AnonymBruker Skrevet i går, 00:25 #1 Del Skrevet i går, 00:25 . Anonymkode: bce40...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:29 #2 Del Skrevet i går, 00:29 Nei. Anonymkode: 02e96...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 00:30 #3 Del Skrevet i går, 00:30 Du kan ikke merke om de er heterofile heller. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:22 #4 Del Skrevet i går, 02:22 Uenig 🙈 har et søsken barn hvor jeg sa det allerede i 2-3 års alderen , at hvis han ikke er homofil så skjønner jeg ingenting, og det er han gitt , 20 år senere . Anonymkode: c0742...5f6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:26 #5 Del Skrevet i går, 03:26 Tja. Vært veldig sikker på mine barn. Anonymkode: ad483...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:46 #6 Del Skrevet i går, 04:46 Nei Anonymkode: 04af1...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:34 #7 Del Skrevet i går, 06:34 Hvordan skulle man de det? Anonymkode: ae982...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 06:43 #8 Del Skrevet i går, 06:43 Du kan ikke vite nei. Vi har alle ulike trekk og adferd som for andre assosieres med det ene eller det andre. Og i løpet av årene endrer vi oss og noen av trekkene blir sterkere eller svekket. Og det er først når personen selv vet man med sikkerhet vet. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:49 #9 Del Skrevet i går, 06:49 Ja Anonymkode: 9bcda...172 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #10 Del Skrevet i går, 07:41 Selvsagt ikke. Man har jo forskjellig interesser, helt uavhengig av om man liker gutter eller jenter. Eller hva mener du viser at man er homofil da? Lillebror her i huset har gått utkledd som prinsesse, lekt masse med dukker og barbie, elsket tegning og perling. Tenker du da at det betyr at han er homofil? Anonymkode: fdd01...33c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #11 Del Skrevet i går, 09:43 Homofili er medfødt. Så tja. Man kan ikke vite, men man kan ofte ha en mistanke som viser seg å stemme, som man så klart holder for seg selv til det eventuelt blir aktuelt. Anonymkode: 976ec...518 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 09:47 #12 Del Skrevet i går, 09:47 Nei, man kan ikke merke legning på en treåring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:49 #13 Del Skrevet i går, 09:49 Nei, ikke på en definitiv måte vil jeg si. Når man ser tilbake vil man nok alltid si at tegnene var der, men tegnene var jo ikke entydige da. Anonymkode: ed3a1...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #14 Del Skrevet i går, 09:51 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uenig 🙈 har et søsken barn hvor jeg sa det allerede i 2-3 års alderen , at hvis han ikke er homofil så skjønner jeg ingenting, og det er han gitt , 20 år senere . Anonymkode: c0742...5f6 Jada, han lekte sikkert med dukker og likte kjoler, som vi jo alle vet er typisk for homofile. For hva ellers skulle du basert en slik antagelse på? At du "fikk rett" er bare tilfeldig samme hva du innbiller deg. Folks dumhet vil ingen ende ta. Anonymkode: 97df3...6a5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #15 Del Skrevet i går, 10:38 Nei, det tror jeg ikke. Samtidig var jeg selv ganske klar over at jeg var homofil - uten at jeg kunne det ordet - i seks-syvårsalderen. Det var dog en indre opplevelse, ikke noe som kunne sees/merkes utenpå. Det er det jo svært sjelden legninger kan. Anonymkode: 52a4a...bca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #16 Del Skrevet i går, 10:38 Nei. Begge mine gutter likte lilla og rosa, likte my little pony og Frost. Ingen av de har hatt kjærester i barnehagen eller vært opptatt av kjærestegreier som barn. Ville ha genser med Elsa motiv. Da var de ca 3år. 3års alder er typisk sånn. Det ble biler og fotball et par år etterpå. Nå er de tenåringer og liker jenter som kjæreste, og typisk gutte ting som gaming og gutteklær. Når de var 3 år så var de bare «barn» og lite opptatt av jente/gutteleker og ikke opptatt av kjærestegreier. Vet noen har kjærester i barnehagen, men de var ikke opptatt av det. Og skulle de hatt kjæreste i barnehagen så kunne det vært begge kjønn for de brydde seg hvem de lekte med mtp kjønn. Anonymkode: b0aad...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:41 #17 Del Skrevet i går, 10:41 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Uenig 🙈 har et søsken barn hvor jeg sa det allerede i 2-3 års alderen , at hvis han ikke er homofil så skjønner jeg ingenting, og det er han gitt , 20 år senere . Anonymkode: c0742...5f6 Samtidig har du min eks som sa at min nevø var homofil da han var 10 år gammel. I dag er denne nevøen snart 30 år og forlovet med ei dame som venter hans barn. Så selv om det treffer noen ganger, så treffer det ikke alltid. Du kan dermed ikke si noe bastant utfra den ene gangen det stemte. Tenk alle gangene andre har sagt tilsvarende og det ikke stemte? Anonymkode: 5ca97...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfi Skrevet i går, 10:48 #18 Del Skrevet i går, 10:48 Sa vel når min lillesøster var 1-2 år at enten blir hun homofil eller så skifter hun kjønn. Var ikke i tvil. Og i dag er hun sammen med en nydelig jente. Hun var innom 1 gutt i tenårene. Men siden har det kun vært jenter som hun forelsker seg i Men jeg har også trodd det om en annen i familien. Og så langt kommer han hjem med jenter. Så tja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:47 #19 Del Skrevet i går, 11:47 Du har knapt oppdaget ditt eget kjønn, langt mindre din egen seksualitet i treårsalderen. Så nei ut fra en utviklingsperspektiv tenker jeg at det er ikke mulig. Anonymkode: efc04...1d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:54 #20 Del Skrevet i går, 11:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtidig har du min eks som sa at min nevø var homofil da han var 10 år gammel. I dag er denne nevøen snart 30 år og forlovet med ei dame som venter hans barn. Anonymkode: 5ca97...f88 Han kan fremdeles være homofil. Det er mange om er i skapet i lang lang tid. Anonymkode: 0bfba...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå