AnonymBruker Skrevet 27. februar #21 Del Skrevet 27. februar Så dårlig som de er til å presentere klærne (lite beskrivende bilder, rotete og mørke bakgrunner til mørke klær, unaturlige kroppspositurer) så er det for meg et under at de selger noe som helst. Har driveren en følgerskare som kjøper uavhengig om det er verdt å betale for? Anonymkode: b78bd...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #22 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): En del av kr går til ME forskning da synes det er en fin sak å støtte Anonymkode: 928d6...48d Det er på grunn av at Sara må donere 10 % av overskuddet til ett verdig formål. Dette står i kontrakten hun har med Reme-folka. At hun donerer det til ME, selvsagt bra, men hun gjör det kun fordi hun MÅ! Og Reme-folka? Veldig skeptiske til dem også.. Anonymkode: 2b4e3...c8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #23 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er på grunn av at Sara må donere 10 % av overskuddet til ett verdig formål. Dette står i kontrakten hun har med Reme-folka. At hun donerer det til ME, selvsagt bra, men hun gjör det kun fordi hun MÅ! Og Reme-folka? Veldig skeptiske til dem også.. Anonymkode: 2b4e3...c8f Du vet hun selv har me ja? Anonymkode: 928d6...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #24 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet hun selv har me ja? Anonymkode: 928d6...48d Hun måtte velge et formål (altså ikke valgfritt å donere), så det er jo naturlig at hun valgte ME når hun har hatt det selv. Anonymkode: 9b210...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. februar #25 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du vet hun selv har me ja? Anonymkode: 928d6...48d Og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #26 Del Skrevet 27. februar Huff. Styr unna. Dårlig kvalitet og passform. De jeg har sett live har IKKE vært fine 😕 Anonymkode: bf30d...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #27 Del Skrevet 27. februar Jeg har flere løse, fine kjoler fra ByTiMo (til både hverdag og fest!) som jeg brukte allerede før jeg ble gravid, og de har såpass mye vidde at de passer under graviditeten også 👍🏻 De koster jo litt, men på tise selges flere av dem pent brukt til en rimeligere penge. Jeg har også noen deilige, lange t-skjorte-kjoler fra Monki med mye plass. Synes de sitter veldig fint 😊 Anonymkode: 54369...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #28 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 12.57): En del av kr går til ME forskning da synes det er en fin sak å støtte Anonymkode: 928d6...48d Det kan man jo støtte uten å kjøpe noe fra careless, heldigvis Anonymkode: 03eee...73e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå