Gå til innhold

Hvor får man kjøpt papirduk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en papirduk men må kjøpe i fysisk butikk for vil ha den i morgen. Men hvor kjøper man det egentlig? Kan aldri huske å ha sett det i butikk. Finnes det fremdeles? Har ikke tid til å gå rundt og lete i hundre butikker, blir veldig glad for tips om noen vet hvor det kan kjøpes 😄

Anonymkode: 2af44...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ser etter en papirduk men må kjøpe i fysisk butikk for vil ha den i morgen. Men hvor kjøper man det egentlig? Kan aldri huske å ha sett det i butikk. Finnes det fremdeles? Har ikke tid til å gå rundt og lete i hundre butikker, blir veldig glad for tips om noen vet hvor det kan kjøpes 😄

De har på Bunnpris her i byen, Trondheim. 

Anonymkode: e3d4c...264

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyerco har både vanlig papirduk og dunicel. Dunicel er jo bedre enn papirduk, men koster deretter også :)

Ellers har Jula, biltema og europris også papirduk.

Anonymkode: f03b6...bdb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De har på Bunnpris her i byen, Trondheim. 

Anonymkode: e3d4c...264

Takk for svar, har jo det rett rundt hjørnet så kan sjekke der, tenkte ikke på at matbutikker kunne ha 😊

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lyerco har både vanlig papirduk og dunicel. Dunicel er jo bedre enn papirduk, men koster deretter også :)

Ellers har Jula, biltema og europris også papirduk.

Hva er Dunicel? Jeg trenger en duk som kan tegnes på bare, derfor papirduk :) Takk for tips om butikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris har to typer: tynn som revner bare du kommer borti eller søler noen dråper vann og en litt tykkere variant, som selvsagt er en del dyrere👍🏻

Anonymkode: de5ff...90e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar, har jo det rett rundt hjørnet så kan sjekke der, tenkte ikke på at matbutikker kunne ha 😊

Hva er Dunicel? Jeg trenger en duk som kan tegnes på bare, derfor papirduk :) Takk for tips om butikker!

Aha, da trenger du ikke dunicel :) Dunicel er vel et annet materiale enn papir som gjør at det ikke revner lett sånn som papirduker dessverre ofte gjør. Det ser også mye bedre ut når man skal ha selskap som dåp, konf, bryllup etc. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...