AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:35 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:35 Jeg har et spørsmål angående foreldrepenger, og hvilken regler som gjelder her. Jeg er ansatt to steder, i en 100 % stilling og i en 20 % (men som i gjennomsnittet gjerne tilsvarer 30-40%). Er det slik at begge disse stillingene blir tatt med når det skal regnes ut hva jeg skal ha i foreldrepenger? Og jeg ligger an til å gå opp ca 10 % i lønn i sommer, på grunn av høyere stilling + eventuelt lønnsoppgjør. Permisjonen starter i september, altså bare et par måneder etter lønnsøkning. Får jeg likevel med meg lønnsøkningen, eller er det slik at de regner lønn tilbake i tid når de gjør beregningen? Anonymkode: 6f726...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:00 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:00 Begge arbeidsgivere skal sende inntektsmelding. I det arbeidsforholdet hvor du har gått opp i lønn før permisjon skal arbeidsgiver sende inntektsmelding på hva din nye lønn er, ikke snitt av 3 siste måneder. Hva inntektsgrunnlaget ditt blir kommer an på om det blir det arbeidsgiverne opplyser om, eller om grunnlaget må fastsettes ved skjønn til noe annet. Anonymkode: a161f...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå