AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:35 #41 Del Skrevet torsdag kl 22:35 Sønn på 18 år skal få halvsøsken nå. Han sier han ikke er så intressert. Jeg håper det går seg til, men kan kanskje ikke forvente at han skal være superstorebror i en alder av 18 år for en baby han ikke intresserer seg for. Vet ikke helt hvordan det blir, men håper jo det blir bra etterhvert. Anonymkode: 698dd...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:12 #42 Del Skrevet torsdag kl 23:12 Kalles halvsøsken attpåklatt? Uttrykket forbinder jeg bare med foreldre som får et barn en god stund/8+ år etter forrige barn. At det er så stor forskjell i alder til halvsøsken er ganske vanlig, og her er det mye som spiller inn. Jeg har selv to halvsøstre som er 6 og 18 år eldre (to ulike mødre her også), og har null kontakt med noen av dem nå. Selv 6år føltes lenge ut da vi vokste opp. Hun med 18år hadde sine problemer, så var naturlig at hun ikke var del i min oppvekst, mens hun med 6år hadde sterk sjalusi over at jeg bodde med far. Annenhver helg og halvparten av ferier var det hun som styrte. Kan ikke sammenligne dette med min tante som er ekte attpåklatt med 11år yngre enn min mor. Hun ble veldig skjemt bort har jeg hørt, og min mor følte seg en del bortprioritert. De har dog god kontakt nå i voksen alder, og min tante er da nesten som en storesøster. Anonymkode: 4fc6f...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:20 #43 Del Skrevet torsdag kl 23:20 Mine var 18,16 og 8 når sistemann kom. Han sklei rett inn i søskenflokken🥰 De har kost seg masse men han. Nå er han 11 og de 19,26 og 28. Alle er med han flere ganger i uken. Han henger med de alle. Anonymkode: 6675c...b88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #44 Del Skrevet i går, 07:56 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har dere mulighet til å få to attpåklatter? Anonymkode: 9946d...aff Ja men det kommer jo an på hvordan familien fungerer etter denne babyen. Anonymkode: 56ad0...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #45 Del Skrevet i går, 10:51 Jeg ble født da min bror var 14. Ble aldri noe ordentlig søskenforhold, siden han flyttet ut når jeg var 4. Anonymkode: a9d85...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå