Gå til innhold

Vil mennesker med små peniser bli selektert bort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjennom menneskenes historie har kvinner hatt lite de skulle sagt i valg av partner. Derfor har det vært stor variasjon i størrelsen på penisen til gutter som blir født.

Men nå i moderne tider så velger kvinner partner selv. Noe som må bety at over tid så vil det bli født færre og færre gutter med små peniser. Om noen hundre år så finnes kanskje ikke lenger menn med peniser under 25 cm.

Anonymkode: 21619...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gjennom menneskenes historie har kvinner hatt lite de skulle sagt i valg av partner. Derfor har det vært stor variasjon i størrelsen på penisen til gutter som blir født.

Men nå i moderne tider så velger kvinner partner selv. Noe som må bety at over tid så vil det bli født færre og færre gutter med små peniser. Om noen hundre år så finnes kanskje ikke lenger menn med peniser under 25 cm.

bæsj

Anonymkode: 8e175...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny vri på penistrådene, hvorfor overrasker det meg ikke.

Anonymkode: c5258...d27

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Noen som har vinterferie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dette hadde vært så viktig i evolusjonen som du tror i så hadde de vært en meter lang nå. Evolusjonen beviser altså nærmest at det IKKE er viktig 🙂

Se bare på påfuglhannenes vanvittig unyttige energikrevende fjærprakt. Som er blitt sånn fordi hunnene liker det. Forresten kanskje ikke tilfeldig at de fuglene heter peacock på engelsk...

blue-peacock-pavo-cristatus-peahen-India

Anonymkode: 5975c...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Men nå i moderne tider så velger kvinner partner selv. Noe som må bety at over tid så vil det bli født færre og færre gutter med små peniser.

Hva er det som skulle tilsi at de fleste kvinner i dag skulle velge partner med lengst mulig penis ?. Jeg tror at det er en god del andre preferanser som kommer foran ved valg av partner,

Anonymkode: 3a55e...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, ikke meningen å le, men dette spørsmålet er et av få jeg føler jeg har egne erfaringer med.
nei det tror jeg ikke. 
Jeg var sammen med en mann med liten penis (usikker på om det kunne gått i kategorien minipenis). Vi var sammen en god stund, og hadde det egentlig helt topp, men så var han utro, og da det ble slutt, altså ikke på grunn av penis størrelse.
Denne mannen hadde 4 barn med sin tidligere kone fra lenge før vi ble samme, og har nå fått to nye barn. hans gener får i alle fall løpe videre. Så min teori er at det ikke stemmer.

Anonymkode: d2c3b...890

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja mitt inntrykk er at menn med liten penis, høyt hårfeste og høyde under 180cm får like mye om ikke mer damer enn menn med stor penis, hår helt frem i panna og 187cm høyde….

dette baserer jeg på meg selv (lav) og bestekompisen min (høy med hår og stor snabel (iflg han selv) ) 

nå skal det sies at jeg er sosial og «outgoing» mens han helst sitter i et hjørne og titter i ølen sin da….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Justin T er vel sjeldent singel? 🤷🏻‍♀️

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om noen hundre år så finnes kanskje ikke lenger menn med peniser under 25 cm.

Det er jo ingen nytte i 25 cm! Den vil de fleste kvinner ha problemer med. 

Anonymkode: ec7b7...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...