jayjay97 Skrevet onsdag kl 22:04 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:04 Hei folkens, Jeg er en ung mann på 29 år. Etter mange år borte i finnmark, flytter jeg tilbake til Oslo. Jeg har en god del erfaring innen swingers miljøet men har ikke hatt enda æren til å besøke club fantasy oslo. Den er ganske ny (ble åpnet bare for et år siden). Det jeg lurte på. Hvordan er det å komme på klubben? er det mest damer eller menn som besøker klubben? er det mange par? hva er gjennomsnittsalder for menn? Hva er gjennomsnittsalder for damer? Er damene som besøker klubben objektivt sett attraktive? eller ikke? Setter pris på alle svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 22:28 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:28 Jeg leser hva du skriver, og det får meg til å lite på hvordan swingersmiljøet i Finnmark er? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jayjay97 Skrevet i går, 10:46 Forfatter #3 Del Skrevet i går, 10:46 Snok1 skrev (12 timer siden): Jeg leser hva du skriver, og det får meg til å lite på hvordan swingersmiljøet i Finnmark er? Det er ingen swingers klubb der, du kan kanskje finne noen par i større byer som Alta eller Tromsø men det kan ikke sammenlignes med Oslo eller Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #4 Del Skrevet i går, 10:53 Har ingen erfaring, men ut fra hva jeg har sett på nettet virker det som at det er stort sett gamle og uattraktive folk på slike steder. Anonymkode: 3bd5c...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har ingen erfaring, men ut fra hva jeg har sett på nettet virker det som at det er stort sett gamle og uattraktive folk på slike steder. Anonymkode: 3bd5c...e6c Det stemmer. I tillegg er det en betydelig overvekt av ganske sære mennesker. Anonymkode: 81ac9...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har ingen erfaring, men ut fra hva jeg har sett på nettet virker det som at det er stort sett gamle og uattraktive folk på slike steder. Anonymkode: 3bd5c...e6c For en tullete ting å påstå, når du til og med selv sier at du ikke har noen erfaring fra stedet! Anonymkode: 48262...aeb 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden jayjay97 skrev (13 timer siden): Hei folkens, Jeg er en ung mann på 29 år. Etter mange år borte i finnmark, flytter jeg tilbake til Oslo. Jeg har en god del erfaring innen swingers miljøet men har ikke hatt enda æren til å besøke club fantasy oslo. Den er ganske ny (ble åpnet bare for et år siden). Det jeg lurte på. Hvordan er det å komme på klubben? er det mest damer eller menn som besøker klubben? er det mange par? hva er gjennomsnittsalder for menn? Hva er gjennomsnittsalder for damer? Er damene som besøker klubben objektivt sett attraktive? eller ikke? Setter pris på alle svar 🙂 Vi er "faste besøkende" både i Oslo og i Tønsberg. Drar ca. 4 ganger i året, og har hatt masse herlige opplevelser med unge, vakre og oppegående mennesker. Som alle andre steder i samfunnet finnes det er skjønn blanding av alt: Tykke/tynne, gamle/unge, stygge/pene, hvite/mørke osv, hetro/home/bi, osv. Har lyst til å påpeke at swingers er en PARAKTIVITET. Det ligger jo i selve navnet - "swinge". Klubbene har egne kvelder der kun par er tillat, og andre kvelder der man kan komme som singel mann også. De finnes til og med arrangementer som heter "Young Swingers", der maks-alder er satt til 40 og noen ganger 45. Antall besøkende varierer også veldig ut ifra tid på året, om noe annet spennende skjer samtidig, om det er et tema (Maskerade trekker ofte mer folk) osv. Vi var i Tønsberg ved slutten av covid'en, og da var det 8 andre par på stedet. Så var vi på en Young Swingers Maskerade i Oslo for et halv år siden, og det var helt vilt! Sikkert 40 par og flere single damer, der alle var under 40 år gamle. Merk: Vi har aldri selv vært på kvelder der det er åpent for single menn. Da vi er swingers, og drar dit for å dele hverandre med andre par. Men vi kjenner flere som liker å dra på "åpent for single menn" dagene også, og vi har hørt masse. Da er det naturlig nok stor overvekt av single menn, som igjen fører til at det ikke er bare å hoppe til sengs med haugevis av single damer osv. Føler at mange misforstår konseptet litt. Det å dra på sexklubb er ikke fritt frem garanti for "å få sex". Det er like mye sosialt og flørting som skal til. Og folk flest er jo opptatte av å føle på attraksjon og god kjemi også før man hopper til sengs. Og det blir jo vanskeligere om det er 5 damer og 25 menn på klubben (tall tatt ut av luften). Tror nok opplevelsen av CF er ganske variabel ut ifra om du er singel mann, eller om du kommer som et par. Som par har vi aldri gått "tomhendt" hjem derfra, og vi har aldri vært med noen over 40 år. Og det er på over 12 besøk... Hvis du er nysgjerrig, er det bare å prøve Eventuelt sjekk ut Lyst Club eller Spicymatch for å se om andre folk skal dit samtidig som deg. Lykke til! Anonymkode: 48262...aeb 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jayjay97 Skrevet 23 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi er "faste besøkende" både i Oslo og i Tønsberg. Drar ca. 4 ganger i året, og har hatt masse herlige opplevelser med unge, vakre og oppegående mennesker. Som alle andre steder i samfunnet finnes det er skjønn blanding av alt: Tykke/tynne, gamle/unge, stygge/pene, hvite/mørke osv, hetro/home/bi, osv. Har lyst til å påpeke at swingers er en PARAKTIVITET. Det ligger jo i selve navnet - "swinge". Klubbene har egne kvelder der kun par er tillat, og andre kvelder der man kan komme som singel mann også. De finnes til og med arrangementer som heter "Young Swingers", der maks-alder er satt til 40 og noen ganger 45. Antall besøkende varierer også veldig ut ifra tid på året, om noe annet spennende skjer samtidig, om det er et tema (Maskerade trekker ofte mer folk) osv. Vi var i Tønsberg ved slutten av covid'en, og da var det 8 andre par på stedet. Så var vi på en Young Swingers Maskerade i Oslo for et halv år siden, og det var helt vilt! Sikkert 40 par og flere single damer, der alle var under 40 år gamle. Merk: Vi har aldri selv vært på kvelder der det er åpent for single menn. Da vi er swingers, og drar dit for å dele hverandre med andre par. Men vi kjenner flere som liker å dra på "åpent for single menn" dagene også, og vi har hørt masse. Da er det naturlig nok stor overvekt av single menn, som igjen fører til at det ikke er bare å hoppe til sengs med haugevis av single damer osv. Føler at mange misforstår konseptet litt. Det å dra på sexklubb er ikke fritt frem garanti for "å få sex". Det er like mye sosialt og flørting som skal til. Og folk flest er jo opptatte av å føle på attraksjon og god kjemi også før man hopper til sengs. Og det blir jo vanskeligere om det er 5 damer og 25 menn på klubben (tall tatt ut av luften). Tror nok opplevelsen av CF er ganske variabel ut ifra om du er singel mann, eller om du kommer som et par. Som par har vi aldri gått "tomhendt" hjem derfra, og vi har aldri vært med noen over 40 år. Og det er på over 12 besøk... Hvis du er nysgjerrig, er det bare å prøve Eventuelt sjekk ut Lyst Club eller Spicymatch for å se om andre folk skal dit samtidig som deg. Lykke til! Anonymkode: 48262...aeb takk for svaret! Den var veldig detaljert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden jayjay97 skrev (1 time siden): Det er ingen swingers klubb der, du kan kanskje finne noen par i større byer som Alta eller Tromsø men det kan ikke sammenlignes med Oslo eller Østlandet. Det har jo vært fullstendig tørke med klubber i Oslo fra VIProom ble nedlagt og til CF åpnet i Sandvika. Deter nok flere private fester sørpå, da. Har ikke vært på CF selv hverken i Sandvika eller Sem, men hører stort sett positive ting. Jeg har hørt det bli nevnt at miljøet er en klikk, men jeg tenker at gitt type miljø så er ikke det til å unngå i noen grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Snok1 skrev (1 time siden): Det har jo vært fullstendig tørke med klubber i Oslo fra VIProom ble nedlagt og til CF åpnet i Sandvika. Deter nok flere private fester sørpå, da. Har ikke vært på CF selv hverken i Sandvika eller Sem, men hører stort sett positive ting. Jeg har hørt det bli nevnt at miljøet er en klikk, men jeg tenker at gitt type miljø så er ikke det til å unngå i noen grad. Kan godt hende det er noen klikker her og der, men vi har aldri verken vært den av en klikk, eller følt noe på at det er sånn Anonymkode: 48262...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan godt hende det er noen klikker her og der, men vi har aldri verken vært den av en klikk, eller følt noe på at det er sånn Anonymkode: 48262...aeb Det er fint. Jeg står heller ikke inne for beskrivelsen, jeg bare videreformidler. (Jeg bør kanskje ikke gjøre det, men jeg var vel klar nok på at dette ikke var min erfaring og oppfatning?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Fullt hus i Sandvika for noen uker siden, ikke noe klikktendenser den kvelden ihvertfall. Fine, deilige, sexpositive folk😊 Anonymkode: 56a34...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Flest menn. Snittalder er 45+ tipper jeg. Nei, de fleste er ikke attraktive. Anonymkode: 12a8a...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Flest menn. Snittalder er 45+ tipper jeg. Nei, de fleste er ikke attraktive. Anonymkode: 12a8a...752 Hvilke type event har du vært på da? På mange eventer er det jo begrenset innslepp av single menn? Anonymkode: 56a34...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Flest menn. Snittalder er 45+ tipper jeg. Nei, de fleste er ikke attraktive. Anonymkode: 12a8a...752 Når var du der sist, og hva er ditt kjønn/alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden Har aldri vært så sånne klubber, men det virker jo ganske spennende. Tipper det er masse hyggelige kåte mennesker som vil hverandre godt. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): For en tullete ting å påstå, når du til og med selv sier at du ikke har noen erfaring fra stedet! Anonymkode: 48262...aeb Det er jo bare å ta et bildesøk på swingers på Hedonism i Jamaica f.eks som vel er en av de mest kjente swingers steder i verden og se hva man får opp på bildene. Med unntak av ansatte og damer som får betalt for å være der (aka prostituerte) er det ikke akkurat noen fruktfat av noen folk man får fram for å si det slik. Anonymkode: 3bd5c...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Phitta Phjong skrev (16 minutter siden): Har aldri vært så sånne klubber, men det virker jo ganske spennende. Tipper det er masse hyggelige kåte mennesker som vil hverandre godt. ❤️ Det er det😊 Anonymkode: 56a34...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er "faste besøkende" både i Oslo og i Tønsberg. Drar ca. 4 ganger i året, og har hatt masse herlige opplevelser med unge, vakre og oppegående mennesker. Som alle andre steder i samfunnet finnes det er skjønn blanding av alt: Tykke/tynne, gamle/unge, stygge/pene, hvite/mørke osv, hetro/home/bi, osv. Har lyst til å påpeke at swingers er en PARAKTIVITET. Det ligger jo i selve navnet - "swinge". Klubbene har egne kvelder der kun par er tillat, og andre kvelder der man kan komme som singel mann også. De finnes til og med arrangementer som heter "Young Swingers", der maks-alder er satt til 40 og noen ganger 45. Antall besøkende varierer også veldig ut ifra tid på året, om noe annet spennende skjer samtidig, om det er et tema (Maskerade trekker ofte mer folk) osv. Vi var i Tønsberg ved slutten av covid'en, og da var det 8 andre par på stedet. Så var vi på en Young Swingers Maskerade i Oslo for et halv år siden, og det var helt vilt! Sikkert 40 par og flere single damer, der alle var under 40 år gamle. Merk: Vi har aldri selv vært på kvelder der det er åpent for single menn. Da vi er swingers, og drar dit for å dele hverandre med andre par. Men vi kjenner flere som liker å dra på "åpent for single menn" dagene også, og vi har hørt masse. Da er det naturlig nok stor overvekt av single menn, som igjen fører til at det ikke er bare å hoppe til sengs med haugevis av single damer osv. Føler at mange misforstår konseptet litt. Det å dra på sexklubb er ikke fritt frem garanti for "å få sex". Det er like mye sosialt og flørting som skal til. Og folk flest er jo opptatte av å føle på attraksjon og god kjemi også før man hopper til sengs. Og det blir jo vanskeligere om det er 5 damer og 25 menn på klubben (tall tatt ut av luften). Tror nok opplevelsen av CF er ganske variabel ut ifra om du er singel mann, eller om du kommer som et par. Som par har vi aldri gått "tomhendt" hjem derfra, og vi har aldri vært med noen over 40 år. Og det er på over 12 besøk... Hvis du er nysgjerrig, er det bare å prøve Eventuelt sjekk ut Lyst Club eller Spicymatch for å se om andre folk skal dit samtidig som deg. Lykke til! Anonymkode: 48262...aeb Hva heter det når et swingerspar har trekant med en single kvinne/mann? Heter det ikke swinging da? Anonymkode: 0c9c6...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Kan en single mann eller single kvinne kalle seg en swinger? Hmm. Anonymkode: 0c9c6...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå