AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:56 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:56 Var på date i kveld og han var superhyggelig, men pga begges livssituasjon blir det ikke noe mer ut av det. Vi traff hverandre på Tinder og visste det egentlig begge to før daten men ble enige om å treffes uansett. Veldig hyggelig, ikke noe mer. Nå lurer jeg på noe rart… Han visste jeg var skeptisk til å gå på date pga mange dårlige erfaringer. Jeg lurer sånn på hvordan han oppfattet meg. Kan jeg spørre? Spørre om jeg virket veldig nervøs? Om feedback, rett og slett…. 😅 Vi hadde jo en veldig hyggelig tone og alle lurer vel på hvordan andre oppfatter deg? så….kan jeg spørre? Anonymkode: 56394...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet onsdag kl 21:14 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:14 Klart du kan spørre om han opplevde deg som nervøs. Du sier jo selv at daten var veldig hyggelig. Det er du som har møtt mannen og har bedre forutsetninger enn alle oss på KG til å anslå om han kommer til å reagere på det. Personlig for meg vil det være mest naturlig å spørre om du virket eller han oppfattet deg som nervøs. Feedback virker litt vel klinisk (selv om det i realiteten er feedback du spør etter). Og hva er det værste som kan skje? At han ikke vil gi det? Og når dere hadde det koselig bør sjansen være stor for at han svarer deg ærlig😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:26 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:26 N E i ! Herregud da menneske! Anonymkode: 51da0...d0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:23 #4 Del Skrevet i går, 04:23 "Kunne ikke bli noe mer på grunn av begges livssituasjon"? Er ikke det en veldig dårlig unnskyldning? Hvem er vel på Tinder om livssituasjonen tilsier at det ikke passer... Som svar på det du spør om, så tror jeg at jeg ville latt det ligge. Han vil naturligvis svare deg veldig positivt, og ingenting var feil osv., sånn for å være høflig. Sjelden at fremmede folk sier rett frem at "Nei, du virket veldig usikker og nervøs, nesten så jeg lurte på om du hadde problemer". Det er kun de som står deg veldig nært som du vil få et ærlig svar fra (som regel). Anonymkode: 6b779...b0a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:36 #5 Del Skrevet i går, 12:36 Du kan jo spørre, men til hvilken hensikt? Han har bare ett inntrykk av deg, fra en dag. I tillegg så er den veldig farvet av hvordan han var den dagen. Så ingen ting av det han forteller deg er noe som kan gi deg særlig innblikk. Kanskje du heller skulle spørre noen som kjenner deg godt og vet hvordan du er i slike situasjoner? De har nok større innsikt de. Anonymkode: 005b7...d17 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 14:31 #6 Del Skrevet i går, 14:31 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var på date i kveld og han var superhyggelig, men pga begges livssituasjon blir det ikke noe mer ut av det. Vi traff hverandre på Tinder og visste det egentlig begge to før daten men ble enige om å treffes uansett. Veldig hyggelig, ikke noe mer. Nå lurer jeg på noe rart… Han visste jeg var skeptisk til å gå på date pga mange dårlige erfaringer. Jeg lurer sånn på hvordan han oppfattet meg. Kan jeg spørre? Spørre om jeg virket veldig nervøs? Om feedback, rett og slett…. 😅 Vi hadde jo en veldig hyggelig tone og alle lurer vel på hvordan andre oppfatter deg? så….kan jeg spørre? Anonymkode: 56394...460 Selvfølgelig kan du spørre. Om du får noe klokt svar er noe annet. Bare ikke spør ledende spørsmål. Det er ikke lurt. Virker han ærlig og oppriktig så er det noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Det "Irak" sa egentlig. Men vil føye til at du bare får hans subjektive opplevelse og du er prisgitt at han uttrykker det på en måte du forstår (altså, ikke misforstår). Han har sine preferanser, andre har sine. Noen kan synes du er nervøs, andre synes det er sjarmerende og legger mer merke til andre ting osv.. Du kan bare være deg selv, når alt kommer til alt. Pleier du å være nervøs så prøv heller å fokusere utad, på den andre personen, og ikke så mye på deg selv. Du er ikke på audition - du er der for å vurdere han andre. Anonymkode: 32906...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egutt Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 21.56): Var på date i kveld og han var superhyggelig, men pga begges livssituasjon blir det ikke noe mer ut av det. Vi traff hverandre på Tinder og visste det egentlig begge to før daten men ble enige om å treffes uansett. Veldig hyggelig, ikke noe mer. Nå lurer jeg på noe rart… Han visste jeg var skeptisk til å gå på date pga mange dårlige erfaringer. Jeg lurer sånn på hvordan han oppfattet meg. Kan jeg spørre? Spørre om jeg virket veldig nervøs? Om feedback, rett og slett…. 😅 Vi hadde jo en veldig hyggelig tone og alle lurer vel på hvordan andre oppfatter deg? så….kan jeg spørre? Anonymkode: 56394...460 Det du får er feedback uten noe verdi. Et menneskets oppfatning om hvordan et annet menneske er har ingen betydning fordi hver datingsituasjon er ulik. Det du heller bør spørre deg selv om er om du var slik du ønsket å være, om du klarte å være deg selv og hvordan daten føltes for deg. Hva er det du vil ha feedback for? Om denne mannen sier at du f.eks burde endre på noe, gjøre noe mindre, gjøre noe mer, så vil gjerne neste man si noe annet, og du har nå oppskriften på å rote deg bort og miste deg selv. Prøv heller å bli og være den du selv har lyst å være. Så lar du dem som ikke er så begeistret for den du liker å være gå videre til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Om du virket nervøs eller ikke vil du sannsyneligvis få et ærlig svar på, men alt kritikk som kan tolkes negativt må du egentlig regne med at han ikke kommer til å gi, og heller bare ta en liten løgn som virker mer positivt. Anonymkode: c6613...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Synes det virker greit om du spør. Bare si det er pga de dårlige erfaringene, og at du gjerne vil ha en ærlig tilbakemelding på hvordan folk oppfatter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde nok ikke gjort det, hva godt skulle du fått ut av det? Det er jo bare hans subjektive oppfatning, andre kan oppfatte deg på en helt annen måte. Anonymkode: 00ef8...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå