Meowmere Skrevet torsdag kl 14:11 #21 Del Skrevet torsdag kl 14:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lucifer laughs, hell awaits👹 Anonymkode: 73847...212 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet torsdag kl 14:12 #22 Del Skrevet torsdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svarte Faen, vet jeg om har blitt brukt på helsvart katt. Anonymkode: abcac...7f6 Det er helt min humor 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:13 #23 Del Skrevet torsdag kl 14:13 Så på TikTok noen som har helsvart katt, den heter Gustav😍 Anonymkode: 6cec7...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:21 #24 Del Skrevet torsdag kl 14:21 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han er en veldig pen helsvart hannkatt, han er stor og er veldig forsiktig av seg, skravler mye og helt gæærn etter godis. Hva med Satan? Svart på forskjellige språk - Musta ( finsk) - Nero (italiensk) - Preto (portugisisk) Neko (katt på japansk) Gato Anonymkode: 0ade9...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 01:54 #25 Del Skrevet i går, 01:54 Tuss/Pontiac 😀 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:07 #26 Del Skrevet i går, 02:07 Har du en spesiell artist du liker, f.eks Elvis? Eller en komponist, f.eks Vivaldi? Et produkt du liker, som stratos eller lano? Kanskje et klesmerke eller en parfyme? Hva med en sang, et kult sted/land som du liker?, eller en favoritt skuespiller/karakter fra en film/serie? Kanskje en lærer du var glad i eller et tidligere familiemedlem du vil hedre? Slik tenker jeg på for å finne navn når jeg skal "døpe" mine dyr. Navnene blir sterkere og mer personlig da syntes jeg, blir liksom ikke "bare" et navn jeg syntes er fint. Anonymkode: 5094c...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet i går, 02:14 #27 Del Skrevet i går, 02:14 Tenker at du må finne et navn du er komfortabel med. Stå i døra og rop pusen inn. Til sammenligning, min søster kalte pus mel gibson. Hun ropte inn pus med dette navn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 02:20 #28 Del Skrevet i går, 02:20 Helene skrev (4 minutter siden): Tenker at du må finne et navn du er komfortabel med. Stå i døra og rop pusen inn. Til sammenligning, min søster kalte pus mel gibson. Hun ropte inn pus med dette navn. En jeg kjente kalte katten for Napoleon og noen lurte på hvorfor vedkommende ropte på han 😀😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 02:47 #29 Del Skrevet i går, 02:47 Walo, Zedd, Rafiq, Rahim er jo guttenavn som blir brukt i Afrika. Ellers er jo Dony, Daniel, Cornel, Marcello, Mandy, Bes fine guttenavn. Eller.... Lakris, Lionel, Darko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shy Guy Skrevet i går, 03:20 #30 Del Skrevet i går, 03:20 Ikke så veldig mange guttenavn her, men her er iallfall afrikanske navn. Shaka og Zaki er litt kule da. https://petpress.net/african-cat-names/ Her er flere forslag fra en annen side https://cats.com/african-cat-names Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Findus😺 Anonymkode: 7ba9d...46b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå