Gå til innhold

Dere som har måttet fjerne hele brystet , måtte dere ha cellegift som tilleggs behandling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått påvist forstadier av kreft på biopsi. Måtte operere hele brystet bort , da jeg tidligere har hatt en brystbevarende operasjon med påfølgende stråling og cellegift for 10 år siden. Denne gangen har de ikke funnet en svulst, men noen små «korn» som altså er et forstadie. Er så redd for at jeg må ha ny runde med cellegift 😭 Hvis noen vet litt om dette/ har erfaringer , blir jeg svært takknemlig for svar . 

Anonymkode: bf5d8...368

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iflg internett behandles sjelden forstadier med medisiner/cellegift, men det er sikkert unntak... Du skal vel ha en legetime hvor du får spurt om det?

Og cellegift er ikke det det en gang var! Mye bedre medisiner og fokus på bivirkninger :)

Anonymkode: 3480c...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja. Men det gikk greit. 

Anonymkode: 6dddd...724

Takk for svar ☺️ Så bra det gikk greit. Visste du om at du måtte ha cellegift på forhånd? Eller ble det bestemt etter histologi svaret etter du fjernet brystet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for svar ☺️ Så bra det gikk greit. Visste du om at du måtte ha cellegift på forhånd? Eller ble det bestemt etter histologi svaret etter du fjernet brystet? 

Ja det var avtalt på forhånd. 

Anonymkode: 6dddd...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...