Gå til innhold

OPPDATERING OM CLUB FANTASY OSLO

Anbefalte innlegg

Skrevet

På de swingers jeg har vært har det vært alle typer. Fra 18 til over 60. 

De som vil kose med andre gjør uansett det med folk man ønsker. 

Om de er pene eller ikke? Merkelig utttykk. Man velger jo fritt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for nedsettende innlegg. 

Christina82, mod

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal snart besøke CF Oslo, og lurer som flere andre i tråden på hva en kan forvente av snittalder, type folk etc. Vi er sexpositive og omgjengelige, så tror det skal bli bra. Men all info er god info. Alle tips settes pris på. 🙂

Anonymkode: 5c5eb...539

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi skal snart besøke CF Oslo, og lurer som flere andre i tråden på hva en kan forvente av snittalder, type folk etc. Vi er sexpositive og omgjengelige, så tror det skal bli bra. Men all info er god info. Alle tips settes pris på. 🙂

En stund siden jeg har vært der, men etter min erfaring er det mange «eldre middeladrende» folk der ( i siste halvdel av førtiårene og i femtiårene). Utseendemessig er det omtrent som å komme inn på en buss, men på meg virker det som om det er vanligere å være overvektig i swingersmiljøet enn i gjennomsnittsbefolkningen. De fleste jeg har møtt der, er kroppspositive (altså ikke særlig opptatt av fysisk utseende), og omgjengelige; noen raringer (særlig blant menn) finnes det dog.

Anonymkode: d02ec...407

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi var der i juni, og da var det lite folk, var vel 7-8 par totalt. Det var litt kjedelig faktisk.

Vi var på young swingers i 23 i Tønsberg og da var det fullt hus. 

Anonymkode: 0acd7...b12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En stund siden jeg har vært der, men etter min erfaring er det mange «eldre middeladrende» folk der ( i siste halvdel av førtiårene og i femtiårene). Utseendemessig er det omtrent som å komme inn på en buss, men på meg virker det som om det er vanligere å være overvektig i swingersmiljøet enn i gjennomsnittsbefolkningen. De fleste jeg har møtt der, er kroppspositive (altså ikke særlig opptatt av fysisk utseende), og omgjengelige; noen raringer (særlig blant menn) finnes det dog.

Anonymkode: d02ec...407

God info, takk! Folk pluss minus 45 er ikke noe stress for oss. Men hva legger du i raringer, og hva er innafor mht bekledning? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...