Gå til innhold

Har du opplevd lignende bivirkninger av quetiapin sandoz?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har begynte på mandag å ta quetiapin sandoz i lavdose for søvn og depresjon, og jeg lurer på om noen andre har opplevd lignende bivirkninger?

I går kveld begynte jeg å føle meg veldig tom og distansert fra meg selv, og jeg opplever en sterk følelse av likegyldighet. Til tider føler jeg meg virkelig ute av meg selv, og samtidig kan jeg føle meg litt paranoid. For eksempel, i dag på toget følte jeg at noen kanskje var ute etter meg, men samtidig var jeg likegyldig til det. Samtidig kan jeg oppleve litt mareritt som jeg ikke klarer å våkne fra, men noe som jeg pleier å våkne fra selv. Jeg syntes det var litt godt i går, mens nå føler jeg på mer nummenhet og så frakoblet meg selv på en måte. 

Er dette noe flere har opplevd i starten med quetiapin? Jeg vet ikke helt hva som er medisinen og hva som er meg, og det føles litt forvirrende.

Jeg er kun ute etter andre sin erfaring. Og kommer til å kontakte helsepersonel dersom jeg mener det er nødvendig. Som sagt er jeg bare etter om andre har erfart noe lignende. 

Anonymkode: a50fb...348

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå tar jeg en veldig liten dose (ca 12 mg) for søvn, men det eneste jeg har kjent på er hangover om morgenen hvis jeg sover over 6 timer. Men ingenting som det der nei 😕 

Anonymkode: 73715...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vil ha godt av å slutte å overtenke og gruble på alle symptomene du får. Avled deg heller med noe annet.

Anonymkode: 8882b...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg ble helt koko. Marerittetene var groteske. Ble svært urolig og nærpsykotisk. Gelé i beina. Huff, husker ikke alt. Det ga seg aldri. Ikke før jeg sluttet med dritten på egen hånd. Verste jeg har hatt i meg noen gang. 

Anonymkode: 12d96...381

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du vil ha godt av å slutte å overtenke og gruble på alle symptomene du får. Avled deg heller med noe annet.

Anonymkode: 8882b...2c1

Jeg overtenker langt mindre enn hva jeg gjorde. Er mer det at jeg gikk fra en hel haug med følelser, stress, som tok helt knekken på meg til å ikke føle en dritt. Derfor jeg synes dette er litt interesant og rart. ts

Anonymkode: a50fb...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...