AnonymBruker Skrevet 23. februar #21 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg på 22 igjen - har ingen liste med ‘krav’, men må jo være en man blir forelsket i da… Anonymkode: 58062...76a Hva slags studiested studerer du ved da? Er det veldig skjev kjønnsbalanse der? Oslo er landets største by. Selv om du skulle ha smale interesser, er det her det er beste sjanse for å finne likesinnede. Da jeg studerete fantes ikke sosiale medier. Nå er det enkelt å finne ut hva som skjer av alt mulig til enhver tid. Jeg har smale interesser pluss at jeg er introvert og er mann, det er jo ingen god kombinasjon. Likevel traff jeg en gang ei som jeg er rimelig sikker på var litt betatt av meg. Vi traff hverandre noen ganger, men det ble aldri noe. I ettertid har jeg skjønt at det nok var jeg som ikke gjorde noe for å eskalere. De fleste kvinner forventer at menn gjør den biten, og siden jeg aldri gjorde det, gikk hun videre. Men selv jeg som introvert mann med smale interesser traff ei som det kunne ha blitt noe med om jeg hadde vært litt modigere. Anonymkode: 4f0c3...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #22 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags studiested studerer du ved da? Er det veldig skjev kjønnsbalanse der? Oslo er landets største by. Selv om du skulle ha smale interesser, er det her det er beste sjanse for å finne likesinnede. Da jeg studerete fantes ikke sosiale medier. Nå er det enkelt å finne ut hva som skjer av alt mulig til enhver tid. Jeg har smale interesser pluss at jeg er introvert og er mann, det er jo ingen god kombinasjon. Likevel traff jeg en gang ei som jeg er rimelig sikker på var litt betatt av meg. Vi traff hverandre noen ganger, men det ble aldri noe. I ettertid har jeg skjønt at det nok var jeg som ikke gjorde noe for å eskalere. De fleste kvinner forventer at menn gjør den biten, og siden jeg aldri gjorde det, gikk hun videre. Men selv jeg som introvert mann med smale interesser traff ei som det kunne ha blitt noe med om jeg hadde vært litt modigere. Anonymkode: 4f0c3...49e Studerer en linje med 99% jenter ja. Og er kristen så oppsøker mye kristne tilstelninger. Her er vi mange single unge jenter. Det finnes selvfølgelig gutter også men vanskelig å bli kjent og mange er allerede opptatt… Er lite på byen. Men er absolutt ikke en kjedelig person. Syns det er vanskelig å ta noe initiativ selv, de fleste jenter ønsker nok at gutten gjør det ja. Har vært på noen få dates, sist med en kjempehyggelig gutt men jeg kjedet meg på datene med han og fikk aldri følelser… Anonymkode: 58062...76a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #23 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Om ingen aldri firer på noen "krav" vil det være veldig få par. Aldri vært så mange single som nå, flere blir det om damene skal kun ha de samme mennene som de synes er "bra nok". Ikke rart det nesten ikke fødes barn lenger. Anonymkode: 6a132...507 Kvinner er heller frivillig single enn sammen med en mann de ikke vil ha. Når skal menn skjønne dette? Menn som ønsker seg et forhold må selv gjøre en innsats for å bli attraktive for kvinner, ikke forvente at fornøyde kvinner skal senke kravene og gå inn i forhold med menn de ikke vil ha. Anonymkode: 4fc6b...197 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det så bra da? Hvem vil egentlig være en person noen tar til takke med? Anonymkode: fd754...7d2 Satt på spissen: Hadde det ikke vært for at våre besteforeldre tok «til takke» med den de møtte da de var 20 som var snill og søt, ville ikke vi eksistert. Mange forhold handler om å ta til takke med basert på mindre krav og så vokse sammen. Det kan gro mye fint ut av det også har jeg inntrykk av. Trenger ikke være så forkastelig og dramatisk. Anonymkode: a626d...af3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #25 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er min erfaring også, alle damene går etter han høyeste og mørkeste mannen, mens vi andre ikke blir kjent med noen damer på slike treff, da funker faktisk Tinder bedre, men mindre man er over 190 og mørkhåret Anonymkode: eda8f...fbf Dette stemmer kanskje, kanskje ikke. Alle damer ser på han kjekke høye. Men det endrer ikke det at han «snille, litt lavere, med blonde krøller med smil, humor og selvtillit» kan vinne en hver dame i rommet. Det er for lett å si «enten er jeg god nok eller ikke». Og så prøver menn ikke.. Og da blir det jo ingen match. Anonymkode: a626d...af3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #26 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 11.40): Dette stemmer kanskje, kanskje ikke. Alle damer ser på han kjekke høye. Men det endrer ikke det at han «snille, litt lavere, med blonde krøller med smil, humor og selvtillit» kan vinne en hver dame i rommet. Det er for lett å si «enten er jeg god nok eller ikke». Og så prøver menn ikke.. Og da blir det jo ingen match. Anonymkode: a626d...af3 Jeg har faktisk bedre erfaring med å gå på by’n enn på sånne arrangerte singel treff man må betale for. På de arrangerte singel treffene går damene etter han høye mørke, på by’n derimot blir jeg ofte sittende med damer rundt meg…. Hvorfor det er slik er jeg usikker på, men mulig damene som går på sånne arrangerte treff har høyere forventninger til menn og derfor får ikke jeg «lave» blonde noen oppmerksomhet der. Anonymkode: eda8f...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 11.17): Kvinner er heller frivillig single enn sammen med en mann de ikke vil ha. Når skal menn skjønne dette? Menn som ønsker seg et forhold må selv gjøre en innsats for å bli attraktive for kvinner, ikke forvente at fornøyde kvinner skal senke kravene og gå inn i forhold med menn de ikke vil ha. Anonymkode: 4fc6b...197 Hvorfor ikke? Menn har jo et langt mer realistisk krav til damene. De krever mye mindre og derfor er åpne for langt flere damer enn motsatt. Om kvinner hadde filtrert like hardt i virkeligheten som på tinder så hadde vi dødd ut i løpet av generasjoner. Heldigvis er ikke den virkelige verden sånn. Anonymkode: 769e1...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #28 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 5.03): Kvinnene er på "shopping". En mann for all oppmerksomhet, resten er luft. Anonymkode: 6a132...507 Dette er ikke min erfaring på slike treff, ikke for de som er voksne (30+). Der er det de mennene som byr litt på seg selv og som er hyggelige å prate med som tiltrekker seg flest. Men menn uten sosiale antenner sliter også i disse settingene, som i de fleste andre settinger (inkludert datingapper). De som drikker seg overstadig beruset feks, eller som ikke klarer å ha en normal samtale. Og det er en del av de også. Anonymkode: a0f9c...efe 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #29 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 22.45): Singel og Mingel har jeg dårlig erfaring med, de som arrangerer tar seg grådig betalt synes jeg og overselger arrangment ene sine. Prisen står ikke i forhold til hva de leverer, de gir også feil informasjon om alder på de som er påmeldt. I tillegg er de kjønnsdiskriminrende mot menn, menn må servere damene og rydde opp etterpå…. Og så klager de på at det kommer få menn??? Venus og Mars er også dyre, men oppfører seg mer profesjonelt på speeddating arrangementene sine, de har også forstått at de må senke prisene sine for å lokke menn når det er for få menn påmeldt. I Oslo vil jeg heller anbefale gratis arrangementer som er drevet på dugnad/frivillig basis, som singel i Oslo, Akershus og omegn, Singel i Oslo, singel i Oslo og omegn, Sosial i Oslo og Viken, gåturer og pub turer og likende, disse drives av folk uten økonomisk motivasjon og har en mer ideell tanke bak de å skape sosiale arenaer, hovedsakelig for single. Anonymkode: eda8f...fbf Hvis jeg blir medlem av en slik gruppe, kommer det da i feeden slik at folk på vennelisten min kan se det? Syns det er litt flaut. Vet mange tror jeg kan «velge og vrake» men det stemmer ikke og er mutters alene så frister å joine en sånn gruppe. Men virker det desperat? Anonymkode: 5f781...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30 Del Skrevet 24. februar Jeg er kvinne og prøvde en singel fest en gang . Det er jo litt«kjøttmarked». Man finner mange slags typer der- de sleske, han som ikke vet hvordan han skal snakke med damer, også endel hyggelige. Det føles litt mingle aktig på festen. Snakke med flere og så finne ut hvem man vil prate mer med. Folk har nok forskjellig motiv også for sånne fester, noen leter sikkert etter noen å ta med hjem for natta og noen for et forhold. Jeg tror egentlig det er bedre å dra på et vanlig utested enn»singelfest». Det er mulig det er bedre med singel turer i skogen og lignende hvis man først skal på et singel arrangement. Anonymkode: c26ba...99d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #31 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg blir medlem av en slik gruppe, kommer det da i feeden slik at folk på vennelisten min kan se det? Syns det er litt flaut. Vet mange tror jeg kan «velge og vrake» men det stemmer ikke og er mutters alene så frister å joine en sånn gruppe. Men virker det desperat? Anonymkode: 5f781...d87 Det er bare de i gruppa som kan se at du et der og hva du skriver. Anonymkode: eda8f...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #32 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er kvinne og prøvde en singel fest en gang . Det er jo litt«kjøttmarked». Man finner mange slags typer der- de sleske, han som ikke vet hvordan han skal snakke med damer, også endel hyggelige. Det føles litt mingle aktig på festen. Snakke med flere og så finne ut hvem man vil prate mer med. Folk har nok forskjellig motiv også for sånne fester, noen leter sikkert etter noen å ta med hjem for natta og noen for et forhold. Jeg tror egentlig det er bedre å dra på et vanlig utested enn»singelfest». Det er mulig det er bedre med singel turer i skogen og lignende hvis man først skal på et singel arrangement. Anonymkode: c26ba...99d Generelt synes jeg er det mye lettere å bli kjent med folk på gåturer med andre single. Jeg foretrekker det fremfor singel arrangementer på by’n Anonymkode: eda8f...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 10.32): Tinder fungerer bedre Anonymkode: 5e31f...b78 Nei. Anonymkode: ea1ea...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #34 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 19.47): Det er min erfaring også, alle damene går etter han høyeste og mørkeste mannen, mens vi andre ikke blir kjent med noen damer på slike treff, da funker faktisk Tinder bedre, men mindre man er over 190 og mørkhåret Anonymkode: eda8f...fbf Det kan ikke stemme. Kvinner har veldig ulik smak når det kommer til utseende, de bryr seg også mer om personlighet enn menn. Anonymkode: ea1ea...010 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #35 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan ikke stemme. Kvinner har veldig ulik smak når det kommer til utseende, de bryr seg også mer om personlighet enn menn. Anonymkode: ea1ea...010 Sier de selv ihvertfall. Anonymkode: ea1ea...010 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #36 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sier de selv ihvertfall. Anonymkode: ea1ea...010 Personlighet er veldig viktig. Anonymkode: 82a35...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #37 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personlighet er veldig viktig. Anonymkode: 82a35...4a8 Nettopp, derfor kan det ikke stemme at bare de høye, mørke og kjekke får all oppmerksomheten fra damene på slike singeltreff. Anonymkode: ea1ea...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #38 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nettopp, derfor kan det ikke stemme at bare de høye, mørke og kjekke får all oppmerksomheten fra damene på slike singeltreff. Anonymkode: ea1ea...010 Jeg mente selvfølgelig dette ironisk. Jeg tror på erfaringene til brukeren som beskrev dette. Anonymkode: ea1ea...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #39 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier de selv ihvertfall. Anonymkode: ea1ea...010 Og man skal jo for all del ikke tro på kvinner når de sier noe? Anonymkode: d0bba...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #40 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nettopp, derfor kan det ikke stemme at bare de høye, mørke og kjekke får all oppmerksomheten fra damene på slike singeltreff. Anonymkode: ea1ea...010 Kanskje han i tillegg var den med best personlighet. Og går ikke alle menn først etter hun peneste dama? Det er min erfaring i alle fall. Jeg er pen men har alltid en venninne som er penere og det er hun som får mest interesse fra mannfolk. Anonymkode: 58062...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå