Gå til innhold

Hvis man ikke lykkes med tinder, hvor kan man egentlig finne noen da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kan man egentlig treffe menn nå til dags, hvis man ikke har gode erfaringer med tinder osv? Har hørt man må vise seg, være ute og bli sett. Ute på byen er det mye alkohol. På arrangementer er vel en liten andel single. Og hvordan skal man da kunne vekke interessen til noen med et helt middels utseende? Folk her i landet kommer jo ikke i snakk hvis det ikke innebærer alkohol. Jeg har ikke så stort nettverk eller så mange kjente, så aner rett og slett ikke hvordan jeg skal få sjanse til å treffe noen.

Anonymkode: 6eee7...c78

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lære deg å drikke?

Det er sånn vi nordmenn fant hverandre før appene😁

neida

joda

Anonymkode: 6315b...b82

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiker'n er vel fellesturer med Dnt, selv om jeg tror en del etter hvert skygger unna også fordi de syns det er blitt litt for slitsomt med pågående folk ... Jeg tror vi er en del som har truffet partneren vår der. 

Anonymkode: 8d96e...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem fest, by og Tinder. Du bør bli med på noen fritidsaktiviteter hvor du treffer folk og er sosial. Finnes massevis der ute. Alt fra kirke og kor, til Røde kors, korps, teater og Turistforeningen. Finn noe du synes ser OK ut og bli med. Det å treffe folk over lenger tid og regelmessig på samlinger, korøvelser og liknende, er en utmerket måte å bli kjent med folk på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klassiker'n er vel fellesturer med Dnt, selv om jeg tror en del etter hvert skygger unna også fordi de syns det er blitt litt for slitsomt med pågående folk ... Jeg tror vi er en del som har truffet partneren vår der. 

Er det slike lange turer over flere dager? Eller de små hverdagsturene? Trodde det var mest 60+ der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta utdanning (et skalkesjul så klart) i en ikke alt for stor by, men heller ikke alt for liten. Trondheim/NTNU funket for meg. Pass bare på å velge fag/retning der det går mange av det kjønnet du er interessert i 🙂 og ikke noe nettstudier der alle bare sitter i mammas kjeller og glaner inn i en skjerm.

Anonymkode: 31816...8fd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en videreutdanning nå, ingen menn der. Og singeltreff er det ikke i denne byen. :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det slike lange turer over flere dager? Eller de små hverdagsturene? Trodde det var mest 60+ der.

De fellesturene jeg har vært med på har vært alt fra dagsturer i nærmiljøet til fem dagers turer på Hardangervidda, og det har vært med foreldre med barn og eldre folk. Jeg tror de har fellesturer for alle slags mennesker. 

Hvor tøff er du? Et kajakkurs hadde kanskje også vært noe. Da må du ta våtkortet først, og det går over et par dager, ofte, og er en fin anledning til å komme nære folk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du folk gjorde før Tinder? Eller folk som ikke er på Tinder?

Anonymkode: 9b645...6d9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en hobby du genuint liker hjelper mye. En hobby der det også finnes menn. Mest vellykkende og langvarige forholdene jeg vet om deler jakt, gaming osv som felles interesse. Møttes tilfeldig.

Når det er sagt så er det også normalt å aldri finne en god match. Mange tar til takke med noe etterhvert.

Anonymkode: 70f3c...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva tror du folk gjorde før Tinder? Eller folk som ikke er på Tinder?

Anonymkode: 9b645...6d9

Folk var ikke så påvirket av skjerm kg sosiale medier før i tiden. Og etter å ha hørt eldre snakke om at de møtte mannfn på dans (uten alkohol), så skjønner man jo at det var andre tider før.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Osloområde finnes det singel grupper på FB og nå Hudd. I noen er det endel sosiale aktiviteter hvor man kan bli kjent med folk. Så finnes det også gåtur grupper.

Anonymkode: 351d0...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk var ikke så påvirket av skjerm kg sosiale medier før i tiden. Og etter å ha hørt eldre snakke om at de møtte mannfn på dans (uten alkohol), så skjønner man jo at det var andre tider før.

Da var det heller ikke annafor å skille seg, så alt var ikke bedre før. Slutt å syt og forhold deg til nåtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da var det heller ikke annafor å skille seg, så alt var ikke bedre før. Slutt å syt og forhold deg til nåtiden.

Du hørtes litt bitter ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er en søppelplass for folk som ligger med det laveste av det laveste drittet vi ser i samfunnet vårt.

Anonymkode: b84f3...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I Osloområde finnes det singel grupper på FB og nå Hudd. I noen er det endel sosiale aktiviteter hvor man kan bli kjent med folk. Så finnes det også gåtur grupper.

Anonymkode: 351d0...055

Jeg bor desverre langt fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du hørtes litt bitter ut.

Hvordan kan jeg være bitter? Jeg er bare dritlei av sytet til folk som absolutt skal få en partner men ikke evner å fungere som normale mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...