttes. Anonymkode: fe42b...3d7 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Høres normalt ut. Denne personen var ikke en ordentlig venn av deg. En av de «vennene» som siler ut seg selv når man trenger dem mest i livet og de skuffer. Du er nok bare glad for at du fant ut av det og at vedkommende gjorde det lettvint for deg med å ghoste deg. Anonymkode: da49e...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 10.15): Høres sikkert rimelig sært ut, men jeg kjenner faktisk en enorm lettelse at en venn jeg har hatt i over 30 år valgte å ghoste/kansellere meg. Eneste grunnen jeg vet er at det passet dårlig for meg å være med på aktiviteter når vi stod midt i en familie krise (som også vedkommende visste om) og dermed merker jeg mer og mer at stemninga ble sur. Nå er jeg sletta fra alt av sosiale medier og personen går forbi meg uten å hilse (jeg hilser og smiler) , men er jeg lei meg? Nei jeg kjenner faktisk på en enorm lettelse og jeg merker jeg har mer energi etter dette. Kjenner ikke på savnet da alt uansett var bare klaging på alt og alle når vi møttes. Anonymkode: fe42b...3d7 Nå vet vi bare en side av saken. Vi vet ikke om denne vennen alltid har blitt behandlet bra i alle disse årene. Det er sjelden slikt kommer av en enkelt hendelse. Men bra for deg at du synes det er greit og kan gå videre. Anonymkode: a15d7...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Det beste er jo når sånt er gjennsidig. Så dere hadde flaks der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå vet vi bare en side av saken. Vi vet ikke om denne vennen alltid har blitt behandlet bra i alle disse årene. Det er sjelden slikt kommer av en enkelt hendelse. Men bra for deg at du synes det er greit og kan gå videre. Anonymkode: a15d7...bd8 TS her: Det er sant at hun kan føle det slik, men faktum er at vi gjorde masse sammen og var ingen bad vibes før jeg måtte prioritere nærmeste familie og foreslo andre tidspunkter å gjøre ting på for å opprettholde kontakten . Hun har klart å distansere seg fra far, mor, søsken og barn også …….skal man da anklage alle andre eller bør hun og se seg selv i speilet? Her må jeg og tenke på egen helse så nå kjenner jeg bare på lettelse at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for å si nei av og til. Anonymkode: fe42b...3d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Jeg har ghostet flere såkalte veninner. Enten pga veldig ulike verdier, ene viste seg å være pro trump og pro folkemord. Den andre fordi hun alltid avlyste treff og aldri prioriterte, men sendte mye snap og memes. 2025 er året for å kvitte seg raskt med idioter. Og folk gjør nok det samme mot meg, kunne heller ikke brydd meg mindre. Vi er voksne folk og vi har begrenset med tid, alle må få bruke den på de som er verdt det. Anonymkode: d594a...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har ghostet flere såkalte veninner. Enten pga veldig ulike verdier, ene viste seg å være pro trump og pro folkemord. Den andre fordi hun alltid avlyste treff og aldri prioriterte, men sendte mye snap og memes. 2025 er året for å kvitte seg raskt med idioter. Og folk gjør nok det samme mot meg, kunne heller ikke brydd meg mindre. Vi er voksne folk og vi har begrenset med tid, alle må få bruke den på de som er verdt det. Anonymkode: d594a...514 Kunne tenkt meg henne som er pro Trump og som støtter Israel som venninne. Israel kjemper en kamp for å overleve, Hamas som betyr ondskap har i sitt charter som mål å utslette Israel. Anonymkode: e689a...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kunne tenkt meg henne som er pro Trump og som støtter Israel som venninne. Israel kjemper en kamp for å overleve, Hamas som betyr ondskap har i sitt charter som mål å utslette Israel. Anonymkode: e689a...0b8 Ta deg en bolle!!!! Anonymkode: 29d83...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå