AnonymBruker Skrevet 25. februar #41 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser at flere foreslår lasagne, men det er jo en rett som det tar lang tid å lage. Grønnsaker skal kuttes, kjøttsaus skal koke minst en time, det skal lages bechamelsaus, raspes ost og tilslutt skal alt 30-40 minutter i ovnen. Er det virkelig enkel mat? Anonymkode: e373e...e98 De tenker nok på Toro. Anonymkode: cc26b...949 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #42 Skrevet 25. februar Det er mye som er raskt å gjøre klart om du bare tar deg bryet med å legge det i en slow cooker til eksempel. Synes den er perfekt til for eksempel pulled pork som vi lager burger med coleslaw ut av. Men raske retter? Pølselapskaus, med frosne grønnsaker og kjøttpølse og kraft. Ellers hadde vi stekte tortillalefser (tortillatoast) med kylling, mais og ost her om dagen, det var veldig godt! Det var dip av ketchup+majones og ovnsbakte grønnsaker til. Det var en fin vri på pizza/taco middagen som vi begynner å bli lei av. Anonymkode: 7b692...ff0
Arkana Skrevet 25. februar #43 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser at flere foreslår lasagne, men det er jo en rett som det tar lang tid å lage. Grønnsaker skal kuttes, kjøttsaus skal koke minst en time, det skal lages bechamelsaus, raspes ost og tilslutt skal alt 30-40 minutter i ovnen. Er det virkelig enkel mat? Anonymkode: e373e...e98 Enig, lasagne er ikke rask mat. Hvis jeg har et lager av kjøttsaus i fryseren kan jeg gå med på at det lages på ok tid, for det er den som er mest tidkrevende. At maten må stå i ovnen en halv time er helt ok, da kan jeg gjøre andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå