AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg på 22 igjen - har ingen liste med ‘krav’, men må jo være en man blir forelsket i da… Anonymkode: 58062...76a Hva slags studiested studerer du ved da? Er det veldig skjev kjønnsbalanse der? Oslo er landets største by. Selv om du skulle ha smale interesser, er det her det er beste sjanse for å finne likesinnede. Da jeg studerete fantes ikke sosiale medier. Nå er det enkelt å finne ut hva som skjer av alt mulig til enhver tid. Jeg har smale interesser pluss at jeg er introvert og er mann, det er jo ingen god kombinasjon. Likevel traff jeg en gang ei som jeg er rimelig sikker på var litt betatt av meg. Vi traff hverandre noen ganger, men det ble aldri noe. I ettertid har jeg skjønt at det nok var jeg som ikke gjorde noe for å eskalere. De fleste kvinner forventer at menn gjør den biten, og siden jeg aldri gjorde det, gikk hun videre. Men selv jeg som introvert mann med smale interesser traff ei som det kunne ha blitt noe med om jeg hadde vært litt modigere. Anonymkode: 4f0c3...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags studiested studerer du ved da? Er det veldig skjev kjønnsbalanse der? Oslo er landets største by. Selv om du skulle ha smale interesser, er det her det er beste sjanse for å finne likesinnede. Da jeg studerete fantes ikke sosiale medier. Nå er det enkelt å finne ut hva som skjer av alt mulig til enhver tid. Jeg har smale interesser pluss at jeg er introvert og er mann, det er jo ingen god kombinasjon. Likevel traff jeg en gang ei som jeg er rimelig sikker på var litt betatt av meg. Vi traff hverandre noen ganger, men det ble aldri noe. I ettertid har jeg skjønt at det nok var jeg som ikke gjorde noe for å eskalere. De fleste kvinner forventer at menn gjør den biten, og siden jeg aldri gjorde det, gikk hun videre. Men selv jeg som introvert mann med smale interesser traff ei som det kunne ha blitt noe med om jeg hadde vært litt modigere. Anonymkode: 4f0c3...49e Studerer en linje med 99% jenter ja. Og er kristen så oppsøker mye kristne tilstelninger. Her er vi mange single unge jenter. Det finnes selvfølgelig gutter også men vanskelig å bli kjent og mange er allerede opptatt… Er lite på byen. Men er absolutt ikke en kjedelig person. Syns det er vanskelig å ta noe initiativ selv, de fleste jenter ønsker nok at gutten gjør det ja. Har vært på noen få dates, sist med en kjempehyggelig gutt men jeg kjedet meg på datene med han og fikk aldri følelser… Anonymkode: 58062...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Om ingen aldri firer på noen "krav" vil det være veldig få par. Aldri vært så mange single som nå, flere blir det om damene skal kun ha de samme mennene som de synes er "bra nok". Ikke rart det nesten ikke fødes barn lenger. Anonymkode: 6a132...507 Kvinner er heller frivillig single enn sammen med en mann de ikke vil ha. Når skal menn skjønne dette? Menn som ønsker seg et forhold må selv gjøre en innsats for å bli attraktive for kvinner, ikke forvente at fornøyde kvinner skal senke kravene og gå inn i forhold med menn de ikke vil ha. Anonymkode: 4fc6b...197 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det så bra da? Hvem vil egentlig være en person noen tar til takke med? Anonymkode: fd754...7d2 Satt på spissen: Hadde det ikke vært for at våre besteforeldre tok «til takke» med den de møtte da de var 20 som var snill og søt, ville ikke vi eksistert. Mange forhold handler om å ta til takke med basert på mindre krav og så vokse sammen. Det kan gro mye fint ut av det også har jeg inntrykk av. Trenger ikke være så forkastelig og dramatisk. Anonymkode: a626d...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er min erfaring også, alle damene går etter han høyeste og mørkeste mannen, mens vi andre ikke blir kjent med noen damer på slike treff, da funker faktisk Tinder bedre, men mindre man er over 190 og mørkhåret Anonymkode: eda8f...fbf Dette stemmer kanskje, kanskje ikke. Alle damer ser på han kjekke høye. Men det endrer ikke det at han «snille, litt lavere, med blonde krøller med smil, humor og selvtillit» kan vinne en hver dame i rommet. Det er for lett å si «enten er jeg god nok eller ikke». Og så prøver menn ikke.. Og da blir det jo ingen match. Anonymkode: a626d...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå