AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #81 Del Skrevet i går, 10:25 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem faen begynner å ignorere noen for så å oppsøke dem og spørre: "vet du hvorfor jeg ignorerer deg?" Det er ikke normal oppførsel i det hele tatt. Anonymkode: d3257...50b Nei, ikke normalt. Er sånt spørsmål mer enn indikerer at ts kanskje selv burde ha reflektert litt over kommunikasjonen eller atferden sin, og er en lissepasning for lytting, selvkritikk, oppklaring og en ny start. Det er åpenbart ikke en dramqueens gjettelek. Så nei, det er ikke normalt å måtte legge opp til at andre voksne skal gå i seg selv, de pleier å forstå det uten cues som blokkering (!) og retoriske spørsmål. Anonymkode: be036...e7c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet i går, 10:26 #82 Del Skrevet i går, 10:26 Jeg synes det var bra at du ikke ga henne en anledning til å ydmyke deg. Hun hadde full mulighet til å forklare seg, fremfor å eskalere eget drama. Hadde hun bare sagt grunnen, så kunne du vært saklig tilbake og den sjansen tok hun fra deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:34 #83 Del Skrevet i går, 10:34 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hun ønsket ingen forklaring, men å fremprovosere en reaksjon hun ikke fikk da hun ghostet meg. Det vet du ikke, fordi du ikke lot henne få forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #84 Del Skrevet i går, 10:37 Rotemor skrev (10 minutter siden): Jeg synes det var bra at du ikke ga henne en anledning til å ydmyke deg. Hun hadde full mulighet til å forklare seg, fremfor å eskalere eget drama. Hadde hun bare sagt grunnen, så kunne du vært saklig tilbake og den sjansen tok hun fra deg. Hæ? Hun prøvde jo å forklare seg men ts lot henne ikke forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #85 Del Skrevet i går, 10:43 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det vet du ikke, fordi du ikke lot henne få forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 Nei, hun prøvde ikke å forklare seg. Hun prøvde å fremskaffe en reaksjon. Hun hadde meg fortsatt blokkert i det hun så meg på butikken og vinket meg til seg. Dialogen foregikk videre slik: "Hei. Har du merket at jeg ikke svarer deg på telefon?" "Det har jeg." "Og at jeg har blokkert deg på Messenger?" "Ja." "Vet du hvorfor jeg har gjort det?" "Nei, og det er ikke så veldig interessant." "Men vil du virkelig ikke vite hvorfor jeg har gjort det? Hvorfor ikke?" Mener du at ordene og formuleringene tyder på at denne damen ønsket å si unnskyld og forklare seg? I stedet for å spørre gjentatte ganger om jeg vet/vil vite hvorfor hun har gjort det, kunne hun ha rett og slett sagt den forklaringen. Men hun spiller spill, og får svar deretter. Anonymkode: 225ac...f15 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #86 Del Skrevet i går, 10:48 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hun sluttet å svare etter EN melding. Vel vitende om at svaret var viktig for å kunne gjennomføre arrangementet. Bare fordi hun var sur på meg. Anonymkode: 225ac...f15 Å være litt mye og masete dreier seg ikke kun om antall meldinger på sms og mail, samt telefoni telefoni. Anonymkode: a81e3...59c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #87 Del Skrevet i går, 10:50 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, hun prøvde ikke å forklare seg. Hun prøvde å fremskaffe en reaksjon. Hun hadde meg fortsatt blokkert i det hun så meg på butikken og vinket meg til seg. Dialogen foregikk videre slik: "Hei. Har du merket at jeg ikke svarer deg på telefon?" "Det har jeg." "Og at jeg har blokkert deg på Messenger?" "Ja." "Vet du hvorfor jeg har gjort det?" "Nei, og det er ikke så veldig interessant." "Men vil du virkelig ikke vite hvorfor jeg har gjort det? Hvorfor ikke?" Mener du at ordene og formuleringene tyder på at denne damen ønsket å si unnskyld og forklare seg? I stedet for å spørre gjentatte ganger om jeg vet/vil vite hvorfor hun har gjort det, kunne hun ha rett og slett sagt den forklaringen. Men hun spiller spill, og får svar deretter. Anonymkode: 225ac...f15 Du vet ikke hva hun tenker, eller hvorfor hun gjorde det fordi du ikke lot henne svare. Anonymkode: 03dee...8b1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #88 Del Skrevet i går, 10:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å være litt mye og masete dreier seg ikke kun om antall meldinger på sms og mail, samt telefoni telefoni. Anonymkode: a81e3...59c Selvfølgelig ikke. Men for å unngå å være passiv-aggressiv, SI det. Si "jeg synes at det er litt mye mas". Folk er ikke tankelesere. Alle mennesker har forskjellig terskel for hva som er "mas" og hva som er for lite eller for mye. Noen liker mye kontakt, påminnelser og oppfølging av ting som gjerne drukner midt i en travel hverdag, mens andre ønsker å være mer for seg selv. Si det. Ikke vær uspiselig og passiv-aggressiv. Anonymkode: 225ac...f15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #89 Del Skrevet i går, 10:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vet ikke hva hun tenker, eller hvorfor hun gjorde det fordi du ikke lot henne svare. Anonymkode: 03dee...8b1 Nei. Og hun blokkerte meg uten grunn. Hun kunne ha oppgitt grunn før hun blokkerte, sånn som voksne mennesker gjør. Anonymkode: 225ac...f15 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:52 #90 Del Skrevet i går, 10:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Og hun blokkerte meg uten grunn. Hun kunne ha oppgitt grunn før hun blokkerte, sånn som voksne mennesker gjør. Anonymkode: 225ac...f15 Hun prøvde å oppgi grunn men du lot henne ikke gjøre det, du kunne spart deg selv for så mye drama hadde du bare latt henne forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #91 Del Skrevet i går, 10:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun prøvde å oppgi grunn men du lot henne ikke gjøre det, du kunne spart deg selv for så mye drama hadde du bare latt henne forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 Man oppgir grunn FØR man gjennomfører en barnslig handling. Ikke flere dager etterpå. Anonymkode: 225ac...f15 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #92 Del Skrevet i går, 10:55 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): (...) Mener du at ordene og formuleringene tyder på at denne damen ønsket å si unnskyld og forklare seg? I stedet for å spørre gjentatte ganger om jeg vet/vil vite hvorfor hun har gjort det, kunne hun ha rett og slett sagt den forklaringen. Men hun spiller spill, og får svar deretter. Anonymkode: 225ac...f15 Ja?! Du tolker jo alt helt bokstavelig. Det er jo helt åpenbart at hun ønsket å gi deg en forklaring her. Anonymkode: be036...e7c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet i går, 10:56 #93 Del Skrevet i går, 10:56 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hæ? Hun prøvde jo å forklare seg men ts lot henne ikke forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 Nei. Hun ba ham om å spørre. Hun kunne bare forklart seg. Hæ? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:57 #94 Del Skrevet i går, 10:57 Rotemor skrev (1 minutt siden): Nei. Hun ba ham om å spørre. Hun kunne bare forklart seg. Hæ? Hvorfor tror dere alle fortsatt at jeg er en mann? TS Anonymkode: 225ac...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet i går, 10:58 #95 Del Skrevet i går, 10:58 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tror dere alle fortsatt at jeg er en mann? TS Anonymkode: 225ac...f15 Godt spørsmål. Beklager! Jeg er uansett på din side her Endret i går, 10:58 av Rotemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet i går, 11:01 #96 Del Skrevet i går, 11:01 Synes det er manipulerende og en hersketeknikk å drive å fiske etter "skjønner du hva ditt problem er?". Oppfør deg (hun altså) som en voksen og bare si hva problemet er i stedet for å være passiv-aggressiv, mener jeg. Hun brukte hersketeknikker, du svarte med sarkasme - man kunne like godt spurt henne om hun vskjønte hvorfor det endte slik. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #97 Del Skrevet i går, 11:02 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Og hun blokkerte meg uten grunn. Hun kunne ha oppgitt grunn før hun blokkerte, sånn som voksne mennesker gjør. Anonymkode: 225ac...f15 Det vet du jo ikke, du lot henne ikke forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet i går, 11:03 #98 Del Skrevet i går, 11:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet du jo ikke, du lot henne ikke forklare seg. Anonymkode: 03dee...8b1 Hun kunne jo bare forklart seg om hun ville, uten at han skulle legge ut om hva han antok. Hva vil hun med den infoen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #99 Del Skrevet i går, 11:04 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja?! Du tolker jo alt helt bokstavelig. Det er jo helt åpenbart at hun ønsket å gi deg en forklaring her. Anonymkode: be036...e7c Og det kunne hun har gjort, men hun valgte å storme fornærmet ut. Anonymkode: 313c6...69c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:06 #100 Del Skrevet i går, 11:06 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja?! Du tolker jo alt helt bokstavelig. Det er jo helt åpenbart at hun ønsket å gi deg en forklaring her. Anonymkode: be036...e7c Det vet vi ikke. Men nå gikk det som det gikk. Ikke noe mer vits å bruke tid på dette. Ts og damen i historien kommer nok aldri til å bli bestevenner og det er helt greit. Anonymkode: 313c6...69c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå