Gå til innhold

Sannsynligheten for xu

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er endelig gravid etter 8 innsett 💞 Istedenfor å være glad bekymrer jeg meg bare for at jeg har xu (graviditet utenfor livmor) da det virker som det er vanlig.. Jeg har både arrvev og hatt IVF som øker sjansene. Er i dag 5+0 med sterke tester hele veien. Kan man ha xu uten symptomer eller lager jeg bare problemer og stress nå? :( Har ikke smerter eller blødning annet enn stikking på den ene siden. 

Anonymkode: 4e05c...a5a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke bekymre deg før du må. Gled deg over positiv test, om du får smerter vet du at noe er galt.

Anonymkode: 475f1...305

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er endelig gravid etter 8 innsett 💞 Istedenfor å være glad bekymrer jeg meg bare for at jeg har xu (graviditet utenfor livmor) da det virker som det er vanlig.. Jeg har både arrvev og hatt IVF som øker sjansene. Er i dag 5+0 med sterke tester hele veien. Kan man ha xu uten symptomer eller lager jeg bare problemer og stress nå? :( Har ikke smerter eller blødning annet enn stikking på den ene siden. 

Sannsynligheten for exu er veldig liten - kun 0.5-1% av ALLE graviditeter er utenfor livmor. Det kan virke som det er mye vanligere enn det er inne på et forum, fordi det er her det blir skrevet om og fortalt om. 

Har selv hatt exu etter ivf. Stikninger på ene siden er 100% normalt. Exu vil man ha symptomer på. Men er absolutt ikke vanlig eller normalt eller noe du bør bekymre deg for. 

Anonymkode: e2201...381

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt exu 2 ganger. Du merker at noe er galt, tro meg❤️ 
Prøv å ikke bekymre deg for dette, det er ikke mange som går gjennom det😊 Skal du på ultralyd i uke 6, så ser de fort at spiren er på riktig plass🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frk.Pøls skrev (23 minutter siden):

Jeg har hatt exu 2 ganger. Du merker at noe er galt, tro meg❤️ 
Prøv å ikke bekymre deg for dette, det er ikke mange som går gjennom det😊 Skal du på ultralyd i uke 6, så ser de fort at spiren er på riktig plass🥰

Trist at du opplevde xu, hvordan merket du at du hadde det? 🥺 Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...