Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger deres meninger. 

For noen uker siden dro kona på hyttetur med to menn. De er homofile og gift. Han ene er barndomskompis og jeg stoler på ham, og jeg stoler 99% på kona. Hvorfor 99%? Det har skjedd noen småting opp igjennom, ting hun har sagt etc som har fått meg til å tenke litt...men ikke store greiene.

Jeg sa det var greit hun dro, og jeg hadde forsåvidt da ingenting i mot det.

Men, man en magefølelse har gjort at jeg begynner å tenke negativt.

1. Hun spurte meg ikke først, men hadde allerede sagt ja til dem. Jeg var hjemme med datteren min og kunne derfor ikke bli med. Skulle ønske hun viste meg respekten av å spørre meg først.

2. De gutta er homofile og gift, så jeg er ikke bekymret sånn sett. Men, han ene har hatt sex med kvinner tidligere. Det er en detalj som får tanker til å murre litt.

3. Det er min kompis, men i det siste året så kontakter han alltid henne, og aldri meg, om vi skal finne på noe.

Jeg har egentlig ingen grunn til å mistenke noe som helst, og jeg stoler på alle tre. Men likevel...det gnager litt i magen.

Hva mener dere?

Anonymkode: 15e8b...f8c

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hatt problemer med å like at kona mi drog på hyttetur med 2 menn. Man kan si hva man vil men det er noe der som ikke høres helt rett ut. For meg et stort nei, jeg vet også at kona hadde aldri kommet til å gjort det.
Hvordan hadde kona di reagert om du drog på sydentur med 2 kvinner? 

Anonymkode: 91ea3...01a

• Liker 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame men skjønner godt at du ikke liker dette. Jeg hadde aldri gjort det. Jeg drar enten på tur med venninner eller så drar jeg med mannen. Alle planer vi har snakker vi med hverandre om først, dessuten. Og hadde ikke mannen min kunnet være med på en sånn tur, hadde jeg blitt hjemme.

Det er noe med samholdet som par, denne gode «du och jag, Alfred»- følelsen man skal ha, den glipper jo når man driver på den måten din kone har gjort her.

Anonymkode: 91ea6...b71

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Serr? Jeg har vært på hyttetur med studievenner - i den aktuelle gruppen er vi to damer og 5 menn. Årlig hyttetur som tradisjon. Om det da ikke passer for en av oss damene det ene året så drar jo den andre allikevel? Altså, dette er venner! Hallo! Og har da aldri spurt mannen min om "lov"? 

Anonymkode: 54313...b39

• Liker 25
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

1. Forventer du at hun skal spørre deg om lov, eller at dere skal snakke sammen og kommunisere om ting?

2. Altså - fordi han har hatt sex med kvinner skal han ha sex med dine kone, mens hans mann er med? Her er du på jordet.

3. Dette skjønner jeg at du synes er sårt, og kanskje du skal snakke med din kone om dette?

Anonymkode: 4a2b3...012

• Liker 22
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Du tror seriøst at din kone vil være utro med en homofil mann? Eh ja, tror vi godt kan si du er i overkant sjalu. Kan hun i det hele tatt ha mannlige, heterofile venner? 

At du føler deg utelatt av kompis er en annen sak. 

Anonymkode: 3600f...743

• Liker 29
Skrevet

Jeg kan forstå deg. Jeg synes det er merkelig å ikke snakke med hverandre først og avtale med hverandre når det gjelder slike ting. For meg handler det om å ha respekt for hverandre.

Forstår også at det er litt mistenkelig oppførsel, spesielt at han ene skal kontakte henne først.

Jeg tenker at det beste er å snakke med kona di om det, men ikke legge det frem på en anklagende måte. Jeg tenker kommunikasjon er det viktigste her.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Her kan du slappe helt av, de er homofile, blir som tre venninner på tur, :)

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger deres meninger. 

For noen uker siden dro kona på hyttetur med to menn. De er homofile og gift. Han ene er barndomskompis og jeg stoler på ham, og jeg stoler 99% på kona. Hvorfor 99%? Det har skjedd noen småting opp igjennom, ting hun har sagt etc som har fått meg til å tenke litt...men ikke store greiene.

1. Hun spurte meg ikke først, men hadde allerede sagt ja til dem. Jeg var hjemme med datteren min og kunne derfor ikke bli med. Skulle ønske hun viste meg respekten av å spørre meg først.

2. De gutta er homofile og gift, så jeg er ikke bekymret sånn sett. Men, han ene har hatt sex med kvinner tidligere. Det er en detalj som får tanker til å murre litt.

3. Det er min kompis, men i det siste året så kontakter han alltid henne, og aldri meg, om vi skal finne på noe.

Jeg har egentlig ingen grunn til å mistenke noe som helst, og jeg stoler på alle tre. Men likevel...det gnager litt i magen.

Hva mener dere?

Hehe, jeg som mann, har ligget med mange såkalte lesbiske. Så ikke la deg lure.

Anonymkode: 528c9...791

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar på tur og omgås kompiser mer enn venninner. Sist jeg var på tur var det medlesbisk venninne, en homofil kompis og en heterofil kompis. 

Tenker ikke stort om slike ting. 

Men at man av praktiske årsaker er noe man snakker om i heimen, er jo en annen ting..

Anonymkode: cfbc6...92a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde hatt problemer med å like at kona mi drog på hyttetur med 2 menn. Man kan si hva man vil men det er noe der som ikke høres helt rett ut. For meg et stort nei, jeg vet også at kona hadde aldri kommet til å gjort det.
Hvordan hadde kona di reagert om du drog på sydentur med 2 kvinner? 

Menn er som regel venner med kvinner de synes er attraktive, noen de kunne tenke seg noe med, eller de har blitt friendzonet- avvist av kvinnen men de fortsetter som   «Venner». Kvinner er som regel venner med menn de ikke ønsker noe mer med og har puttet i friendzone boksen, eller en homofil mann som blir nesten som en venninne.

Anonymkode: 543cf...5eb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trenger deres meninger. 

Hva mener dere?

Jeg har vært i telt med menn, på små hytter med menn osv. Uten at noen pulte av den grunn. Sånn er det å drive med ressurskrevende utendørsidrett. Det er altså ikke slik at man drar av seg buksa og setter i gang, bare fordi man er alene på en hytte med en person av motsatt kjønn.

Anonymkode: c4370...717

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Menn er som regel venner med kvinner de synes er attraktive, noen de kunne tenke seg noe med, eller de har blitt friendzonet- avvist av kvinnen men de fortsetter som   «Venner». Kvinner er som regel venner med menn de ikke ønsker noe mer med og har puttet i friendzone boksen, eller en homofil mann som blir nesten som en venninne.

Anonymkode: 543cf...5eb

Dette er HOMOFILE menn. Mange homofile har kvinnelige venner, blant annet fordi de er mer feminine i fremtoningen, og prat om øl, pupper og fotball blir for kjedelig for dem.

Anonymkode: c4370...717

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

MANGE HOMOFILE/LESBISKE HAR OGSÅ SEX MED ANDRE KJØNN SÅ BARE STFU MED DETTE TØVET OM  AT DE ER VENINNER. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du mener hun skal spørre deg om lov til å dra på hyttetur? Det er i overkant kontrollerende. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Ulven skrev (1 minutt siden):

Du mener hun skal spørre deg om lov til å dra på hyttetur? Det er i overkant kontrollerende. 

Nei, det er det ikke. Er de gift, felles økonomi, barn etc. Da sjekker man med partner.

Å dra på hyttetur kun med motsatt kjønn er uansett suspekt. Det ligger nok litt spenning i luften.

Anonymkode: be8cf...13c

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes du bør ta opp med kona at selv om hun vet at du er hjemme med barn og ikke kan bli med, så vil du gjerne være med på å ta avgjørelser istedenfor å bli informert i etterkant, for da føler du deg tilsidesatt. At du ønsker å forbedre kommunikasjonen og samspillet mellom dere, rett og slett.

Er du mer bekymret for at de har sex, eller er du egentlig såret over at barndomskompisen "velger" din kone? I så fall er det vel kompisen din du bør ta en prat med og si ifra at du gjerne ønsker å henge mer du også, selv om de tre har blitt gode venner. Har de mer til felles med kona din enn med deg?

Forstår at dette er kjipt, samtidig som jeg synes det er drøyt å strekke det til tanker om utroskap på grunnlag av det du har skrevet. Hvis kona di har delt fantasier om sex med et homofilt par så kan jeg forstå deg, men ellers? Nei, tenker det er hovedsakelig vennskap.

Anonymkode: 48df4...737

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest takinova
Skrevet

Underlig opplegg at hun ikke spør deg.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg leste overskriften tenkte jeg at dette hadde jo vært HELT uaktuelt, med mindre de to mennene var et homofilt par..også var de jaggu det! Haha.

Anonymkode: 3dcb8...174

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare for å hive bensin på bålet: Paret ønsker seg kanskje barn og det er der kona di kommer inn🤣

Anonymkode: a53d1...921

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...