AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:50 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:50 Jeg er på let etter navn til den nye katten min, men føler ikke at noen ting kler han eller passer han. Jeg er litt kresen på navn og ønsker et unikt og litt eksotisk/uvanlig navn. Har ikke lyst på et sånt ''typisk'' kattenavn da jeg synes det er alt for kjedelig, - typ Mons, Simba, Pusur, Loke, Lurifax, osv. Han er en veldig pen helsvart hannkatt, han er stor og er veldig forsiktig av seg, skravler mye og helt gæærn etter godis. Synes afrikanske 'navn' er veldig fint/passende til katt. Ønsker et litt eksotisk uvanlig navn som ikke alle har på kjæledyret sitt. Selv har jeg tenkt på navn som, Kuro, Nuka, Kopa, Ninja, Sefu, Paka osv men klarer ikke å velge og jeg vet heller ikke om jeg synes de passer han. Har noen litt tips? Trenger inspirasjon her😂 Anonymkode: f75f9...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:23 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:23 Rambo, Zevs, Moses, Samson Anonymkode: ade97...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:26 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:26 Pajero Anonymkode: 750d3...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet onsdag kl 21:30 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:30 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er på let etter navn til den nye katten min, men føler ikke at noen ting kler han eller passer han. Jeg er litt kresen på navn og ønsker et unikt og litt eksotisk/uvanlig navn. Har ikke lyst på et sånt ''typisk'' kattenavn da jeg synes det er alt for kjedelig, - typ Mons, Simba, Pusur, Loke, Lurifax, osv. Han er en veldig pen helsvart hannkatt, han er stor og er veldig forsiktig av seg, skravler mye og helt gæærn etter godis. Synes afrikanske 'navn' er veldig fint/passende til katt. Ønsker et litt eksotisk uvanlig navn som ikke alle har på kjæledyret sitt. Selv har jeg tenkt på navn som, Kuro, Nuka, Kopa, Ninja, Sefu, Paka osv men klarer ikke å velge og jeg vet heller ikke om jeg synes de passer han. Har noen litt tips? Trenger inspirasjon her😂 Anonymkode: f75f9...60f Hva med å kalle opp pusen etter en maler. Husker en jeg snakket med en gang som hadde en katt som het Picasso fordi den var så veldig til å male. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 21:31 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:31 Bagheera Shere Khan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet onsdag kl 21:31 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:31 Korak (som er sønnen til Tarzan og Jane) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:35 #7 Del Skrevet onsdag kl 21:35 Felix, Fernando, Filipe, Mario, Luigi, Alfie, Anonymkode: 9a865...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:27 #8 Del Skrevet onsdag kl 23:27 Kåre Katt! Anonymkode: 54145...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #9 Del Skrevet i går, 09:03 Nero Nino (med spansk n) Czardas Damion Igor Storm Ask Onyx Miso Orion Anonymkode: e21da...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #10 Del Skrevet i går, 09:10 Afrika Anonymkode: 3543e...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet i går, 09:16 #11 Del Skrevet i går, 09:16 Vår katt het Konrad! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #12 Del Skrevet i går, 09:19 Lucifer, Shakor, chirag, Kalani, Zion Anonymkode: b98ea...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 09:23 #13 Del Skrevet i går, 09:23 Bernt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #14 Del Skrevet i går, 12:07 Bare noen navn jeg synes er kule: Arcas Kratos Queron Quattro Hadar Davos Jero Anonymkode: 83591...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet i går, 12:14 #15 Del Skrevet i går, 12:14 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ninja, Anonymkode: f75f9...60f Ninja er også et jentenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Jeg syns Lucifer, som noen andre over her nevnte, passer godt til en helsvart katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Brunhilde skrev (8 minutter siden): Jeg syns Lucifer, som noen andre over her nevnte, passer godt til en helsvart katt. Helt til du står på trappa og roper etter ham. 😅 Det skal sies at jeg har stått på trappa og ropt etter katter med verre navn enn det. Endret 23 timer siden av Meowmere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden Filur er det beste😊 Anonymkode: 73847...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Meowmere skrev (Akkurat nå): Helt til du står på trappa og roper etter ham. Lucifer laughs, hell awaits👹 Anonymkode: 73847...212 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Svarte Faen, vet jeg om har blitt brukt på helsvart katt. Anonymkode: abcac...7f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå