AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #1 Del Skrevet i går, 08:14 Jeg bor dessverre på et sted med mange "klikker", der jeg ikke er en del av noen "klikk" - ikke har jeg vokst opp her, ikke har jeg drevet med idrett i ungdomstiden her, ikke har jeg noen jobbklikker, familie eller noe annet. Det hender derfor en del at folk overser meg eller behandler meg som et nyttig verktøy - har kontakt med meg når de har bruk for meg, og så avviser meg ellers. Nå er det ei som jeg sitter i samme komite på fotballen med. Vi MÅ samarbeide, så det er ikke slik at vi kan velge å overse hverandre. Jeg yter masse til gruppa, jobber mye dugnad, tar meg av planleggingen, foreslår noe, er alltid positiv og respektfull. Den ene dama i komiteen har sluttet å svare på meldinger fra meg, og tar ikke telefonen når jeg ringer. Jeg tok det til meg, og begynt å prate kun med de andre medlemmene i gruppa. I går møtte jeg henne på butikken, og hun spør om jeg merket at hun ikke svarer når jeg ringer/sender melding. Jeg sa at det har jeg merket. Så spurte hun om jeg visste hvorfor hun gjorde det. Altså, hva faen? Når du velger å ghoste andre mennesker du MÅ samarbeide med, i en alder av 42, så må du forvente at disse andre menneskene tar det til seg og avslutter kontakten med deg. Jeg er ikke fem år, og spiller ikke spill. Hun spurte meg faktisk to ganger. Jeg kunne ikke dy meg, og svarte at jeg tror hun gjorde det fordi hun oppfører seg barnslig. Da ble hun sur og gikk. Hva feiler det enkelte folk? Anonymkode: 225ac...f15 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:20 #2 Del Skrevet i går, 08:20 Jeg tipper hun føler du ble for intens? Hvor mye kontakt på melding og telefon er det naturlig å ha med de andre medlemmene i komiteen? Har sittet i diverse komiteer selv, og da har kommunikasjonen gått gjennom gruppechatter utenom møter. Sjelden eller aldri behov for å ringe/sende private mld. Anonymkode: b4781...f8b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:20 #3 Del Skrevet i går, 08:20 men hun sa aldri hvorfor hun hadde gjort det...? Kom ikke så langt? Anonymkode: c8518...6a3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet i går, 08:20 #4 Del Skrevet i går, 08:20 (endret) Beste svaret! Håpløst opplegg. Du takler det fint da! Endret i går, 08:20 av BobbySocks 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:21 #5 Del Skrevet i går, 08:21 Jeg hadde nok vært interessert i å få vite hvorfor. For å kunne forbedre mitt forhold til andre mennesker. For det er det helt tydelig at du trenger noen tips om. Anonymkode: 5ea16...f23 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellløva Skrevet i går, 08:21 #6 Del Skrevet i går, 08:21 (endret) Det er mange mennesker som trur at de kan si hva de vil og gjøre hva de vil uten å forstå at det er noe som heter respekt, samvittighet og ærlighet. Endret i går, 08:22 av Fjellløva 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #7 Del Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tipper hun føler du ble for intens? Hvor mye kontakt på melding og telefon er det naturlig å ha med de andre medlemmene i komiteen? Har sittet i diverse komiteer selv, og da har kommunikasjonen gått gjennom gruppechatter utenom møter. Sjelden eller aldri behov for å ringe/sende private mld. Anonymkode: b4781...f8b Jeg ble ikke for intens. Jeg sendte EN melding som gikk ut på en oppgave som ble tildelt henne, og som hun ikke utførte innen fristen. Hun besvarte ikke meldingen. Jeg sendte enda en melding en uke senere, som påminnelse. Da begynte frister å nærme seg, og vi måtte vite om hun var med, eller om vi måtte overta oppgaven hennes. Hun svarte ikke på denne. Da ringte jeg henne, og fant ut at jeg var blokkert. Vi har også gruppechat, men det er ikke nødvendig å skrive til hele gruppa for å minne EN person på en konkret oppgave. Jeg gjorde det også slik for å ikke henge henne ut foran hele gruppa fordi oppgaven ikke var utført. Anonymkode: 225ac...f15 24 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #8 Del Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde nok vært interessert i å få vite hvorfor. For å kunne forbedre mitt forhold til andre mennesker. For det er det helt tydelig at du trenger noen tips om. Anonymkode: 5ea16...f23 Ja, for det er jeg som oppfører meg som folk, som trenger tips og å forbedre meg. Ikke mennesker som oppfører seg som femåringer. Anonymkode: 225ac...f15 7 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:24 #9 Del Skrevet i går, 08:24 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): men hun sa aldri hvorfor hun hadde gjort det...? Kom ikke så langt? Anonymkode: c8518...6a3 Nope. Hun bare gikk. Hun ville sikkert ydmyke meg og prate dritt, men så fikk hun ikke gjort det, og da gikk piffen ut av henne Hun utførte oppgaven sin dagen etterpå, da. Så det virket Anonymkode: 225ac...f15 15 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:25 #10 Del Skrevet i går, 08:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, for det er jeg som oppfører meg som folk, som trenger tips og å forbedre meg. Ikke mennesker som oppfører seg som femåringer. Anonymkode: 225ac...f15 Ja jeg har en følelse av at problemet ligger hos deg i dette tilfellet. Anonymkode: 5ea16...f23 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 #11 Del Skrevet i går, 08:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg har en følelse av at problemet ligger hos deg i dette tilfellet. Anonymkode: 5ea16...f23 Det gjør det nok ikke, nei. For ingen andre i komiteen har problemer med meg. Vi er 6 stykker. Bare fordi ETT menneske har et problem, betyr ikke at det er dette mennesket som eier sannheten. Anonymkode: 225ac...f15 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:27 #12 Del Skrevet i går, 08:27 Du må Ha gjort noe. Voksne mennesker blokkerer jo ikke andre bare for gøy. Kanskje det er noe du har gjort mot noen hun kjenner, eller henne tidligere (ikke at det unnskylder noe altså). Anonymkode: 106a1...668 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #13 Del Skrevet i går, 08:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ble ikke for intens. Jeg sendte EN melding som gikk ut på en oppgave som ble tildelt henne, og som hun ikke utførte innen fristen. Hun besvarte ikke meldingen. Jeg sendte enda en melding en uke senere, som påminnelse. Da begynte frister å nærme seg, og vi måtte vite om hun var med, eller om vi måtte overta oppgaven hennes. Hun svarte ikke på denne. Da ringte jeg henne, og fant ut at jeg var blokkert. Vi har også gruppechat, men det er ikke nødvendig å skrive til hele gruppa for å minne EN person på en konkret oppgave. Jeg gjorde det også slik for å ikke henge henne ut foran hele gruppa fordi oppgaven ikke var utført. Anonymkode: 225ac...f15 Du skriver i hovedinnlegget ditt at hun sluttet å svare. Her skriver du at hun aldri har svart. Hva stemmer egentlig? Anonymkode: b4781...f8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:29 #14 Del Skrevet i går, 08:29 Ingen normale folk spør "vet du hvorfor jeg ignorerer deg". Støtter TS. Anonymkode: b3b22...a60 29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #15 Del Skrevet i går, 08:30 Jeg hadde nok vært interessert i høre hva hun har å si. Selv om kanskje gikk frem på en litt barnslig måte, så vil jeg gjerne vite det hvis jeg oppfører meg på en måte som andre reagerer på. Etter hun hadde fått sagt hvorfor, så kunne jeg heller vurdert derfra om problemet lå hovedsaklig hos meg eller hos henne. Det er heller ikke gitt at andre mennesker ikke har problemer med en bare fordi de ikke blokkerer eller sier noe. Mange er konfliktsky eller tenker det ikke er verdt det. Anonymkode: 97d3a...dd3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:31 #16 Del Skrevet i går, 08:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gjør det nok ikke, nei. For ingen andre i komiteen har problemer med meg. Vi er 6 stykker. Bare fordi ETT menneske har et problem, betyr ikke at det er dette mennesket som eier sannheten. Anonymkode: 225ac...f15 De har kanskje innsett at de må bite tenna sammen og holde ut denne perioden. Selv om de kanskje har noen utfordringer med det. Mens hun satte ned foten. Anonymkode: 5ea16...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:37 #17 Del Skrevet i går, 08:37 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du skriver i hovedinnlegget ditt at hun sluttet å svare. Her skriver du at hun aldri har svart. Hva stemmer egentlig? Anonymkode: b4781...f8b Hun sluttet å svare. Tidligere når vi utvekslet meldinger om enkelte oppgaver under arrangement osv, så svarte hun alltid ganske kjapt, og alt var greit. Anonymkode: 225ac...f15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #18 Del Skrevet i går, 08:38 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De har kanskje innsett at de må bite tenna sammen og holde ut denne perioden. Selv om de kanskje har noen utfordringer med det. Mens hun satte ned foten. Anonymkode: 5ea16...f23 Hun satte jo ikke ned foten. Men ja, på KG er det alltid hovedinnlegger som er djevelen. To av komiteens kvinner er mine venninner, og vi treffes utenom arbeidet i idretten også. Hvorfor skulle de gidde å invitere meg på fjellturer, hytteturer og bursdager hvis de "biter tennene sammen og holder ut"? Anonymkode: 225ac...f15 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #19 Del Skrevet i går, 08:39 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen normale folk spør "vet du hvorfor jeg ignorerer deg". Støtter TS. Anonymkode: b3b22...a60 Nettopp. Det er ett eller annet sykt spill. Hvis hun hadde problemer med meg, så måtte hun ha sendt melding og sagt hva som er problemet. Ikke blokkere meg, for så å rope etter meg på butikken og spørre om jeg vet hvorfor hun blokkerte meg. Det er slik man holder på i barnehagen. Anonymkode: 225ac...f15 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:40 #20 Del Skrevet i går, 08:40 Nok en «la-oss-ta-TS-tråd». Det er jo åpenbart for alle oppegående mennesker at motparten opptrår som en dramaqueen her. Anonymkode: af0a8...89e 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå