AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar hei jeg lurer på om noen veit av noen andre sider eller blader der man kan få cuponger for mat ? jeg har lyst til å begynne å spare penger fort som bare det. og lurer på hva dere andre gjør ja jeg veit av coop apper men om det er mulig og finne noen sider eller blader der man kan få flere som de gjør i usa eks: hva gjør du for å spare penger ? har du en liste eller er det andre ting du bruker ? setter pris på svar Anonymkode: 846f9...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Det hadde vært fint om det kunne vært kuponger her også, slik som i USA. Ellers er det jo litt her også: Coop:: Kuponger i appen med noen kroner i avslag, og så blir det litt billigere på enkelte ting om man kjøper 2, bl.a. melk. 40% eller 70% i datohylla. Rema: Mye ekstra kutt i appen + datovarer, 50% på brød etter kl 22 på hverdager og etter kl 20 på lørdager. Meny/Spar: Kuponger i forbindelse med Trumf + datovarer. Kiwi: Trumf + 50% på datovarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Bruk app'er som Mattilbud eller Kupp. Da starter du hver uke med å få oversikt over tilbudsavisene til de ulike kjedene. Alle har dagligvarer som alltid brukes/finnes i husholdningen. Kjøp inn STORT når det er tilbud på akkurat disse varene. Lag ukemeny en uke i forveien. Skriv handlelister. Anonymkode: 73fc0...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar Beste måten å spare penger er å kjøpe minst mulig, og kun ting du trenger, til lavest mulig pris. Å kjøpe noe fordi det var på tilbud er sjelden lurt. Ikke kjøpe godteri og annet unødvendig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): hei jeg lurer på om noen veit av noen andre sider eller blader der man kan få cuponger for mat ? jeg har lyst til å begynne å spare penger fort som bare det. og lurer på hva dere andre gjør ja jeg veit av coop apper men om det er mulig og finne noen sider eller blader der man kan få flere som de gjør i usa eks: hva gjør du for å spare penger ? har du en liste eller er det andre ting du bruker ? setter pris på svar Anonymkode: 846f9...cd1 *kuponger Anonymkode: 86cb0...0e0 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Del Skrevet 20. februar Det er noe som heter Rabatta, en app du laster ned som popper opp om du er på en nettside der de har rabatt. Dette er jo stort sett på klær ol., så du sparer selvfølgelig mest på å bare la være å handle. Bruk allris prisjakt el. om du skal kjøpe noe, sjekk også Tise/Finn etc. først, brukt er bra. Har du såpass kontroll over økonomien at du kan ha kredittkort kan du spare opp reisepoeng eller cash back der (f.eks. Bank Norwwegian). Too good to go er en god måte å få billigere mat, ev. om du har en Havaristen el. i nærheten. Diverse kundeklubber kan gi deg rabatter, liten gave på bursdagen din etc. Igjen, pass på at det er noe du uansett måtte ha, man sparer ikke på rabatt om man ikke trengte det man kjøpte til å begynne med. Pass også på rabatter på dagligvare der prisene i utgangspunktet er høye, ikke sikkert man sparer noe likevel. Husker jeg handlet inn på 40% på all Toro på Coop, men det var fortsatt dyrere enn å handle på Rema i det tilfellet. Gjerrigknarken har ganske god oversikt over gode tilbud. Anonymkode: d2bcb...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruk app'er som Mattilbud eller Kupp. Da starter du hver uke med å få oversikt over tilbudsavisene til de ulike kjedene. Alle har dagligvarer som alltid brukes/finnes i husholdningen. Kjøp inn STORT når det er tilbud på akkurat disse varene. Lag ukemeny en uke i forveien. Skriv handlelister. Anonymkode: 73fc0...49a Tilbudsaviser eksisterer nesten ikke lenger. Viser seg at det som står i disse avisene har samme pris som ellers. Kanskje ett eller annet tilbud innimellom. Desverre. Folk lures bare til å tro at alt der er tilbud. Anonymkode: c6635...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tilbudsaviser eksisterer nesten ikke lenger. Viser seg at det som står i disse avisene har samme pris som ellers. Kanskje ett eller annet tilbud innimellom. Desverre. Folk lures bare til å tro at alt der er tilbud. Anonymkode: c6635...60e Da fatter jeg ikke hvilke kjeder du handler hos eller hvilke tilbudsaviser du leser? Jeg leser tilbudsavisene fra Coop Extra, Rema, Kiwi, Meny, Obs og Europris hver mandag – i en av appene. I tillegg ramler de ned i postkassa. På bakgrunn av dette handler vi inn STORT av varer vi bruker fast når det er gode tilbud og kampanjer. Men det er ikke slik at vi kjøper masse andre greier bare fordi det er på tilbud. Selvsagt finner du gode tilbud i disse avisene, men kanskje ikke akkurat det du ønsker deg da. I vår husholdning sparer vi glatt et godt femsifret beløp på akkurat dette. Anonymkode: 73fc0...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): hei jeg lurer på om noen veit av noen andre sider eller blader der man kan få cuponger for mat ? jeg har lyst til å begynne å spare penger fort som bare det. og lurer på hva dere andre gjør ja jeg veit av coop apper men om det er mulig og finne noen sider eller blader der man kan få flere som de gjør i usa eks: hva gjør du for å spare penger ? har du en liste eller er det andre ting du bruker ? setter pris på svar Anonymkode: 846f9...cd1 Dette er et Amerikansk fenomen. Men du kan spare Trumf, bruke Æ og lese tilbudsaviser og skrive handlelister. Anonymkode: dfe88...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Del Skrevet 20. februar I tillegg til å bruke fordelene hos dagligvarekjedene kan du handle på kredittkort med cashback. Morrow har 1%. Jeg svarer også på undersøkelser hos norstat og sanker poeng som kan tas ut i gavekort. Anonymkode: ba1bc...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): I tillegg til å bruke fordelene hos dagligvarekjedene kan du handle på kredittkort med cashback. Morrow har 1%. Jeg svarer også på undersøkelser hos norstat og sanker poeng som kan tas ut i gavekort. Anonymkode: ba1bc...413 Hvor mye utgjør undersøkelsene i kroner og øre? Coop har og noen slike undersøkelser, men at en får er under fem kroner. Anonymkode: dfe88...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. februar #12 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor mye utgjør undersøkelsene i kroner og øre? Coop har og noen slike undersøkelser, men at en får er under fem kroner. Anonymkode: dfe88...98e Det varierer hva man får for å svare på undersøkelser, men hos norstat sparer jeg stort sett opp noen hundrelapper på et år. Når jeg har 1000 kroner tar jeg det ut i gavekort. Jeg svarer på Coop medlemspanel også, og fra 2018 til i dag har jeg spart opp kr 423, så mye er det jo ikke. Til ts: Jeg prøver å benytte meg av tilbud, men som enslig bruker jeg nok ikke fryktelig mye penger i matbutikken. Det jeg har gjort er: *registrert meg som Meny Merkunde, da er det enkelte spesielle og flere fate tilbud (akkurat nå er det 30% trumfbonus på utvalgte nyheter og det er alltid 40% trumfbonus på tacoprodukter) *Bruker R-appen (tidligere Æ). Der får man 25% bonus på utvalgt frukt og grønt i tillegg til at man får 10% bonus på annen frukt og grønt. *Betaler med trumfpay på de butikkene som har trumf, på Kiwi betyr det at jeg får 2% trumfbonus på vanlige varer og 16% på frukt og grønt. På Meny får jeg 2% på alt. *Bruker viatrumfsiden når jeg bestiller på nett, da får jeg trumfpoeng på diverse varer. Det er ikke det helt store, men det blir litt til sammen. Hvis man i tillegg bruker kuponger i coop og hos Meny, så kan man spare litt. Det beste er å skrive handleliste og holde seg til den, å ikke handle mer enn man trenger og å være flink til å bruke rester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå