AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:21 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:21 Tror jeg opplevde hekseskudd for første gang; smakt skikkelig i korsryggen da jeg bøyde meg. Vart i hele dag, med smerter. Men, jeg har også veldig vondt i mellomgulvet/øverst i magen. Trykkende smerte på en måte, og mister helt energien. Er hekseskudd slik?? Hadde paralgin forte liggende hjemme. Tatt to stk slike i dag. Funker bra. Regner med effekten dør ut etter ca 5 timer, for da kjenner jeg smerter i korsrygg og øverst i magen igjen Anonymkode: 8f0ca...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:01 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:01 Her kontakter du lege. Anonymkode: 5472a...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:33 #3 Del Skrevet onsdag kl 23:33 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Her kontakter du lege. Anonymkode: 5472a...c96 For hekseskudd? Anonymkode: 8f0ca...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:40 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:40 Noen opplevd hekseskudd og kan beskrive opplevelsen for meg? Anonymkode: 8f0ca...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå