AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:35 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:35 De ser unektelig behagelige ut og er vel ganske store i størrelsen, og som gravid trenger jeg en behagelig kjole. Synes det er veldig fint med de ulike kroppsfasongene som vises frem på nettsiden, da kan man tenke seg litt frem til hvordan en kjole vil sitte på. Ser derimot mørkt på å betale 1000 kroner for noe en random influenser jeg ikke egentlig har noe ønske om å støtte står bak. Er ute etter noe som ikke er av plast og som ser OK ut, med ca. samme snitt som mange av Careless-kjolene, som ser ut til å ha plass til en gravidmage. Noen tips til andre nettsider? Anonymkode: b2d7c...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:41 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:41 Finnes kjoler i lin, bomull og ull på Cubus, h&m og Bikbok også. Hadde aldri giddet å støtte en influenser. Er visst vanskelig å bytte der også. Anonymkode: 69096...459 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:44 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:44 Vil anbefale deg å lese tilbakemeldingene på Trustpilot og under produktene på deres egen nettside. Kvalitetskontroll virker å være et fremmedord for de... Og kanskje du får bytte dersom du har en feil på klærne, eller du blir beskyldt for å ha forårsaket det selv. Hvem vet... Anonymkode: f6fad...ba8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:46 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finnes kjoler i lin, bomull og ull på Cubus, h&m og Bikbok også. Hadde aldri giddet å støtte en influenser. Er visst vanskelig å bytte der også. Anonymkode: 69096...459 Vanskelig å se for seg hvordan kjolene sitter når modellene de bruker er så slanke, så det er litt dumt. Har dårlig anledning til å prøve klærne også, så det må helst være på nett. Anonymkode: b2d7c...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:47 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil anbefale deg å lese tilbakemeldingene på Trustpilot og under produktene på deres egen nettside. Kvalitetskontroll virker å være et fremmedord for de... Og kanskje du får bytte dersom du har en feil på klærne, eller du blir beskyldt for å ha forårsaket det selv. Hvem vet... Anonymkode: f6fad...ba8 Har fått med meg at det kan være useriøst, ja 😅 Anonymkode: b2d7c...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:45 #6 Del Skrevet onsdag kl 20:45 Floyd! Masse fine kjoler. Anonymkode: a7453...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:54 #7 Del Skrevet onsdag kl 20:54 Kjolene fra Nectar og MissMaya Anonymkode: 3fe29...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:58 #8 Del Skrevet onsdag kl 20:58 Jeg elsker kjolene fra missmaya. Flere i bomull og lin. Leter man litt rundt, kan man finne de på salg. Anonymkode: 88e4c...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:59 #9 Del Skrevet onsdag kl 20:59 Styr unna Careless, har noen kollegaer som går i Careless-kjoler, de ser ikke ut i måneskinn. Ser ut som to vandrende telt med nupper. De ser så mye finere ut i hva som helst annet.. Anonymkode: b43a7...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:02 #10 Del Skrevet onsdag kl 21:02 Jeg brukte Floyd da jeg var gravid 😊 Anonymkode: 9b210...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #11 Del Skrevet i går, 08:50 Ville styrt unna ja. Kvaliteten er elendig. vet om flere som har kjøpt, nuppete og jævlig mye av det. I tillegg ser jeg på kjøp og salg sider at kjoler selges med feil i sømmer, lommer osv. Får sikkert billigere kjoler til bedre kvalitet mange andre steder. Anonymkode: a1326...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:57 #12 Del Skrevet i går, 08:57 Eeh er ikke de i plast da? Så for meg at de er i polyester all the way. Anonymkode: e62f6...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå