Gå til innhold

OPPDATERING OM CLUB FANTASY OSLO

jayjay97

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Tiuren skrev (3 timer siden):

Når var du der sist, og hva er ditt kjønn/alder? 

I fjor. Kvinne på 30 ca. Vi snudde fort…

Anonymkode: 12a8a...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

I fjor. Kvinne på 30 ca. Vi snudde fort…

Anonymkode: 12a8a...752

Ja, 30 er nok i nedre del av aldersfordelingen på slike plasser. Men jeg har aldri vært på CF, så jeg vet ikke hvordan det er der. Er nok en del variasjon mellom kveldene, og forventningene den enkelte har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan en single mann eller single kvinne kalle seg en swinger? Hmm.

Anonymkode: 0c9c6...b94

Er det ikke det man kaller "one night stand" ? 

Anonymkode: 74225...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (3 timer siden):

Har aldri vært så sånne klubber, men det virker jo ganske spennende. Tipper det er masse hyggelige kåte mennesker som vil hverandre godt. ❤️

Jeg har vært på et par slike klubber med stort sett suksess. Par i hjärter i Stockholm var nedtur, men gamle VIProom i Oslo var overraskende bra. Har også vært på Granca på et fint sted. Alltid med (forskjellig) partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva heter det når et swingerspar har trekant med en single kvinne/mann? Heter det ikke swinging da? 

Det heter vel trekant det da 😊 Ganske enkelt

Anonymkode: 48262...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En single dame kaller seg swinger. Fra HuffPost. Så da bedriver hun kanskje også swinging og swingers da. Det er med andre ord ikke en aktivitet som er begrenset til bare par:

«In the swinger community, a single female swinger is called a “unicorn” because of her rarity. Generally speaking, most swingers are couples. Couples that are looking to play with a single female swinger are sometimes said to be “unicorn hunting.”

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor kan jeg dra eller hva/hvor kan jeg søke? Midten av 50 årene, kvinne og singel. Litt overvektig, ikke vant til sex de siste årene. Har bare lyst på litt tilfeldig sex innimellom, bli litt brukt godt sexuellt og kost med innimellom, når det passer involverte partnere. 

Hvor/hva/steder oppsøker jeg? Ønsker jo ikke kjæreste forhold, men gjensidig glede innimellom for menn og meg. Er en slik klubb ok da?

Anonymkode: f5c65...54a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor kan jeg dra eller hva/hvor kan jeg søke? Midten av 50 årene, kvinne og singel. Litt overvektig, ikke vant til sex de siste årene. Har bare lyst på litt tilfeldig sex innimellom, bli litt brukt godt sexuellt og kost med innimellom, når det passer involverte partnere. 

Hvor/hva/steder oppsøker jeg? Ønsker jo ikke kjæreste forhold, men gjensidig glede innimellom for menn og meg. Er en slik klubb ok da?

😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 11.53):

Har ingen erfaring, men ut fra hva jeg har sett på nettet virker det som at det er stort sett gamle og uattraktive folk på slike steder.

Anonymkode: 3bd5c...e6c

Hvorfor svarer du når du ikke har erfaring fra slike klubber?

Anonymkode: bda9f...1a7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, slike klubber som Club fantasy passer bra da, da kan du komme, kikke litt rundt. Det er mindre alkohol enn på utesteder, mer respekt og bedre stemning. Vertene er flinke til å ta vare på gjestene.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det sies at det begrenses antall menn, er da sånn at de sørger for 1:1 forhold menn/damer?

Anonymkode: 16e98...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når det sies at det begrenses antall menn, er da sånn at de sørger for 1:1 forhold menn/damer?

1:25 heller

Anonymkode: 42aa5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

1:25 heller

Anonymkode: 42aa5...158

Har du vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jayjay97 skrev (På 19.2.2025 den 23.04):

Hei folkens,

Jeg er en ung mann på 29 år. Etter mange år borte i finnmark, flytter jeg tilbake til Oslo. Jeg har en god del erfaring innen swingers miljøet men har ikke hatt enda æren til å besøke club fantasy oslo. Den er ganske ny (ble åpnet bare for et år siden).

Det jeg lurte på. Hvordan er det å komme på klubben? er det mest damer eller menn som besøker klubben? er det mange par?

hva er gjennomsnittsalder for menn? Hva er gjennomsnittsalder for damer? Er damene som besøker klubben objektivt sett attraktive? eller ikke?

Setter pris på alle svar 🙂

Nå har ikke vi vært på den klubben men generelt så har du et avtrykk alders ut utseendemessig som i verden ellers. De er ofte fra 18 til noen og seksti. Slanke og noen mer lubne. Men ofte er det noen som passer. Og om kvinnen er fri, singel eller fri i forholdet til å leke litt så er min erfaring god på å nyte både en og flere damer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 12.45):

Og det blir jo vanskeligere om det er 5 damer og 25 menn på klubben. Anonymkode: 48262...aeb

Det heter Gang bang kveld da.. Herlig for de som liker slikt :cowboy:

AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 23.29):

Hvor/hva/steder oppsøker jeg? Ønsker jo ikke kjæreste forhold, men gjensidig glede innimellom for menn og meg. Er en slik klubb ok da? Anonymkode: f5c65...54a

Kanskje. Send meg en melding så finner vi ut av det .. på vei på klubb kanskje ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvordan er det egentlig å komme som singel mann på CF? Jeg har veldig lyst, men tørr liksom aldri å prøve å melde meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...