minienthe Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 skal på intervju der i morgen, noen som har jobbet der (oslo) og som kan dele erfaringer ?
Snupsi79 Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Hvis det er markedsundersøkelser du skal jobbe med, så vet jeg at her i byen jeg bor er det ihvertfall kjempedårlig lønn....ei venninne av meg søkte jobb der, og hun snudde seg og gikk når hun fikk vite lønna....100 kr timen.
minienthe Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2006 det blir vel i de undersøkelsene tror jeg men for min del så blir det en ekstrajobb i tillegg til dagtid. vet ikke helt hva det går ut på så jeg får ihvertfall snakke med han jeg skal til i morgen og høre hva han sier.
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Fortell oss hvordan det gikk da! Kan jo være at flere tenker på en lignendes jobb
Nita Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har jobbet hos MMI i Oslo, hadde det som ekstrajobb en stund... jeg sluttet på dagen fordi de var totalt useriøs. De hadde enorm gjennomtrekk og det var ikke rart....når man kom på jobb måtte man vente i opp til en time før man fikk tildelt telefonplass, og siden man tjente etter hvor mange man fikk intervjuet...vel sier seg selv dette var et par år siden så ting kan jo ha blitt bedre...man kan iallefall håpe
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har også hørt rykter om at det ikke er så lukurativt å jobbe hos MMI. Selv jobbet jeg på som telefonintervjuer på gallup for tre år siden. der syntes jeg det var helt greit: timelønna var etter mine standarder helr grei. men det var mye gjennomtrekk der også, man satt jo ved siden av forskjellig person nesten hver kveld. Og jeg jobbet der bare en måneds tid selv, siden jeg fikk meg en mer variert jobb etterhvert. Og så har jeg sett at SSB innimellom trenger folk. Der er nemlig lønna veldig bra: tror det var 140 kr/t (mer enn jeg tjener når jeg jobber i butikk)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Hvis det er markedsundersøkelser du skal jobbe med, så vet jeg at her i byen jeg bor er det ihvertfall kjempedårlig lønn....ei venninne av meg søkte jobb der, og hun snudde seg og gikk når hun fikk vite lønna....100 kr timen. ← Det er hva studenter og andre med "tilfeldige jobber" får i timen i klesbutikker også...ikke bedre der. Min erfaring med MMI er at de forlanger mye og intens jobbing (+ kvelder og helger) til slavelønninger. De vet godt at det er mange studenter som trenger jobb og da blåser de i forholdene og lønningene...litt som gamle dagers fanrikkarbeidere kan dette sammenliknes med.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Jeg jobber på TNS Gallup i Oslo. Hyggelige og ryddige forhold her, men ikke bedre betalt (dvs det er en lønnsskala så hvis man får mange telefonintervjuer så går man opp i lønn den dagen): Det er for tiden ingen ledige stillinger her, men om man bare følger med så kommer det nye muligheter. Har jobbet på Gallup et år, og trives. Det er en deltidsjobb hvor man må jobbe to dager i uken (kveld eller helg), og så kan man jobbe mer hvis man vil det.
minienthe Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Fortell oss hvordan det gikk da! Kan jo være at flere tenker på en lignendes jobb ← tja... joa, jeg kunne sikkert fått jobben jeg og 110 kroner timen pluss helgetillegg er ikke det verste jeg har opplevd men problemet var at de kun kunne garantere meg 2 ganger i uken og det blir for lite til at det lønner seg økonomisk å pendle. slik som jeg så det så var det rimelig ordnede lønnsforhold og tider men jeg satte meg ikke så mye inn i det da det ikke ble aktuellt for meg. Endret 9. mars 2006 av smulemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå