Gå til innhold

HELPPPP!!Hvordan fortelle hen om følelsene mine!!???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fortelle hen om følelsene mine!!!???? 

Anonymkode: 616d2...22f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en kollega, venn eller en du dater? 

Er dere begge single?

Har dere legning som gjør at dere er kompatible på det området?

Anonymkode: 3ea3a...a29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi angrer vel stort sett på det vi ikke har gjort her i livet, så kanskje bare go for it? Kommer selvfølgelig an på kontekst da. 

Anonymkode: 6dc4f...6b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det på en naturlig måte. 
vet du at det er gjensidig kan du jo bare si det som det er "jeg har begynt å få følelser for deg"

er du usikker på hva den andre er ute etter eller om det er gjensidig, og dere allerede har innledet et seksuelt forhold, har jeg selv brukt en variant av denne- "før vi kan fortsette på denne måten må jeg fortelle deg at jeg har begynt å få følelser, om du ikke føler på noe av det samme, eller er ute etter noe mer vet jeg ikke om vi kan fortsette" 

Anonymkode: 8b2f8...97e

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er dere begge single?

Er dere begge single?

Ingen av de. En jeg har kjent i et par år. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det rett ut. Enkle er ofte det beste. 

Anonymkode: c44d4...3af

Hvordan skal jeg gå fram? Invitere hen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det på en naturlig måte. 
vet du at det er gjensidig kan du jo bare si det som det er "jeg har begynt å få følelser for deg"

er du usikker på hva den andre er ute etter eller om det er gjensidig, og dere allerede har innledet et seksuelt forhold, har jeg selv brukt en variant av denne- "før vi kan fortsette på denne måten må jeg fortelle deg at jeg har begynt å få følelser, om du ikke føler på noe av det samme, eller er ute etter noe mer vet jeg ikke om vi kan fortsette" 

Anonymkode: 8b2f8...97e

Hvor og hvordan ? Bare fortelle rett ut at jeg har sterke følelser for han? 🙂

Ikkje innledet noe seksuelt forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi angrer vel stort sett på det vi ikke har gjort her i livet, så kanskje bare go for it? Kommer selvfølgelig an på kontekst da. 

Anonymkode: 6dc4f...6b6

Det er SÅ RIKTIG det du skriver ❤️❤️

Kontekst? 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg skrev (30 minutter siden):

Hvordan skal jeg gå fram? Invitere hen? 

Jeg tenker at du bør unngå å komme med store kjærlighetserklæringer. Det kan skremme mer enn det inviterer, for å si det slik. Og særlig om det er snakk om en mann. 

Den beste måten å "fortelle" noen om følelsene sine er å skru seg på og ta initiativ til noe mer. Vis oppmerksomhet. By på deg selv med flørting. Lett og uskyldig i starten for å sjekke terrenget og lese tilbakemeldinger. Sånn sett skåner du deg selv for et magaplask om følelsene ikke er gjengjeldt. Får du respons så er det bare å gire sakte litt mer opp til det punktet at det er ikke noe tvil om hva du føler. 

Vis dine følelser med handling, og ikke ord. For handling er forlokkende, mens ord er skremmende.
Er mitt råd.

Suksess rundt større og bråe kjærlighetserklæringer tilhører som regel unntak og eventyr. 

Endret av Bombasi
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at du bør unngå å komme med store kjærlighetserklæringer. Det kan skremme mer enn det inviterer, for å si det slik. Og særlig om det er snakk om en mann. 

Den beste måten å "fortelle" noen om følelsene sine er å skru seg på og ta initiativ til noe mer. Vis oppmerksomhet. By på deg selv med flørting. Lett og uskyldig i starten for å sjekke terrenget og lese tilbakemeldinger. Sånn sett skåner du deg selv for et magaplask om følelsene ikke er gjengjeldt. Får du respons så er det bare å gire litt mer opp til det punktet at det er ikke noe tvil om hva du føler. 

Vis dine følelser med handling, og ikke ord.

Jeg er helt grunn på det området. 

Har vist han følelser med handling. Jeg tror han er interessert i meg men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til han 😟

Har aldri vært borti dette før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (12 minutter siden):

Den beste måten å "fortelle" noen om følelsene sine er å skru seg på og ta initiativ til noe mer. Vis oppmerksomhet. By på deg selv med flørting. Lett og uskyldig i starten for å sjekke terrenget og lese tilbakemeldinger. Sånn sett skåner du deg selv for et magaplask om følelsene ikke er gjengjeldt. Får du respons så er det bare å gire litt mer opp til det punktet at det er ikke noe tvil om hva du føler. 

Vis dine følelser med handling, og ikke ord. For handling er forlokkende, mens ord er skremmende.
Er mitt råd.

Suksess rundt større og bråe kjærlighetserklæringer tilhører som regel unntak og eventyr. 

Dette er definitivt måten. Føl deg fram over tid, sånn kan du også vekke følelser. Ikke alle går rundt og har ferdig sorterte meninger om hvem man kunne tenke seg å være sammen med og ikke, som det virker som folk mener her inne. Vis interesse forsiktig, skrittvis og med positiv og lett tone, ikke så åpenbart, og du kan kanskje klare å bygge opp en skikkelig spenning. Oppmerksomhet, tilfeldige og uskyldige berøringer osv.

Jeg ble forført som det over lang tid, det var en spennende opplevelse og gjorde meg myk som smør for noen jeg ikke hadde tenkt på på den måten ellers.

Anonymkode: 8f9ee...a63

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg skrev (9 minutter siden):

Jeg er helt grunn på det området. 

Har vist han følelser med handling. Jeg tror han er interessert i meg men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til han 😟

Har aldri vært borti dette før. 

Du trenger ikke fortelle han noe. 

Ta initiativ til neste steg siden han har vist tegn til interesse for deg. 

Neste steg kan være "intimitet". Ikke sex, men kroppskontakt... eventuelt et kyss. Du vet hva det neste steget ditt må være basert på situasjonen dere er i. Som sagt, ta handlingene dine nærere og videre... Men du må tørre å ta steget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er definitivt måten. Føl deg fram over tid, sånn kan du også vekke følelser. Ikke alle går rundt og har ferdig sorterte meninger om hvem man kunne tenke seg å være sammen med og ikke, som det virker som folk mener her inne. Vis interesse forsiktig, skrittvis og med positiv og lett tone, ikke så åpenbart, og du kan kanskje klare å bygge opp en skikkelig spenning. Oppmerksomhet, tilfeldige og uskyldige berøringer osv.

Jeg ble forført som det over lang tid, det var en spennende opplevelse og gjorde meg myk som smør for noen jeg ikke hadde tenkt på på den måten ellers.

Helt enig.

Se på kjærlighet som en reise du må bygge opp over tid.

Kjærlighet er ikke en avtale du ønsker å inngå mot noen som ikke har forberedt seg. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (46 minutter siden):

Neste steg kan være "intimitet". Ikke sex, men kroppskontakt... eventuelt et kyss. Du vet hva det neste steget ditt må være basert på situasjonen dere er i. Som sagt, ta handlingene dine nærere og videre... Men du må tørre å ta steget. 

Hva om vi ikke ser hverandre ofte hva må jeg gjøre da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (48 minutter siden):

Som sagt jeg er HELT GRØNN på det området 😟

Blir jeg ikke misforstått hvis jeg gir han et kyss? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette var til stor hjelp men hvordan vise oppmerksomhet, interesse? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg skrev (Akkurat nå):

Som sagt jeg er HELT GRØNN på det området 😟

Blir jeg ikke misforstått hvis jeg gir han et kyss? 

Misforstått? 

Du planlegger å fortelle han at du har følelser for han, men er redd for at et kyss skal bli misforstått? Den skjønner jeg ikke helt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (Akkurat nå):

Misforstått? 

Du planlegger å fortelle han at du har følelser for han, men er redd for at et kyss skal bli misforstått? Den skjønner jeg ikke helt...

Å fortelle han om følelsene mine er noe annet enn et kyss tenker jeg🤦

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg skrev (27 minutter siden):

Å fortelle han om følelsene mine er noe annet enn et kyss tenker jeg🤦

Nei? Er det ikke romantiske følelser du har for han? Isåfall er det jo nesten det samme. 

Men sørg nå for at du har opparbeidet deg et romantisk grunnlag før du kaster deg på å kysser han. 

Å kysse noen spontant kan fort være like ille som store kjærlighetserklæringer. 

Ta det med ro... Senk skuldrene litt. Og jobb deg framover med små steg. Kjærlighet er et maraton, og ikke en sprint. Som regel. 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...