AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:42 #21 Del Skrevet torsdag kl 08:42 Dette ligger utelukkende på henne. Noen folk er bare vanskelige, og trekker andres energi som en svamp. Gi henne minst mulig plass i tankene dine, hun betaler ingen leie for å være der. Du høres ut som veldig kul og bra person! Anonymkode: 0518c...0ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:43 #22 Del Skrevet torsdag kl 08:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nok en «la-oss-ta-TS-tråd». Det er jo åpenbart for alle oppegående mennesker at motparten opptrår som en dramaqueen her. Anonymkode: af0a8...89e Eeeh nei? Det er nok flere sider ved denne saken. Vi får høre den ene, som søker støtte. Anonymkode: d5881...7f2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:44 #23 Del Skrevet torsdag kl 08:44 jeg ville svart "du har vel noen issues du bør jobbe med sikkert som ikke egentlig handler om meg" 😍 Anonymkode: 276e8...0af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:46 #24 Del Skrevet torsdag kl 08:46 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg hadde nok vært interessert i å få vite hvorfor. For å kunne forbedre mitt forhold til andre mennesker. For det er det helt tydelig at du trenger noen tips om. Anonymkode: 5ea16...f23 Det vet jo du ingenting om?? Vet du om han pleier å bli ghostet? AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja jeg har en følelse av at problemet ligger hos deg i dette tilfellet. Anonymkode: 5ea16...f23 Selvfølgelig.... TS må jo være idioten... AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nok en «la-oss-ta-TS-tråd». Det er jo åpenbart for alle oppegående mennesker at motparten opptrår som en dramaqueen her. Anonymkode: af0a8...89e Enig! Typisk tøffinger på KG dette. Anonymkode: 7c338...cbf 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:52 #25 Del Skrevet torsdag kl 08:52 Tanken var god om at hun ønsket å forklare seg på hvorfor hun hadde ghostet deg. Hun kunne kanskje ha formulert seg litt annerledes da dette virket noe klysete i måten å snakke til noen på? De fleste mennesker blir jo på alerten når man mistenker at det vil komme noe negativt mot en selv og man går ubevisst i «forsvarsmodus». Noe som kan tolkes skjedde her da t.s valgte å svare tilbake før hun fikk forklart seg. Hadde vært intressant å hørt hva hun hadde å si. På den måten kunne du nok ha reddet deg mer inn og svart mer voksent og veloverveid tilbake. Noe ala « takk for at du forklarer deg, spiller liten rolle for meg at du ikke ønsker å snakke med meg så en forklaring trengte jeg ikke. Stusser jo litt på din modenhet da dette gjelder samarbeid og oppgaver som må utføres jeg trengte svar på og du da velger å blokkere meg. Men egentlig sier det vel alt om deg og da er det like greit vi ikke samarbeider mer. Ha en fin dag» Anonymkode: d39f4...606 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:55 #26 Del Skrevet torsdag kl 08:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tanken var god om at hun ønsket å forklare seg på hvorfor hun hadde ghostet deg. Hun kunne kanskje ha formulert seg litt annerledes da dette virket noe klysete i måten å snakke til noen på? De fleste mennesker blir jo på alerten når man mistenker at det vil komme noe negativt mot en selv og man går ubevisst i «forsvarsmodus». Noe som kan tolkes skjedde her da t.s valgte å svare tilbake før hun fikk forklart seg. Hadde vært intressant å hørt hva hun hadde å si. På den måten kunne du nok ha reddet deg mer inn og svart mer voksent og veloverveid tilbake. Noe ala « takk for at du forklarer deg, spiller liten rolle for meg at du ikke ønsker å snakke med meg så en forklaring trengte jeg ikke. Stusser jo litt på din modenhet da dette gjelder samarbeid og oppgaver som må utføres jeg trengte svar på og du da velger å blokkere meg. Men egentlig sier det vel alt om deg og da er det like greit vi ikke samarbeider mer. Ha en fin dag» Anonymkode: d39f4...606 Problemet er at vi må fortsette å samarbeide videre. Jeg ønsket heller ikke å gi henne et slik pedagogisk og langt svar. Anonymkode: 225ac...f15 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:57 #27 Del Skrevet torsdag kl 08:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at vi må fortsette å samarbeide videre. Jeg ønsket heller ikke å gi henne et slik pedagogisk og langt svar. Anonymkode: 225ac...f15 Hvis dere må fortsette å samarbeide videre, hadde det ikke vært bedre å la henne få svare og så prate ut om det? Kanskje dere kunne løst det? Ja, hun gikk ikke frem på den beste måten, men her kunne du vært den voksne og modne og benyttet anledningen til å få pratet ut om dette, Anonymkode: 97d3a...dd3 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:00 #28 Del Skrevet torsdag kl 09:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dere må fortsette å samarbeide videre, hadde det ikke vært bedre å la henne få svare og så prate ut om det? Kanskje dere kunne løst det? Ja, hun gikk ikke frem på den beste måten, men her kunne du vært den voksne og modne og benyttet anledningen til å få pratet ut om dette, Anonymkode: 97d3a...dd3 Nei, jeg ønsker ikke å premiere bøller. Hun lot først være å utføre en enkel oppgave som hun selv ønsket å ta, for så å ghoste slik at ingen av oss skjønte om vi skulle steppe inn for henne, eller om hun faktisk dukket opp. Bøller må faktisk begynne å forstå at de ikke blir premiert og krøpet for. Oppfør deg som folk, så får du respekt tilbake. Hun satte tonen og maste om jeg visste hvorfor hun blokkert meg. Altså, hun er fullt klar over at blokkering ikke er OK, og begynte i en slik tone. Hadde hun ønsket å si unnskyld og prate ut, måtte hun ha ordlagt seg annerledes, ikke gå til enda et angrep. Anonymkode: 225ac...f15 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:02 #29 Del Skrevet torsdag kl 09:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet er at vi må fortsette å samarbeide videre. Jeg ønsket heller ikke å gi henne et slik pedagogisk og langt svar. Anonymkode: 225ac...f15 Isåfall er dette veldig spesiell oppførsel fra henne som hadde vært intressant og faktisk hørt forklaringen på. Da kanskje det hadde gitt litt mer mening? Hun har ikke en sjalu type da? Som ikke tåler at hun samarbeider med andre menn og derav har hun valgt å ghoste. Anonymkode: d39f4...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:05 #30 Del Skrevet torsdag kl 09:05 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ønsker ikke å premiere bøller. Hun lot først være å utføre en enkel oppgave som hun selv ønsket å ta, for så å ghoste slik at ingen av oss skjønte om vi skulle steppe inn for henne, eller om hun faktisk dukket opp. Bøller må faktisk begynne å forstå at de ikke blir premiert og krøpet for. Oppfør deg som folk, så får du respekt tilbake. Hun satte tonen og maste om jeg visste hvorfor hun blokkert meg. Altså, hun er fullt klar over at blokkering ikke er OK, og begynte i en slik tone. Hadde hun ønsket å si unnskyld og prate ut, måtte hun ha ordlagt seg annerledes, ikke gå til enda et angrep. Anonymkode: 225ac...f15 Du har gjennom denne tråden vist en nesten imponerende ivrighet etter å føre din sak og søke støtte. For meg så fremstår du litt vel intens. Anonymkode: d5881...7f2 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet torsdag kl 09:06 #31 Del Skrevet torsdag kl 09:06 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg bor dessverre på et sted med mange "klikker", der jeg ikke er en del av noen "klikk" - ikke har jeg vokst opp her, ikke har jeg drevet med idrett i ungdomstiden her, ikke har jeg noen jobbklikker, familie eller noe annet. Det hender derfor en del at folk overser meg eller behandler meg som et nyttig verktøy - har kontakt med meg når de har bruk for meg, og så avviser meg ellers. Nå er det ei som jeg sitter i samme komite på fotballen med. Vi MÅ samarbeide, så det er ikke slik at vi kan velge å overse hverandre. Jeg yter masse til gruppa, jobber mye dugnad, tar meg av planleggingen, foreslår noe, er alltid positiv og respektfull. Den ene dama i komiteen har sluttet å svare på meldinger fra meg, og tar ikke telefonen når jeg ringer. Jeg tok det til meg, og begynt å prate kun med de andre medlemmene i gruppa. I går møtte jeg henne på butikken, og hun spør om jeg merket at hun ikke svarer når jeg ringer/sender melding. Jeg sa at det har jeg merket. Så spurte hun om jeg visste hvorfor hun gjorde det. Altså, hva faen? Når du velger å ghoste andre mennesker du MÅ samarbeide med, i en alder av 42, så må du forvente at disse andre menneskene tar det til seg og avslutter kontakten med deg. Jeg er ikke fem år, og spiller ikke spill. Hun spurte meg faktisk to ganger. Jeg kunne ikke dy meg, og svarte at jeg tror hun gjorde det fordi hun oppfører seg barnslig. Da ble hun sur og gikk. Hva feiler det enkelte folk? Anonymkode: 225ac...f15 jeg hadde svart at "nei, jeg vet ikke hvorfor du har ghostet meg, men jeg antar at du vil komme med en forklaring nå?" Hadde jo vært greit å vite hva det var. Du kommer jo helt garantert til å fortsette å lure på det siden du skriver et innlegg om det. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 09:12 #32 Del Skrevet torsdag kl 09:12 Jeg forstår deg ts, og tenker at det var helt på sin plass at du svarte henne slik. Ærlig talt, folk må slutte å ta på seg oppgaver de ikke evner og gidder å gjennomføre. Man får i så fall faktisk gi beskjed i stedet for å la være å svare. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet torsdag kl 09:12 #33 Del Skrevet torsdag kl 09:12 Jeg syns du taklet dette kjempefint jeg ts! Hu der er bare drama. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:13 #34 Del Skrevet torsdag kl 09:13 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg ønsker ikke å premiere bøller. Hun lot først være å utføre en enkel oppgave som hun selv ønsket å ta, for så å ghoste slik at ingen av oss skjønte om vi skulle steppe inn for henne, eller om hun faktisk dukket opp. Bøller må faktisk begynne å forstå at de ikke blir premiert og krøpet for. Oppfør deg som folk, så får du respekt tilbake. Hun satte tonen og maste om jeg visste hvorfor hun blokkert meg. Altså, hun er fullt klar over at blokkering ikke er OK, og begynte i en slik tone. Hadde hun ønsket å si unnskyld og prate ut, måtte hun ha ordlagt seg annerledes, ikke gå til enda et angrep. Anonymkode: 225ac...f15 Da synes jeg dere virker like vanskelige begge to. Anonymkode: 97d3a...dd3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:16 #35 Del Skrevet torsdag kl 09:16 Jeg synes den andre oppførte seg kjemperart. Men det du skriver om klikker er også veldig rart, nesten litt paranoid. Har du venner? Sosiale kretser? Hvis ikke, så kan det handle om dine sosiale ferdigheter. Som kanskje kan handle om din kampvillighet. Det du skriver om å ikke premiere bøller er nokså aggressivt. Mulig du fort går i kampmodus med folk. Et helt konkret tips når en oppgave ikke blir gjort av noen er å skrive i felles gruppechat at Oppgave X ikke er blitt gjennomført, uten å skrive at den skulle vært gjort av Person Y. Du må ikke løse alle problemer alene Anonymkode: 405ff...008 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet torsdag kl 09:22 #36 Del Skrevet torsdag kl 09:22 Det går faktisk ikke an å blokkere og ghoste! Og så, når du ikke gadd å lage drama av det, så spør hun om du har merket det! Hun har issues, ja! Jeg tipper du er en sterk person som virker skremmende på veldig usikre mennesker. Hun er muligens vant til silent treatment fra oppveksten el noe. Det er uansett grunn, ikke noe voksne mennesker driver med, med mindre det er for å kutte ut folk for godt. Altså aldri skulle snakke med dem igjen, som et usunt familiemedlem. Du kan ikke bruke det for å få oppmerksomhet når du ikke tør å si hva som plager deg! Bra svart, men jeg hadde vært for nysgjerrig til å kutte henne av før hun fikk sagt hvorfor😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:24 #37 Del Skrevet torsdag kl 09:24 Jeg synes jo det er merkelig du ikke lot henne si grunnen først, så kunne du forsvart deg/avfeid henne etterpå. Hun høres merkelig ut, men det er vel normal folkeskikk å høre hva motparten har å si før man kaller noen barnslig (som også er litt spesielt å si)? Anonymkode: 52172...68b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:52 #38 Del Skrevet torsdag kl 09:52 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Isåfall er dette veldig spesiell oppførsel fra henne som hadde vært intressant og faktisk hørt forklaringen på. Da kanskje det hadde gitt litt mer mening? Hun har ikke en sjalu type da? Som ikke tåler at hun samarbeider med andre menn og derav har hun valgt å ghoste. Anonymkode: d39f4...606 Hvorfor tror du at jeg er en mann? Jeg er en kvinne. Anonymkode: 225ac...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:53 #39 Del Skrevet torsdag kl 09:53 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg synes jo det er merkelig du ikke lot henne si grunnen først, så kunne du forsvart deg/avfeid henne etterpå. Hun høres merkelig ut, men det er vel normal folkeskikk å høre hva motparten har å si før man kaller noen barnslig (som også er litt spesielt å si)? Anonymkode: 52172...68b Nei, det er ikke normal folkeskikk å blokkere/ghoste folk, for så å gå etter dem og mase "vet du hvorfor jeg blokkerte deg?" Anonymkode: 225ac...f15 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:53 #40 Del Skrevet torsdag kl 09:53 Ulla Ullsokk skrev (31 minutter siden): Det går faktisk ikke an å blokkere og ghoste! Og så, når du ikke gadd å lage drama av det, så spør hun om du har merket det! Hun har issues, ja! Jeg tipper du er en sterk person som virker skremmende på veldig usikre mennesker. Hun er muligens vant til silent treatment fra oppveksten el noe. Det er uansett grunn, ikke noe voksne mennesker driver med, med mindre det er for å kutte ut folk for godt. Altså aldri skulle snakke med dem igjen, som et usunt familiemedlem. Du kan ikke bruke det for å få oppmerksomhet når du ikke tør å si hva som plager deg! Bra svart, men jeg hadde vært for nysgjerrig til å kutte henne av før hun fikk sagt hvorfor😄 Hun hadde en tydelig agenda, ja, for at jeg skulle merke det. Så sluttet jeg bare å sende meldinger, og da var ikke ønsket effekt oppnådd. Anonymkode: 225ac...f15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå