AnonymBruker Skrevet i går, 06:23 #1 Del Skrevet i går, 06:23 Jeg har flyttet fra Vestlandet til Østlandet. Fått med en del ting, men noen ting står nå hos foreldrene mine. Samboer har bil, men det er en liten og gammel manuell gir som ikke er så behagelig å kjøre over lengre distanser. Jeg begynte å tenke på om det hadde vært smartest å fly en vei, og leie en bil med litt større bagasjeplass, og automatgir tilbake. Det billigste jeg har funnet ligger derimot på rett over 11k. Trodde ikke det skulle bli så dyrt😅 Er vel kanskje bare billigere å kjøre hans bil begge veier da? Noen som har erfaring? Eller andre forslag? Anonymkode: 7e8a7...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:42 #2 Del Skrevet i går, 06:42 Billeie skal ikke koste noe særlig over tusenlappen dagen for en større bil eller varebil. Da betaler du nok dyrt for at noen andre returnerer den. Kan du få henger på samboeren sin bil? Mange gamle, helt kurante hengere koster 5-6000 kr på Vestlandet, så kan du selge den igjen for samme beløp eller mer på Østlandet. Til slutt har du kanskje noen bilglade venner som for 3-4000 kr gladelig fyller opp sin større bil og kjører t/r til deg? Lykke til! Anonymkode: ca0c0...70a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #3 Del Skrevet i går, 06:47 Stemmer nok som sagt over her: Du betaler for å returnere leiebilen et annet sted enn der du leier den. Har du sjekket ut transportør? Det kan lønne seg om dere ikke vil kjøre selv. Anonymkode: e135e...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Har du lett godt nok? Jeg finner Bergen-Oslo hos Hertz for 4000, et døgn, fører er 28 år. Anonymkode: 3f8d6...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har flyttet fra Vestlandet til Østlandet. Fått med en del ting, men noen ting står nå hos foreldrene mine. Samboer har bil, men det er en liten og gammel manuell gir som ikke er så behagelig å kjøre over lengre distanser. Jeg begynte å tenke på om det hadde vært smartest å fly en vei, og leie en bil med litt større bagasjeplass, og automatgir tilbake. Det billigste jeg har funnet ligger derimot på rett over 11k. Trodde ikke det skulle bli så dyrt😅 Er vel kanskje bare billigere å kjøre hans bil begge veier da? Noen som har erfaring? Eller andre forslag? Anonymkode: 7e8a7...ff0 Vet ikke hva Hyre bilene koster, men de må leveres samme sted som de blir hentet. Ellers bør du se på om du har medlemskap/kredittkort noe sted som gir rabatt på leiebil. Anonymkode: 09f0f...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Da jeg flyttet fra vest til øst benyttet jeg meg av returbil - en bil som er levert inn et annet sted enn der den hører til, og som firmaet gjerne vil ha tilbake. Betalte et adm.gebyr på en hundrelapp eller noe for dette, og fikk en diger varebil som det var plass til hele flyttelasset mitt i. Var litt fleksibel på dato, så ble det nesten gratis å flytte. Usikker på hvor jeg fant dette, men bilen jeg leide var gjennom Avis. Anonymkode: b142a...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Det er mulig å prøve en annonse på https://vifrakter.no/ eller https://minsmajobb.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå