AnonymBruker Skrevet 2. mars #301 Del Skrevet 2. mars Trolltunge skrev (På 25.2.2025 den 12.57): Du kan ikke være særlig enkel å forholde deg til. Flisa og bjelken og alt det der. Ekspander Joda, jeg er en ganske omgjengelig fyr. Jeg påpeker imidlertid ubrukelige kverulanter som ikke bidrar til en diskusjon, og det faller deg tydeligvis tungt å få satt skapet på plass. Anonymkode: 61bec...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #302 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 11.01): Joda, jeg er en ganske omgjengelig fyr. Jeg påpeker imidlertid ubrukelige kverulanter som ikke bidrar til en diskusjon, og det faller deg tydeligvis tungt å få satt skapet på plass. Anonymkode: 61bec...77b Ekspander Du er rimelig ubrukelig selv i denne debatten, så vi er i godt selskap 😊 Anonymkode: 63a84...ddd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2. mars #303 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 11.01): Joda, jeg er en ganske omgjengelig fyr. Jeg påpeker imidlertid ubrukelige kverulanter som ikke bidrar til en diskusjon, og det faller deg tydeligvis tungt å få satt skapet på plass. Anonymkode: 61bec...77b Ekspander 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #304 Del Skrevet 2. mars Trolltunge skrev (På 2.3.2025 den 13.01): 😂 Ekspander 🤡 Anonymkode: 61bec...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #305 Del Skrevet 3. mars Kvinner liker ikke menn flest. Da blir det vanskeligere å like kvinner. Anonymkode: bc9aa...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #306 Del Skrevet 3. mars katties skrev (På 20.2.2025 den 14.50): I enkelte tilfeller er det nok definitivt fordi de har sterke meninger om situasjoner de selv aldri har vært i, og har ikke nok empati og/eller erfaring til å kunne skjønne hvorfor noen blir nødt å ta slike valg. Det var godt synlig når noen gikk til en rally mot abort og lurte på om folk der ville skrive under på en kampanje om skolemat og mer hjelp til mødre... og nesten ingen av de spurte ville støtte ting som vile gjøre det lettere å ha barn. Mangel på empati eller erfaring. Ekspander Nettopp, abortmotstand er i første rekke kvinnehat. En abortmotstander ville aldri gitt en krone i skatt for å sikre alenemødre å gi barnet en oppvekst uten fattigdom eller bidratt til å hjelpe på andre måter! Er barnet født med handikap vil en abortmotstander sky et hvert pålegg om å hjelpe til! Det kreves en landsby å fostre et barn. I den landsbyen bor ingen abortmotstandere. En abortmotstander bruker skjellsord mot alenemødre, selv de yngste som kanskje er tenåringer! Kaller henne hore, at hun får skylde seg selv osv. En abortmotstander eier ikke skam i livet. Anonymkode: 60abf...f23 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #307 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.04): Kvinner liker ikke menn flest. Da blir det vanskeligere å like kvinner. Anonymkode: bc9aa...b89 Ekspander Ok. Men kanskje menn skulle finne ut hvorfor kvinner ikke liker menn flest, og gjøre noe med det? Jeg har sagt det før i tråden, men kan gjenta det. Jeg går ikke rundt og misliker eller hater menn. Men jeg er redd menn. Fiks det, så skal dere se at kvinner stoler mer på dere igjen. Anonymkode: 63a84...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. mars #308 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.04): Kvinner liker ikke menn flest. Da blir det vanskeligere å like kvinner. Anonymkode: bc9aa...b89 Ekspander Hvor har du dette fra? Å like menn betyr imidlertid ikke nødvendigvis å ville ha sex og forhold med dem. Å ikke ønske sex eller forhold med noen betyr på ingen måte at man misliker dem. Jeg liker så absolutt de fleste jeg treffer av begge kjønn, men få godt nok til at jeg ønsker veldig nær relasjon. Jeg misliker også noen folk, men det er like gjerne kvinner som menn, og har lite med kjønn å gjøre. Realiteten er at vi alle er ganske likegyldig til over 80% av mennesker vi treffer på. Det har mye med kapasitet å gjøre. Skulle vi mener noe om alle vi treffer på/har rundt oss ville hele vår hjernekapasitet gått til det. Så over 80% legger vi ikke engang merke til (uten at det nødvendigvis er noe galt med dem, og misliker dem gjør vi ikke, vi bare noterer dem ikke overhodet). Resten fordeles automatisk til potensiell venn (de misliker vi ikke), potensiell partner (de misliker vi ikke) og potensiell fiende (de misliker vi automatisk, uten annet grunnlag for det enn at hjernen vår bare automatisk registrerer noe den oppfatter som ugreit, ubevisst). Tallene er ikke så veldig ulike for kjønnene, men menn anser litt flere kvinner som potensiell partner enn det kvinner gjør, og litt færre som potensiell fiende enn det kvinner gjør. Å påstå at kvinner misliker de fleste menn blir uansett feil. NOEN kvinner gjør det, men NOEN menn gjør det også. Slikt kommer ofte av erfaringer som var svært vonde, som ikke er bearbeidet. At vi er likegyldig til de aller fleste mennesker vi har rundt oss er kanskje ikke fint det heller, men det er altså fordi vi ikke har kapasitet til mer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #309 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.04): Kvinner liker ikke menn flest. Da blir det vanskeligere å like kvinner. Anonymkode: bc9aa...b89 Ekspander Tullprat! Jeg liker menn flest. Det er unntakene som er idioter jeg ikke liker. Huleboere f.eks. Om du har opplevelse av at kvinner flest ikke liker deg så gjør du noe galt. Anonymkode: d97d9...828 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #310 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.04): Kvinner liker ikke menn flest. Da blir det vanskeligere å like kvinner. Anonymkode: bc9aa...b89 Ekspander Liker som menneske, eller som partner? Jeg liker alle som behandler meg på en ok måte, men jeg vil ikke nødvendigvis ha sex med alle som er greie mennesker. Det er ikke det samme som å ikke like noen. Anonymkode: 8a9e5...faf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #311 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.10): Nettopp, abortmotstand er i første rekke kvinnehat. Anonymkode: 60abf...f23 Ekspander Abortmotstanden i USA er vel omtrent like stor blant kvinner som blant menn. Anonymkode: 61bec...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #312 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 23.03): Ok. Men kanskje menn skulle finne ut hvorfor kvinner ikke liker menn flest, og gjøre noe med det? Jeg har sagt det før i tråden, men kan gjenta det. Jeg går ikke rundt og misliker eller hater menn. Men jeg er redd menn. Fiks det, så skal dere se at kvinner stoler mer på dere igjen. Anonymkode: 63a84...ddd Ekspander Menn kan og skal oppføre seg. Mot deg, andre kvinner og andre menn. Men vi må kanskje godta at ikke alle nevroser skyldes eksterne årsaker. Noen kvinner går rundt og er redd eller sint eller hatefull og det er ingen ting man rimelig kan forvente av menn som ville fikse det. Anonymkode: 61bec...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #313 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 5.52): Abortmotstanden i USA er vel omtrent like stor blant kvinner som blant menn. Anonymkode: 61bec...77b Ekspander Internalisert misogyni. Anonymkode: a0527...04e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #314 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 6.11): Internalisert misogyni. Anonymkode: a0527...04e Ekspander Eller kanskje kvinner kan tenke egne tanker og ha en annen mening enn deg uten at de dermed er hjernevaskede agenter for patriarkiet/illuminati? Anonymkode: 61bec...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #315 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 3.24): Tullprat! Jeg liker menn flest. Det er unntakene som er idioter jeg ikke liker. Huleboere f.eks. Om du har opplevelse av at kvinner flest ikke liker deg så gjør du noe galt. Anonymkode: d97d9...828 Ekspander Les svarene I denne tråden. Svarene er nei, nei og atter nei med en foraktfull og aggressiv tone. Kvinner gjør seg ikke lette å like Anonymkode: bc9aa...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #316 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 6.11): Internalisert misogyni. Anonymkode: a0527...04e Ekspander Religion først og fremst. USA er fremdeles et slags religiøst land. Anonymkode: 3b4dd...93b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #317 Del Skrevet 4. mars Trolltunge skrev (På 3.3.2025 den 23.17): Hvor har du dette fra? Å like menn betyr imidlertid ikke nødvendigvis å ville ha sex og forhold med dem. Å ikke ønske sex eller forhold med noen betyr på ingen måte at man misliker dem. Jeg liker så absolutt de fleste jeg treffer av begge kjønn, men få godt nok til at jeg ønsker veldig nær relasjon. Jeg misliker også noen folk, men det er like gjerne kvinner som menn, og har lite med kjønn å gjøre. Realiteten er at vi alle er ganske likegyldig til over 80% av mennesker vi treffer på. Det har mye med kapasitet å gjøre. Skulle vi mener noe om alle vi treffer på/har rundt oss ville hele vår hjernekapasitet gått til det. Så over 80% legger vi ikke engang merke til (uten at det nødvendigvis er noe galt med dem, og misliker dem gjør vi ikke, vi bare noterer dem ikke overhodet). Resten fordeles automatisk til potensiell venn (de misliker vi ikke), potensiell partner (de misliker vi ikke) og potensiell fiende (de misliker vi automatisk, uten annet grunnlag for det enn at hjernen vår bare automatisk registrerer noe den oppfatter som ugreit, ubevisst). Tallene er ikke så veldig ulike for kjønnene, men menn anser litt flere kvinner som potensiell partner enn det kvinner gjør, og litt færre som potensiell fiende enn det kvinner gjør. Å påstå at kvinner misliker de fleste menn blir uansett feil. NOEN kvinner gjør det, men NOEN menn gjør det også. Slikt kommer ofte av erfaringer som var svært vonde, som ikke er bearbeidet. At vi er likegyldig til de aller fleste mennesker vi har rundt oss er kanskje ikke fint det heller, men det er altså fordi vi ikke har kapasitet til mer. Ekspander Nei det er mye mannehat ute å går. Les de aggressive og negative svarene I denne tråden, der TS spør om det burde gjøres mer for å hjelpe ensomme menn. "NEI!" er svaret de herlige damene kommer med. Med mindre en kvinne er mora di er det ingen sympati å hente fra kvinner. Mannen må alltid være den "sterke". Anonymkode: bc9aa...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #318 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 17.49): TS spør om det burde gjøres mer for å hjelpe ensomme menn. "NEI!" er svaret de herlige damene kommer med. Med mindre en kvinne er mora di er det ingen sympati å hente fra kvinner. Mannen må alltid være den "sterke". Anonymkode: bc9aa...b89 Ekspander Spørsmålet blir da hvorfor menn burde være så begeistret for kvinner 🤷♂️ Er ikke mannen sterk nok, bør han heller snakke med andre menn siden kvinner ser ut til å føle avsky mot svake menn. Anonymkode: bc9aa...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #319 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 8.46): Eller kanskje kvinner kan tenke egne tanker og ha en annen mening enn deg uten at de dermed er hjernevaskede agenter for patriarkiet/illuminati? Anonymkode: 61bec...77b Ekspander Ja sånn som kvinner i Iran i moralpoliti eller fullkledd burka som hyller ayatollaer som henretter kvinner som ikke bruker godkjent hodeplagg… ingen hjernevaskede agenter der nei…🙄 for å si det sånn så er hjernevask standard programvare i de fleste diktatur og patriarkat. Anonymkode: 60abf...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #320 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 16.06): Ja sånn som kvinner i Iran i moralpoliti eller fullkledd burka som hyller ayatollaer som henretter kvinner som ikke bruker godkjent hodeplagg… ingen hjernevaskede agenter der nei…🙄 for å si det sånn så er hjernevask standard programvare i de fleste diktatur og patriarkat. Anonymkode: 60abf...f23 Ekspander Eller kanskje feminismen har hjernevasket deg og du ikke vet ditt eget beste? Anonymkode: 61bec...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå