AnonymBruker Skrevet i går, 06:23 #1 Del Skrevet i går, 06:23 Er blitt sammen med en flott fyr på mange måter, men det har skjedd litt for ofte nå at jeg blir obs på at han snakker mye om meg til kompisene sine. Ikke at det i seg selv er så rart, han er nyforelska og sannsynligvis litt blind på saker og ting enda.. Men det er alt ifra tolkninger på hvorfor jeg er som jeg er, detaljer fra sexlivet vårt, ofte sammen med de jeg ikke en gang har møtt enda. Han snakker delvis om det selv også, så det er ikke bare en magefølelse. Har sagt ifra hver gang at jeg er ukomfortabel med det, og trodde det skulle gå over. Men det gjør det altså ikke. Er det flere som har opplevd lignende? Skal sies at jeg føler vi enda er i startfasen, og vurderer faktisk å avslutte det, det ble en real turnoff for min del. Men kjenner jeg er veldig usikker på hvordan han DA kommer til å være. Vi har mange felles venner, og jeg er faktisk redd det blir ubehagelig. Anonymkode: ca329...55c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet i går, 06:25 #2 Del Skrevet i går, 06:25 Du skal i hvert fall ikke være sammen med noen fordi du frykter at han blir ubehagelig når du gjør det slutt. 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 #3 Del Skrevet i går, 06:28 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er blitt sammen med en flott fyr på mange måter, men det har skjedd litt for ofte nå at jeg blir obs på at han snakker mye om meg til kompisene sine. Ikke at det i seg selv er så rart, han er nyforelska og sannsynligvis litt blind på saker og ting enda.. Men det er alt ifra tolkninger på hvorfor jeg er som jeg er, detaljer fra sexlivet vårt, ofte sammen med de jeg ikke en gang har møtt enda. Han snakker delvis om det selv også, så det er ikke bare en magefølelse. Har sagt ifra hver gang at jeg er ukomfortabel med det, og trodde det skulle gå over. Men det gjør det altså ikke. Er det flere som har opplevd lignende? Skal sies at jeg føler vi enda er i startfasen, og vurderer faktisk å avslutte det, det ble en real turnoff for min del. Men kjenner jeg er veldig usikker på hvordan han DA kommer til å være. Vi har mange felles venner, og jeg er faktisk redd det blir ubehagelig. Anonymkode: ca329...55c Han kommer aldri til å slutte... Anonymkode: cdb19...a16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:31 #4 Del Skrevet i går, 06:31 Så han er bare som damer flest da? 🤷♂️ Anonymkode: 82f10...843 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:37 #5 Del Skrevet i går, 06:37 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så han er bare som damer flest da? 🤷♂️ Anonymkode: 82f10...843 jeg har aldri delt personlige eller intime detaljer om min partner med mine venninner, ei heller de med meg, vi kan rante over at han ikke treffer skittentøyskurven eller glemmer koppen på bordet i stua, bommer på oppvaskmaskiner og slike ting men aldri intime ting så hvilke damer du kjenner får du stå for selv. Anonymkode: 601de...f05 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:50 #6 Del Skrevet i går, 06:50 Oi! Han har krysset grensen din igjen og igjen. Og det er ingen bedring når du sier ifra. Du sier du vurderer å avslutte men frykter hvordan han vil oppføre seg. Løp jente, løp! Anonymkode: 9d882...227 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:54 #7 Del Skrevet i går, 06:54 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han kommer aldri til å slutte... Anonymkode: cdb19...a16 Mange mennesker bruker akkurat denne taktikken hvis de vet at de selv gjør ting som ikke er ok. De kommer i forkjøpet for å svartmale sin partner til venner, slik at når partner etterhvert lager drama over løgner eller utroskap, er det mindre troverdig. Det gjør også at venner blir skeptiske til forholdet og da i større sannsynlighet er villig til å se gjennom fingrene hvis de hører om utroskap. De som er skikkelig manipulative, gjør dette på en veldig gradvis og forsiktig måte. Det er forferdelig illojalt og sårende, og det ender oftest opp med at vedkommende mister felles venner. Sett foten ned og gå fra han hvis det fortsetter, eller hvis du allerede merker at han forteller sin side uten å dele situasjoner i sin helhet, dermed svartmaler deg og rosemaler seg selv. Og ikke vær redd for å si sannheten til felles venner, men dessverre: dess mindre emosjonell du klarer å være når du forteller sannheten til dem rundt, dess bedre vil du lykkes. Han har garantert begynt å bruke dine følelser mot deg allerede. Anonymkode: 86d95...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #8 Del Skrevet i går, 07:11 Be han stoppe. Om han ikke gjør det eller ikke er villig til å prøve så respekterer han deg ikke. Menn som ikke respekterer kjæresten sin er farlige menn. Personlig ville jeg gjort det slutt nå før dere er for dypt involvert. Han kommer sikkert til å slenge dritt og prøve å fremstille deg som gæren. Bare stå i det, ikke svar, gå videre og ha et fint liv i så fall. Anonymkode: 3fb16...702 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 #9 Del Skrevet i går, 07:12 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mange mennesker bruker akkurat denne taktikken hvis de vet at de selv gjør ting som ikke er ok. De kommer i forkjøpet for å svartmale sin partner til venner, slik at når partner etterhvert lager drama over løgner eller utroskap, er det mindre troverdig. Det gjør også at venner blir skeptiske til forholdet og da i større sannsynlighet er villig til å se gjennom fingrene hvis de hører om utroskap. De som er skikkelig manipulative, gjør dette på en veldig gradvis og forsiktig måte. Det er forferdelig illojalt og sårende, og det ender oftest opp med at vedkommende mister felles venner. Sett foten ned og gå fra han hvis det fortsetter, eller hvis du allerede merker at han forteller sin side uten å dele situasjoner i sin helhet, dermed svartmaler deg og rosemaler seg selv. Og ikke vær redd for å si sannheten til felles venner, men dessverre: dess mindre emosjonell du klarer å være når du forteller sannheten til dem rundt, dess bedre vil du lykkes. Han har garantert begynt å bruke dine følelser mot deg allerede. Anonymkode: 86d95...76a Jeg må nesten understreke at han ikke har omtalt meg negativt såvidt jeg vet, kanskje mer motsatt uten at jeg rekker å henge med på "oss". Som jeg prøvde å fortelle han også, syns det hadde vært fint om VI fant ut av det, uten så mange innspill, og at det også ble mellom oss. Men han ser vist ikke helt poenget. Han skjønner ikke hva jeg henger meg opp i heller, da han mener "jeg kan gjøre akkurat som jeg vil" og jeg har pr nå ikke fått det definert enda. Men kjenner det gjør meg litt utrygg nå når ting allerede har sklidd ut litt. Ts Anonymkode: ca329...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:17 #10 Del Skrevet i går, 07:17 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg må nesten understreke at han ikke har omtalt meg negativt såvidt jeg vet, kanskje mer motsatt uten at jeg rekker å henge med på "oss". Som jeg prøvde å fortelle han også, syns det hadde vært fint om VI fant ut av det, uten så mange innspill, og at det også ble mellom oss. Men han ser vist ikke helt poenget. Han skjønner ikke hva jeg henger meg opp i heller, da han mener "jeg kan gjøre akkurat som jeg vil" og jeg har pr nå ikke fått det definert enda. Men kjenner det gjør meg litt utrygg nå når ting allerede har sklidd ut litt. Ts Anonymkode: ca329...55c Han respekterer deg absolutt ikke. Illrøde flagrende flagg. Dette er ikke en sunn relasjon.... Anonymkode: 86d95...76a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #11 Del Skrevet i går, 07:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er blitt sammen med en flott fyr på mange måter, men det har skjedd litt for ofte nå at jeg blir obs på at han snakker mye om meg til kompisene sine. Ikke at det i seg selv er så rart, han er nyforelska og sannsynligvis litt blind på saker og ting enda.. Men det er alt ifra tolkninger på hvorfor jeg er som jeg er, detaljer fra sexlivet vårt, ofte sammen med de jeg ikke en gang har møtt enda. Han snakker delvis om det selv også, så det er ikke bare en magefølelse. Har sagt ifra hver gang at jeg er ukomfortabel med det, og trodde det skulle gå over. Men det gjør det altså ikke. Er det flere som har opplevd lignende? Skal sies at jeg føler vi enda er i startfasen, og vurderer faktisk å avslutte det, det ble en real turnoff for min del. Men kjenner jeg er veldig usikker på hvordan han DA kommer til å være. Vi har mange felles venner, og jeg er faktisk redd det blir ubehagelig. Anonymkode: ca329...55c Han respekterer deg ikke, og syns ikke din velvære, trivsel eller dine grenser er viktige. Anonymkode: 395c7...e55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #12 Del Skrevet i går, 07:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg har aldri delt personlige eller intime detaljer om min partner med mine venninner, ei heller de med meg, vi kan rante over at han ikke treffer skittentøyskurven eller glemmer koppen på bordet i stua, bommer på oppvaskmaskiner og slike ting men aldri intime ting så hvilke damer du kjenner får du stå for selv. Anonymkode: 601de...f05 Helt vanlig blant venninner.... Kvinner utleverer mye oftere detaljer om mannen sin enn menn gjør. Anonymkode: 9058f...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #13 Del Skrevet i går, 08:02 Da sier du det som det er at du finner deg ikke i dette og enten så slutter han med dette ellers forlater du han. Se an reaksjonen da og avgjør basert på reaksjonen hans. Om han er redd for å miste deg kommer han til å klynke som en liten valp, men om han ikke bryr seg kan han le det bort, forsøke å lyge osv. Jeg sier ikke en eneste detalj om kjæresten min til noen, hun hadde klikka tror jeg, og av respekt gjør man ikke sånt. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: c0180...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:29 #14 Del Skrevet i går, 08:29 Som voksen dame har jeg hatt og har flere varianter av venninnegjenger i mitt liv, men vi snakker aldri om privatliv og forhold i det hele tatt. Det er privat og fullstendig uinteressant å dele, så nei, alle damer gjør ikke dette. Jeg hadde ikke akseptert en løsmunnet kjæreste, uansett hvor positivt det var ment. Privat er privat og grenser må overholdes. Anonymkode: 01688...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet i går, 08:41 #15 Del Skrevet i går, 08:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er blitt sammen med en flott fyr på mange måter, men det har skjedd litt for ofte nå at jeg blir obs på at han snakker mye om meg til kompisene sine. Ikke at det i seg selv er så rart, han er nyforelska og sannsynligvis litt blind på saker og ting enda.. Men det er alt ifra tolkninger på hvorfor jeg er som jeg er, detaljer fra sexlivet vårt, ofte sammen med de jeg ikke en gang har møtt enda. Han snakker delvis om det selv også, så det er ikke bare en magefølelse. Har sagt ifra hver gang at jeg er ukomfortabel med det, og trodde det skulle gå over. Men det gjør det altså ikke. Er det flere som har opplevd lignende? Skal sies at jeg føler vi enda er i startfasen, og vurderer faktisk å avslutte det, det ble en real turnoff for min del. Men kjenner jeg er veldig usikker på hvordan han DA kommer til å være. Vi har mange felles venner, og jeg er faktisk redd det blir ubehagelig. Anonymkode: ca329...55c Hadde mannen min delt detaljer fra sexlivet vårt med andre mennesker, ville jeg ha tatt ut separasjon. Det er tillitsbrudd av dimensjoner. Du er i startfasen - dere har ikke barn, felles hus eller andre forpliktelser. Utrolig lett å dumpe en illojal mann som ikke har respekt for deg. Det blir jo bare verre med tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 09:23 #16 Del Skrevet i går, 09:23 Dette er tillitsbrudd og ugreit. Han virker også grenseløs. Jeg hadde satt meg ned med ham og sagt klart i fra; enten respekterer du meg og mine grenser, ellers er det over. Enkelt og greit. Problemet nå er at du aner jo ikke om han faktisk kommer til å respektere deg selv om han eventuelt lover det. Når man ikke ser det selv, så blir det vanskelig å skulle kontrollere egen oppførsel. Enten ser han det ikke, eller så gidder han ikke (aka respekterer deg ikke). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå