AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:29 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:29 Vel, jeg er en av de som valgte å ha en hvit måned i januar. Hvorfor jeg hadde det kan være det samme, men jeg har fortsatt ikke drukket alkohol. Det jeg lurer på, er om det er noen andre som har kuttet helt,eller litt, som har kjent noen forskjell på kroppen. Anonymkode: 6c9cd...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:32 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:32 Ja, nå har jeg aldri drukket veldig mye, men nå kan det gå måneder mellom en enhet. Merker at jeg er mindre engstelig, våkner mer uthvilt, bedre fordøyelse. Anonymkode: 25cfe...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:32 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:32 Har Knapt drukket alkohol siste 10 årene. Merker ingen forskjell. Skal sies at jeg drakk lite/sjeldent alkohol før det også. Anonymkode: 604e9...ac1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:36 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:36 Livet føles enklere uten alkohol. Føler meg alltid ekkel etter at jeg har drukket. Ekkel og vulgær, selv om jeg ikke har gjort noe galt, bare vært litt full. Dagen(e) etter er jeg alltid deppa. Har kun hatt én kveld med alkohol siden nyttår, og det føles bra. Fin hud har jeg også fått. Anonymkode: 427e6...063 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:42 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:42 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Livet føles enklere uten alkohol. Føler meg alltid ekkel etter at jeg har drukket. Ekkel og vulgær, selv om jeg ikke har gjort noe galt, bare vært litt full. Dagen(e) etter er jeg alltid deppa. Har kun hatt én kveld med alkohol siden nyttår, og det føles bra. Fin hud har jeg også fått. Anonymkode: 427e6...063 Signerer denne! Føles fint å slippe den ekle følelsen i kroppen etter å ha drukket alkohol. Anonymkode: 18610...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Har gått gravid 3 ganger i mitt liv, og har da vært avholds før, under og etter svangerskap. Ikke merket noen helserfordeler med å være uten. Men har aldri pleid å gå på «fylla» uansett, er mer typen som nyter ett glass vin eller to til god mat & godt selskap. Heftig helgefyll inkludert fyllesyke vs hvit måned merker nok de fleste forskjell på… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Aldri noensinne drukket så mye at avhold utgjør noen forskjell. Jeg drikker gjerne et glass vin eller en øl flere ganger i uka, men aldri så mye at jeg merker det. Anonymkode: 24e5e...7a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden NULL forskjell. Veldig skuffet etter å ha hørt så mye hype om det. Anonymkode: 3e3d4...e69 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Ingen forskjell her heller. Drikker man veldig mye merker man nok stor forskjell, men ellers merker man nok lite. Større effekt av fokus på søvn og aktivitet. Anonymkode: 17f78...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Ikke drukket på over en måned nå. Har mye mer sjelero. Men så er jeg typen som mister kontrollen over hva jeg gjør når jeg drikker, får en helt annen karakter. Så jeg burde egentlig bli helt avholds. Anonymkode: 749d2...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Selvhat og elendighet. Anonymkode: ceba4...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Kjente en veldig stor endring både psykisk og fysisk. Finere hud, lettere kropp, lettere til sinns men tykkere lommebok! Ble gravid etter ett år helt uten alkohol, noe jeg ikke trodde var mulig. Drakk ikke voldsomt mye, men sikkert 5-10 enheter (glass) i uken. Anonymkode: a49d5...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Positivt: Bedre søvn, mer energi. Negativt: Mer amper, mer irritert i sosiale begivenheter over hvor idiotisk folk oppfører seg når de drikker. Alltid lyst å gå hjem. F.eks på konserter - tidligere da jeg drakk så kunne jeg stå helt fremst og nyte musikken uten å bli irritert over trengsel eller folk som luktet. Nå orker jeg ikke det, men sitt ned konserter funker 😄 Anonymkode: 21297...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19 timer siden #14 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har jo et ganske stort forbruk; de to siste ukene har jeg hatt typisk 6-8 enheter pr dag fire dager i uka. Men jeg har hatt en lengre hvit periode, og jeg opplevde stort sett ingen helsegevinst. Jeg gikk noe opp i vekt uten at jeg skal tilskrive alkoholbruken min noen slankende effekt. Men mange av fordelene man snakker om, har totalt manglet. Det virker nok bedre på andre. Eller så er det placeboeffekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Livet føles enklere uten alkohol. Føler meg alltid ekkel etter at jeg har drukket. Ekkel og vulgær, selv om jeg ikke har gjort noe galt, bare vært litt full. Dagen(e) etter er jeg alltid deppa. Har kun hatt én kveld med alkohol siden nyttår, og det føles bra. Fin hud har jeg også fått. Anonymkode: 427e6...063 Merker du virkelig så stor forskjell? Høres ut som alkohol er synonymt med fest. Det er jo mulig å drikke bare ett glass vin. Det merker jeg ingenting av dagen etter, men siden jeg liker smaken tar jeg meg heller ett glass rødvin enn brus om jeg skal kose meg hjemme foran TV-en en fredags kveld. Kan i alle fall ikke si at jeg føler meg ekkel og vulgær… Er jeg på stupfylla er det jo noe annet - men det skjer uhyre sjeldent etter at jeg ble ‘voksen’. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden Har aldri følt for å ha en hvit måned, eller tilsvarende. Kan ha stort forbruk i tider. En del reiseaktivitet, ferie, ut og spise, mye som skjer på en gang. På det meste 1-2 flasker på en dag (lat lunsj og lat middag). Men så blir det ikke noe på en periode, uten at det ligger noe bevisst valg bak det. Men kjenner absolutt ingen forskjell. Sover like godt, er like lykkelig, trener like mye, og alt det der. Anonymkode: cb971...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden Har samme nyttårsforsett, ikke drukket siden desember -merker ingen forskjell så langt. Men hadde ikke verdens største forbruk heller før det. Vi får se hva som skjer videre. Deilig å slippe å tenke skyss, merker jeg. Vært på fest/ute to ganger i år uten å drikke, veldig deilig å kunne kjøre rett hjem. Anonymkode: a1822...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har samme nyttårsforsett, ikke drukket siden desember -merker ingen forskjell så langt. Men hadde ikke verdens største forbruk heller før det. Vi får se hva som skjer videre. Deilig å slippe å tenke skyss, merker jeg. Vært på fest/ute to ganger i år uten å drikke, veldig deilig å kunne kjøre rett hjem. Anonymkode: a1822...634 Ts her. Jeg har hatt en veldig aktiv januar og februar. Har skjedd noe nesten hver helg. Men jeg har kjørt! Og drukket alkoholfri øl. Anonymkode: 6c9cd...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå