AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #1 Del Skrevet i går, 07:57 Fikk for en stund satt inn en p-stav, ca 2 mnd. Jeg har alltid hatt uregelmessige blødninger på tidligere prevensjon, dvs, p-piller av alle varianter og spiral. Uten prevensjon har jeg hatt mye og smertefull menstrasjon. fikk beskjed om at jeg ville få små blødninger og/eller mellomblødninger i hvert fall i de tre første månedene, men sannsynligvis litt så lenge jeg hadde p-stav. men, foruten om noen små blødninger den andre uken etter innsetting, har jeg ikke hat noe form for blødning. mer dette normalt, funker staven som den skal, og kan jeg forvente at det fortsetter å være uteblitte blødninger ? håper noen har erfaring og gode svar. Anonymkode: f18e9...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #2 Del Skrevet i går, 07:58 Kan legge til at min første tanke var at jeg kunne ha blitt gravid før innsetting, men har tatt negativ test, så graviditet er utelukket. har gått på p-piller med samme virkestoff, hadde da mye små blødninger. Anonymkode: f18e9...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:17 #3 Del Skrevet i går, 08:17 Dette kan du google Anonymkode: 00045...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet i går, 08:20 #4 Del Skrevet i går, 08:20 Ja, det er normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:12 #5 Del Skrevet i går, 09:12 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette kan du google Anonymkode: 00045...34c Takk for tips, men jeg Har googlet, fikk opp at man må regne med blødninger de første tre månedene, og at det vil kunne stabilisere seg etter tre måneder, men at man mest sannsynlig vil ha litt blødning så lenge man har p-stav. Og om man har prøvd ut p-pillen med samme virkestoff vil p-stav ha omtrent samme bivirkninger, altså blødninger, noe det ikke har hatt for min del. Anonymkode: f18e9...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå