Gå til innhold

Hva er erfaringen med singel-eventer eller singeltreff?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og man skal jo for all del ikke tro på kvinner når de sier noe? 

Anonymkode: d0bba...ad0

Jeg tror på handlinger. Ville betalt en stor sum for å være en høy og kjekk mann for en dag og se hvor annerledes jeg ville blitt behandlet. Hvis jeg ikke merket forskjell ville jeg pustet lettet ut og aldri tvilt på hva dere sier igjen.

Anonymkode: ea1ea...010

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kanskje han i tillegg var den med best personlighet. Og går ikke alle menn først etter hun peneste dama? Det er min erfaring i alle fall. Jeg er pen men har alltid en venninne som er penere og det er hun som får mest interesse fra mannfolk.

Anonymkode: 58062...76a

Forskjellen er at menn ikke legger skjul på det. De er helt transparente på dette punktet og man trenger ikke å spekulere slik man gjør når det gjelder kvinner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han i tillegg var den med best personlighet. Og går ikke alle menn først etter hun peneste dama? Det er min erfaring i alle fall. Jeg er pen men har alltid en venninne som er penere og det er hun som får mest interesse fra mannfolk.

Anonymkode: 58062...76a

Tja når jeg var yngre var jeg ganske overasket over at de aller fineste jentene som oftest var single. Mens de som ofte var i forhold var medium pluss utseende.

Anonymkode: 3230f...8f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tja når jeg var yngre var jeg ganske overasket over at de aller fineste jentene som oftest var single. Mens de som ofte var i forhold var medium pluss utseende.

De beste damene går aldri ned i kvalitet på menn, de forblir single. Menn er fornøyd med ok dame som er villig til å ha sex, selv om det ikke er drømmedama.

Anonymkode: 6a132...507

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror på handlinger. Ville betalt en stor sum for å være en høy og kjekk mann for en dag og se hvor annerledes jeg ville blitt behandlet. Hvis jeg ikke merket forskjell ville jeg pustet lettet ut og aldri tvilt på hva dere sier igjen.

Jeg la på 20cm på høyden på en dating profil en gang, da rant det inn med meldinger og likes, mens samme profil med riktig høyde fikk ingen oppmerksomhet 

Anonymkode: eda8f...fbf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg la på 20cm på høyden på en dating profil en gang, da rant det inn med meldinger og likes, mens samme profil med riktig høyde fikk ingen oppmerksomhet 

Du må gjort mer endringer på profilen enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette har kanskje mest å gjøre med at du «treffer bredere». +20 cm kan gjøre at du havner over gj.snitt høyde på kvinner=mer likes.

Anonymkode: a626d...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg droppet å legge inn jobben min en gang (jurist), det ga meg mange flere likes. Så da skal jeg automatisk gå ut ifra at menn vil ha kvinner med lavere/ingen utdanning? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neida. Menn er ikke interessert i jur 😅

Anonymkode: 1d423...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Janeimen. Noen fler med erfaring av singel-events da?  🤭Mulig jeg kaster meg på noen i neste uke, skal oppdatere i tråden senereda. 

Anonymkode: a626d...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel1973
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg droppet å legge inn jobben min en gang (jurist), det ga meg mange flere likes. Så da skal jeg automatisk gå ut ifra at menn vil ha kvinner med lavere/ingen utdanning? 

Jeg vil helst ha dame med høy utdannelse, men de er mye vanskeligere å komme i kontakt med, enn damer uten utdannelse. Jeg har høyere utdannelse selv, og vil helst ha noen som også har høyere utdannelse, men får mest oppmerksomhet fra damer uten utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 21.34):

Nettopp, derfor kan det ikke stemme at bare de høye, mørke og kjekke får all oppmerksomheten fra damene på slike singeltreff.

Det kommer an på hvor overfladiske damene er det...🤷

Anonymkode: 82a35...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

De beste damene går aldri ned i kvalitet på menn, de forblir single. Menn er fornøyd med ok dame som er villig til å ha sex, selv om det ikke er drømmedama.

Anonymkode: 6a132...507

Går aldri ned i kvalitet på menn? Er desidert det dummeste jeg har lest i hele dag!

Menn er ulike akkurat som damer. 

Anonymkode: 82a35...4a8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
singel1973 skrev (4 timer siden):

Jeg vil helst ha dame med høy utdannelse, men de er mye vanskeligere å komme i kontakt med, enn damer uten utdannelse. Jeg har høyere utdannelse selv, og vil helst ha noen som også har høyere utdannelse, men får mest oppmerksomhet fra damer uten utdannelse.

Menn skyr tydeligvis utdannelse på appene etter min erfaring, så ikke lett det der 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn skyr tydeligvis utdannelse på appene etter min erfaring, så ikke lett det der 😄

det er fordi ingen vil ei som er bossy og opphengt i karriere 

Anonymkode: ab4b6...e75

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så når kvinner har utdannelse og god jobb er de sjefete og bare opptatt av karriere, men når en mann har det, hva da?  Er det fordi menn vil ha en dame som jobber men ikke tjener mer enn de og samtidig betaler 50/50,får minst utbetalt  pga det og blir avhengig av mannen? Og skal være moderlig og stelle hjemme? Mens mannen kan ha en god karriere men ikke bli sett på som en feks dårlig far?

Anonymkode: c26ba...99d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Alle kvinner med master er bossy og opphengt i karriere? Kan love deg at jeg ikke er det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tja, jeg vil i hvertfall ikke ha ei jeg kan risikere å måtte forsørge. Enten det er en veldig dårlig betalt jobb, eller en usikker jobb hun kan risikere å miste og slite med å finne en erstatning innen rimelig avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, jeg vil i hvertfall ikke ha ei jeg kan risikere å måtte forsørge. Enten det er en veldig dårlig betalt jobb, eller en usikker jobb hun kan risikere å miste og slite med å finne en erstatning innen rimelig avstand.

Og for å utdype litt så kan dette både gjelde f.eks jobber som trener eller lærer innen idrett eller hobby aktiviteter, eller doktorgrad hvor man jobber med forskning og må søke på støtte for nye prosjekter jevnelig, og kan måtte flytte langt uti ingenmannsland for å få et prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og for å utdype litt så kan dette både gjelde f.eks jobber som trener eller lærer innen idrett eller hobby aktiviteter, eller doktorgrad hvor man jobber med forskning og må søke på støtte for nye prosjekter jevnelig, og kan måtte flytte langt uti ingenmannsland for å få et prosjekt.

Eller f.eks butikkjobber i godt voksen alder som altså ikke er midlertidig, men ser ut til å være det man skal jobbe med resten av livet. Har ikke noe oversikt, men jeg regner med at det er ganske dårlig betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...