AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Hei, Er det noen som har kredittkort fra TF Bank? Har Norwegian pr i dag, men synes det er tungvint med forfallsdato den 15. i måneden. Ikke flyr jeg noe særlig med Norwegian heller så det er ikke så viktig. Ønsket et kort som har fleksibel forfallsdato. Skal brukes med Apple Pay istedenfor debit kort pga sikkerhet til hverdagsbruk og netthandel, her hjemme og ved evt reiser. Ser på diverse nettsider at TF Bank ofte ligger på topp i tester. Noen som har erfaring med dette kortet? Anonymkode: 01302...488
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): men synes det er tungvint med forfallsdato den 15. i måneden. Anonymkode: 01302...488 Hva hindrer deg i å foreta innbetalingen før forfallsdato? Det gir "fleksibel" forfallsdato med siste frist 15. Anonymkode: 043ac...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, Er det noen som har kredittkort fra TF Bank? Har Norwegian pr i dag, men synes det er tungvint med forfallsdato den 15. i måneden. Ikke flyr jeg noe særlig med Norwegian heller så det er ikke så viktig. Ønsket et kort som har fleksibel forfallsdato. Skal brukes med Apple Pay istedenfor debit kort pga sikkerhet til hverdagsbruk og netthandel, her hjemme og ved evt reiser. Ser på diverse nettsider at TF Bank ofte ligger på topp i tester. Noen som har erfaring med dette kortet? Anonymkode: 01302...488 Nordea har et kredittkort med litt cash back. Da må du registrere deg som kunde i nettbanken, og så søke om kortet. Jeg begynte men ble opptatt med noe annet, og har glemt hele saken. Irritert på Santander som sluttet med kredittkort. Slettet meg etter å ha sagt i å opp kortet hos Avida finans. Anonymkode: 3c625...391
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Hvorfor bare ha ett? Jeg sjonglerer fem. Ulik forfallsdato er jo ikke noe problem, det tikker inn i Vipps, og jeg godkjenner et-par ganger i uka. TF kort bruker jeg kun på steder med rabatter, særlig restauranter, nettbutikker og butikker. Har også andre kort som gir slike faste rabatter, som DnB. Samt kort som gir generell kick-back, som Morrow og trumfpay. Anonymkode: b913e...3c1
Zlslfjxkdk Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor bare ha ett? Jeg sjonglerer fem. Ulik forfallsdato er jo ikke noe problem, det tikker inn i Vipps, og jeg godkjenner et-par ganger i uka. TF kort bruker jeg kun på steder med rabatter, særlig restauranter, nettbutikker og butikker. Har også andre kort som gir slike faste rabatter, som DnB. Samt kort som gir generell kick-back, som Morrow og trumfpay. Anonymkode: b913e...3c1 Takk. Liker egentlig å holde det så enkelt og ukomplisert som mulig. Har ett Norwegian kort til daglig bruk som jeg bruker med Apple Pay, og et LO-favør nødkort som ligger i skuffen hjemme eller i kofferten under reise. Når det gjelder forfallsdatoen synes jeg det er mye mer praktisk å ordne alt på en gang en dag i måneden når pengene kommer inn og ferdig med det 😄😘
Zlslfjxkdk Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nordea har et kredittkort med litt cash back. Da må du registrere deg som kunde i nettbanken, og så søke om kortet. Jeg begynte men ble opptatt med noe annet, og har glemt hele saken. Irritert på Santander som sluttet med kredittkort. Slettet meg etter å ha sagt i å opp kortet hos Avida finans. Anonymkode: 3c625...391 Hadde Nordea en periode før siden min egen bank ikke hadde Apple Pay. Overførte til forbrukskonto for å kunne bruke Apple Pay. Når jeg fikk Norwegian kortet sa jeg opp nordeakontoen soden Norwegian har Apple Pay.
Zlslfjxkdk Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva hindrer deg i å foreta innbetalingen før forfallsdato? Det gir "fleksibel" forfallsdato med siste frist 15. Anonymkode: 043ac...ac0 Sender alt utover forbruk og regninger inn på sparekonto når lønnen kommer. Vet jeg kan sette av og betale inn når faktura kommer, men jeg synes det er upraktisk. Synes det er mye enklere å bare ordne alt i nettbanken i ett den dagen lønner kommer inn og ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå