AnonymBruker Skrevet 20. februar #41 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg synes den andre oppførte seg kjemperart. Men det du skriver om klikker er også veldig rart, nesten litt paranoid. Har du venner? Sosiale kretser? Hvis ikke, så kan det handle om dine sosiale ferdigheter. Som kanskje kan handle om din kampvillighet. Det du skriver om å ikke premiere bøller er nokså aggressivt. Mulig du fort går i kampmodus med folk. Et helt konkret tips når en oppgave ikke blir gjort av noen er å skrive i felles gruppechat at Oppgave X ikke er blitt gjennomført, uten å skrive at den skulle vært gjort av Person Y. Du må ikke løse alle problemer alene Anonymkode: 405ff...008 Men da blir man beskyldt for å henge folk ut, og at man burde ha tatt slik på egenhånd. Been there, done that. Anonymkode: 225ac...f15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #42 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke normal folkeskikk å blokkere/ghoste folk, for så å gå etter dem og mase "vet du hvorfor jeg blokkerte deg?" Anonymkode: 225ac...f15 Det var jo ikke det vedkommende skrev. Anonymkode: 97d3a...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #43 Del Skrevet 20. februar Men hvorfor lot du henne ikke svare? Anonymkode: 03dee...8b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #44 Del Skrevet 20. februar En slik melding hadde jeg bare slettet uten å svare vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #45 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor lot du henne ikke svare? Anonymkode: 03dee...8b1 Fordi jeg ikke ønsker å diskutere med mennesker som oppfører seg barnslig. Hun ønsket seg en reaksjon. Hun fikk ikke reaksjonen hun ønsket, og da prøver hun igjen å få en reaksjon. Hun skal ikke få denne gleden. Hvis hun begynner å oppføre seg normalt igjen, kommer jeg til å late som denne ghostingen aldri skjedde. Men å diskutere hvorfor hun ghostet meg midt i et arrangement der vi var avhengig av hennes bidrag, ønsker jeg ikke. Anonymkode: 225ac...f15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #46 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men da blir man beskyldt for å henge folk ut, og at man burde ha tatt slik på egenhånd. Been there, done that. Anonymkode: 225ac...f15 Man kan ikke ta ansvar for andres eventuelle såre føelser. Her er det snakk om frivillig arbeid, TS er ikke sjefen til vedkommende Anonymkode: 405ff...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #47 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg ikke ønsker å diskutere med mennesker som oppfører seg barnslig. Hun ønsket seg en reaksjon. Hun fikk ikke reaksjonen hun ønsket, og da prøver hun igjen å få en reaksjon. Hun skal ikke få denne gleden. Hvis hun begynner å oppføre seg normalt igjen, kommer jeg til å late som denne ghostingen aldri skjedde. Men å diskutere hvorfor hun ghostet meg midt i et arrangement der vi var avhengig av hennes bidrag, ønsker jeg ikke. Anonymkode: 225ac...f15 Du har en veldig aggressiv og mekanisk måte å tenke på mennesker og relasjoner må jeg si. Har du opplevd mye mobbing? Tror ikke de fleste er så skeptiske og opptatt av konsekvenser/straff og belønning som du er. Anonymkode: 405ff...008 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #48 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har en veldig aggressiv og mekanisk måte å tenke på mennesker og relasjoner må jeg si. Har du opplevd mye mobbing? Tror ikke de fleste er så skeptiske og opptatt av konsekvenser/straff og belønning som du er. Anonymkode: 405ff...008 Jeg har ikke opplevd mye mobbing, nei. Men jeg har sett hvordan mobberne opererer. De ønsker å fremprovosere en reaksjon hos offeret. Hvis du ikke gir dem denne reaksjonen, vil de fortsette helt til reaksjonen oppstår. Anonymkode: 225ac...f15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #49 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke opplevd mye mobbing, nei. Men jeg har sett hvordan mobberne opererer. De ønsker å fremprovosere en reaksjon hos offeret. Hvis du ikke gir dem denne reaksjonen, vil de fortsette helt til reaksjonen oppstår. Anonymkode: 225ac...f15 Jeg tror dette menneskesynet ditt skremmer vekk folk. Du virker å anta at folk ikke har gode intensjoner og at de er ute etter deg. Et slikt menneskesyn hos noen hadde blitt for negativt for meg og jeg hadde trukket meg unna. Anonymkode: 405ff...008 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #50 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror dette menneskesynet ditt skremmer vekk folk. Du virker å anta at folk ikke har gode intensjoner og at de er ute etter deg. Et slikt menneskesyn hos noen hadde blitt for negativt for meg og jeg hadde trukket meg unna. Anonymkode: 405ff...008 Men da trekker du deg unna. Si gjerne fra hvorfor, og gjør oppgaven du har fått tildelt før du trekker deg. Så blir det null problemer. Anonymkode: 225ac...f15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #51 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi jeg ikke ønsker å diskutere med mennesker som oppfører seg barnslig. Hun ønsket seg en reaksjon. Hun fikk ikke reaksjonen hun ønsket, og da prøver hun igjen å få en reaksjon. Hun skal ikke få denne gleden. Hvis hun begynner å oppføre seg normalt igjen, kommer jeg til å late som denne ghostingen aldri skjedde. Men å diskutere hvorfor hun ghostet meg midt i et arrangement der vi var avhengig av hennes bidrag, ønsker jeg ikke. Anonymkode: 225ac...f15 Det vet du jo ikke, du lot henne jo ikke få forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #52 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vet du jo ikke, du lot henne jo ikke få forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 Fordi jeg ikke ønsker en forklaring. Hun får begynne å oppføre seg som voksen - og da trengs ikke noen forklaring. Jeg har null interesse av å vite hvorfor hun oppfører seg som en femåring. Det interesserer meg ikke. Anonymkode: 225ac...f15 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #53 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke opplevd mye mobbing, nei. Men jeg har sett hvordan mobberne opererer. De ønsker å fremprovosere en reaksjon hos offeret. Hvis du ikke gir dem denne reaksjonen, vil de fortsette helt til reaksjonen oppstår. Anonymkode: 225ac...f15 Men det hun gjorde mot deg kan ikke kalles mobbing. Du virker til å være like vanskelig som henne. Anonymkode: 97d3a...dd3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #54 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det hun gjorde mot deg kan ikke kalles mobbing. Du virker til å være like vanskelig som henne. Anonymkode: 97d3a...dd3 Jeg har aldri sagt at det hun gjorde, var mobbing. Anonymkode: 225ac...f15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #55 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri sagt at det hun gjorde, var mobbing. Anonymkode: 225ac...f15 Nei, det er sant. Ser nå at det var bølle du kalte henne. Vet ikke om jeg ville kalt henne det heller. I hvert fall ikke før jeg fikk vite hvorfor hun gjorde som hun gjorde, hva som ligger bak. Det endrer uansett ikke at dere er like barnslige begge to nå. Anonymkode: 97d3a...dd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #56 Del Skrevet 20. februar Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke lot henne gi deg en forklaring? Det kan jo til og med være at forklaringen var god.b Anonymkode: 1be56...6a0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #57 Del Skrevet 20. februar Det må være noe du ikke forteller oss, ts. Hvorfor er du ikke nysgjerrig på hvorfor hun ghostet deg? Svaret ditt til henne tyder på at du allerede vet hvorfor? Anonymkode: 98f01...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #58 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det må være noe du ikke forteller oss, ts. Hvorfor er du ikke nysgjerrig på hvorfor hun ghostet deg? Svaret ditt til henne tyder på at du allerede vet hvorfor? Anonymkode: 98f01...8ec Fordi jeg bryr meg ikke om hvorfor mennesker oppfører seg barnslig. Anonymkode: 225ac...f15 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #59 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi jeg bryr meg ikke om hvorfor mennesker oppfører seg barnslig. Anonymkode: 225ac...f15 Du bryr deg jo tydeligvis siden du oppretta denne tråden. Anonymkode: 03dee...8b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #60 Del Skrevet 20. februar Blir veldig nysgjerrig selv på hva denne grunnen er! Særlig siden hun spurte to ganger, hun hadde visst veeldig lyst til å si det. Tipper det var kjempebarnslig. Anonymkode: 0469d...041 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå