Gå til innhold

Hva er erfaringen med singel-eventer eller singeltreff?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har det jo poppet opp masse singel eventer i de største byene. Kan noen dele erfaringer fra dette? ☺️ Gjerne med alder.

Jeg er ganske nysgjerrig på opplegget. Ser det finnes alt fra turer, til spillekveld til reiser på de ulike aktørene. 

Anonymkode: a626d...af3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singel og Mingel har jeg dårlig erfaring med, de som arrangerer tar seg grådig betalt synes jeg og overselger arrangment ene sine. Prisen står ikke i forhold til hva de leverer, de gir også feil informasjon om alder på de som er påmeldt. I tillegg er de kjønnsdiskriminrende mot menn, menn må servere damene og rydde opp etterpå…. Og så klager de på at det kommer få menn??? Venus og Mars er også dyre, men oppfører seg mer profesjonelt på speeddating arrangementene sine, de har også forstått at de må senke prisene sine for å lokke menn når det er for få menn påmeldt. I Oslo vil jeg heller anbefale gratis arrangementer som er drevet på dugnad/frivillig basis, som singel i Oslo, Akershus og omegn, Singel i Oslo, singel i Oslo og omegn, Sosial i Oslo og Viken, gåturer og pub turer og likende, disse drives av folk uten økonomisk motivasjon og har en mer ideell tanke bak de å skape sosiale arenaer, hovedsakelig for single.

Anonymkode: eda8f...fbf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bare erfaring fra Single og mingle, og da lavterskeleventene hovedsaklig (turer, bålkvelder og et par cafe-turer med samtalekort). Konseptet er i utgangspunktet bra, men er dessverre enig med vedkommende over her over at de har skrudd opp prisene for mye, eller lagt seg på et litt for kostbart opplegg på mye av eventene, noe som gjør at jeg egentlig har droppet de nå. Men sitter igjen med en gjeng nye venner jeg har møtt der som fortsatt møtes, og har sett noen par finne hverandre også. Gå-turene og bålkvelder har vært veldig hyggelige. Treffene med samtalekort er veldig fine for de som syns det kan være vanskelig å komme ny alene og snakke med fremmede. Da er samtalene litt organiserte og ingen blir sittende tause. Det er også rotasjon slik at man får snakket med mange i løpet av et treff. Men man er litt avhengig av god påmeldig i riktig aldersgruppe, og det varierer veldig. Det er nok flest i alderen 50+

Har selv vært nysgjerrig på treffene til Smingel i Oslo. De har mye forskjellig som jeg opplever som mer lavterskel enn Single og mingle, men jeg bor litt for langt unna til å ha fått testet det.

Anonymkode: a0f9c...efe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har bare erfaring fra Single og mingle, og da lavterskeleventene hovedsaklig (turer, bålkvelder og et par cafe-turer med samtalekort). Konseptet er i utgangspunktet bra, men er dessverre enig med vedkommende over her over at de har skrudd opp prisene for mye, eller lagt seg på et litt for kostbart opplegg på mye av eventene, noe som gjør at jeg egentlig har droppet de nå. Men sitter igjen med en gjeng nye venner jeg har møtt der som fortsatt møtes, og har sett noen par finne hverandre også. Gå-turene og bålkvelder har vært veldig hyggelige. Treffene med samtalekort er veldig fine for de som syns det kan være vanskelig å komme ny alene og snakke med fremmede. Da er samtalene litt organiserte og ingen blir sittende tause. Det er også rotasjon slik at man får snakket med mange i løpet av et treff. Men man er litt avhengig av god påmeldig i riktig aldersgruppe, og det varierer veldig. Det er nok flest i alderen 50+

Har selv vært nysgjerrig på treffene til Smingel i Oslo. De har mye forskjellig som jeg opplever som mer lavterskel enn Single og mingle, men jeg bor litt for langt unna til å ha fått testet det.

Bare legger til: det er noen lokale "mingle"-grupper på fb her også, som arrangerer helt lavterskel turer, spiser pizza o.l. Men de har jeg ikke testet da alder der også ser ut tilå være mye 50+ (jeg er i 40-årene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som Single&mingle er litt forskjellig ut ifra geografi? Har vært på to treff i Trondheim som har vært gratis 😊 Jeg likte det godt i hvert fall, selv om de mennene på de treffene foreløpig har vært mye eldre enn meg. Gøy lell 😀

Anonymkode: d0bba...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Okei, så slik jeg forstår det er single and migle for litt eldre, og smingel for litt yngre voksne?

Anonymkode: a626d...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke vært på slike arrangement enda, men lurer litt på det. Single and mingle see derimot litt dyrt ut. Gjerne 500 kr, pluss at vi må ha et abonnement på toppen av det igjen, så en hundrings til pr mnd. Liker ikke slike abonnement greier,særlig på ting som det her. Så vil nok styre unna dem.

Fant smingel via billetto. Det så mer lovende ut. Shuffle kunne fx vært noe 👍

Skal noe til å treffe blink på slikt, men det funker sikkert for noen, og kan i
det minste få en venn eller tre.

Anonymkode: 1d423...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinnene er på "shopping". En mann for all oppmerksomhet, resten er luft.

Anonymkode: 6a132...507

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...