AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:19 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:19 Ønsker å kalle opp etter en avdød bestefar, og kommende tante heter også det samme (en bokstav forskjell) så koselig å kunne si det er etter begge, men redd det blir for nært/likt? Er det rart? Altså samme navn, bare en bokstav forskjell. Som eks: William og Willia Martin og Martine Andreas og Andrea Anonymkode: 6ca29...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:28 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:28 Jeg tenker det går fint. Men i min slekt kalles det opp over en lav sko, det er minst 5-6 navn som det finnes minst én av i hver generasjon (stor familie). Anonymkode: b1b8d...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 20:35 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:35 Bare koselig det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:56 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:56 Mitt tantbarn (rikktignok på mannens side) heter akkurat det samme som meg (altså fornavn). Mannen deler fornavn med sin bestefar og sønnen til kusinen hans, så i den familien er de tre med samme navn. Så nei, jeg synes ikke at det er rart. Anonymkode: db9e7...94a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:59 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:59 Så koselig å høre!🥹 Vi er veldig nær svigersøster, så tror det hadde blitt veldig stas! Anonymkode: 6ca29...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet onsdag kl 21:05 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:05 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ønsker å kalle opp etter en avdød bestefar, og kommende tante heter også det samme (en bokstav forskjell) så koselig å kunne si det er etter begge, men redd det blir for nært/likt? Er det rart? Altså samme navn, bare en bokstav forskjell. Som eks: William og Willia Martin og Martine Andreas og Andrea Anonymkode: 6ca29...222 Nei, det er jo helt vanlig å kalle opp barna etter andre slektninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå