AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 #1 Del Skrevet i går, 07:12 Jeg har alltid likt å kjøpe friske blomster til helgen, koser meg med å se på de og lukten av de men så sier mannen forleden at han ser på det som bortkastede penger, og det fikk meg til å tenke at det ER jo dyrt med firske blomster og de varer ikke så lenge så han har et poeng.. Hva tenker dere? Er det å kaste penger eller er det verdt det for gleden? Anonymkode: f4780...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #2 Del Skrevet i går, 07:13 Det meste du bruker penger på er strengt tatt bortkastet og er hovedsaklig ikke pga av behov, men for å gjøre livet finere. Kos deg med det du liker. Anonymkode: 4a313...476 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #3 Del Skrevet i går, 07:16 Det er bortkastet ja. Med en gang man kutter stilken så er de jo døende Anonymkode: c6c3e...677 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 07:18 #4 Del Skrevet i går, 07:18 Jeg kjøper sjelden friske blomster fordi det er så dyrt. Men de gangene jeg gjør det, eller gir sånt i gave, tenker jeg ikke at jeg sløser. Blomster er vakre og dufter godt den stunda de varer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #5 Del Skrevet i går, 07:18 Hvis det gir deg glede, og du har råd til det, er det ikke bortkastet mener jeg 😊 Anonymkode: 5f588...456 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #6 Del Skrevet i går, 07:18 Jeg synes det er veldig bortkastet. Kjøper aldri blomster fordi det for meg er som å kaste penger ut vinduet. Men hvis blomstene gir deg glede, er det vel ikke bortkastet for deg? Anonymkode: cf3e3...a43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #7 Del Skrevet i går, 07:18 Å investere i glede er ikke å kaste bort penger. Jeg bryr meg ikke stort om friske blomster, så jeg bruker svært sjeldent penger på det. Jeg bruker dog penger på ting som andre sikkert mener er bortkastet, men som gir meg glede. Anonymkode: e4043...68c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 07:19 #8 Del Skrevet i går, 07:19 Så lenge du har glede av det, er det ikke bortkastede penger i det hele tatt. Jeg har også stor glede av det. Jeg synes det frisker opp hjemmet, og jeg får en veldig god følelse av rent hjelp og friske blomster. Jeg nyter det. Men hvis man ikke har glede av det, er det bortkastede penger. Det kan man si om f.eks at man kjøper inn god mat. Hvis man koser seg og gleder seg over den gode maten, er det verdt det. Hvis man ikke liker det, så er det bortkastete penger. Maten forsvinner jo også; blir spist opp 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #9 Del Skrevet i går, 07:20 De fleste av oss bruker penger på unødvendige ting. Men bortkastet er det jo ikke hvis gleden det gir står i forhold til prisen. Anonymkode: 38ccf...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #10 Del Skrevet i går, 07:21 Av all unødvendig luksus er det en koselig luksus. Litt moderat dekorering i et hjem synes jeg er en fin ting. Jeg får litt mer avsmak av pompøse amarilakanske eller østlige bryllup der de bruker millioner av blomster som et tema. Anonymkode: b04bc...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet i går, 07:21 #11 Del Skrevet i går, 07:21 Jeg elsker friske blomster og kjøper gjerne en bukett til helgen😊 Erfarer at blomster fra dagligvaren ofte er mer holdbare enn de fra blomsterbutikken (selv om de gjerne dufter mindre), og de er gjerne ikke så dyre. Med riktig stell kan en rosebukett holde seg fin en ukes tid, av og til lenger. De fleste har noe som gir dem glede som de "sløser" penger på, jeg sløser de på en bukett friske blomster innimellom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:23 #12 Del Skrevet i går, 07:23 Og jeg tipper at mannen din kjøper unødvendige ting han også. Bil for eksempel, trengte han akkurat den bilen eller ville en rimeligere bil transportert ham dit han trengte, og er forskjellen i pris da kanskje bortkastede penger? Anonymkode: 38ccf...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #13 Del Skrevet i går, 07:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og jeg tipper at mannen din kjøper unødvendige ting han også. Bil for eksempel, trengte han akkurat den bilen eller ville en rimeligere bil transportert ham dit han trengte, og er forskjellen i pris da kanskje bortkastede penger? Anonymkode: 38ccf...a2e nei han er faktisk veldig fornuftig med penger, som jeg også er bortsett fra disse blomstene da.. Anonymkode: f4780...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #14 Del Skrevet i går, 07:26 Ingenting er som en flott blomstrende plante på bordet. Friske tulipaner til helga, en grønn stor plante som myker opp stua osv. Uten blomster og planter blir livet kjedelig, tenk en hage uten blomster? Anonymkode: fb115...2ce 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #15 Del Skrevet i går, 07:26 Kjøper bukett på Mester Grønn til 60 kr. Den varer i opptil to uker og gjør meg glad. Anonymkode: 9e67c...6f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #16 Del Skrevet i går, 07:26 Du kan jo si det samme om snop, brus, restaurantbesøk? Diverse show/konserter. Osv osv osv.. gir det deg glede og du har råd til det så gi gass. Anonymkode: 7718a...a6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #17 Del Skrevet i går, 07:28 Jeg synes det er bortkastet. Har heller planter som lever lenger i jord. Liker ikke å få friske blomster i gave. Vil heller ha noe som jeg kan plante, og ha lenge Anonymkode: e635c...7f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #18 Del Skrevet i går, 07:30 For meg ville det vært bortkastede penger, jeg får ingen glede av å ha blomster inne i huset. Mannen din er sikkert også sånn, siden han mener det er bortkastede penger. Men du får jo glede av det, så det er ikke bortkastet for deg. Anonymkode: 85198...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet i går, 07:35 #19 Del Skrevet i går, 07:35 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis det gir deg glede, og du har råd til det, er det ikke bortkastet mener jeg 😊 Anonymkode: 5f588...456 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å investere i glede er ikke å kaste bort penger. Jeg bryr meg ikke stort om friske blomster, så jeg bruker svært sjeldent penger på det. Jeg bruker dog penger på ting som andre sikkert mener er bortkastet, men som gir meg glede. Anonymkode: e4043...68c Dette, vi er jo alle forskjellige, så det som ikke betyr noe for en person, betyr mye for en annen. Mannen din bruker sikkert penger på ting som ikke betyr noe for deg. Friske blomster er ikke bortkastet hvis det betyr noe for deg, tror mannen din var litt grinete da han sa det han sa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #20 Del Skrevet i går, 07:36 Penger er bare et middel. Et middel til å skape glede og mening i livet. For meg er blomster et vakkert innslag i hverdagen, det er pent og det gir økt trivsel. Det er jammen ikke alt man kan si det om. Så for meg er det verdt det. Men jeg skjærer også grener når jeg er på tur, som nå springer ut, jeg plukker blomster og dyrker selv også. Så det er ikke så ofte jeg trenger å kjøpe buketter hjemme. Anonymkode: 03bf2...f6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå