AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:27 Jeg har en venninne på nett som stadig sier A men ikke B. Hun er gift, og sier hun har funnet ut ting om mannen sin som hun ikke kan snakke om. Han har visst gjort forferdelige ting, men hun kan ikke snakke om det. Det skjer ting hjemme, men hun kan ikke snakke om det. Dette har hun sagt flere ganger på forskjellige måter, og hver gang hun nevner det så kjenner jeg at jeg blir så irritert, men jeg sier ikke noe og maser ikke. Men hvorfor skal hun stadig nevne det men poengtere at hun ikke kan snakke om det? Og så er det en bok som kommer ut nå som vi begge venter på, og begge er nysgjerrige på. Det har kommet audio fra forlaget, men vi vet ikke helt om det er boka osv. Det er litt komplisert å forklare. Uansett, venninna mi har ringt forlaget, men kan ikke fortelle hva de sa for hun vil ikke starte rykter? Og så sier hun at alle kan ringe dem og høre hva de sier. Men jeg har ingen grunn til å drive og ringe forlaget, og tror hun jeg kommer til å spre videre hva hun sier? Herregud...om hun ikke stoler mer på meg så er visst ikke jeg mye verdt som venn, og vi kan bare droppe dette her. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 1e8f0...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:31 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:31 Det er som hun bare vill være hemmelighetsfull, eller kanskje hun er paranoid? TS Anonymkode: 1e8f0...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:39 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:39 Slå tilbake med samme teknikk. Funker fjell. Anonymkode: 95027...2ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:54 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:54 Hadde ikke ofret noe tid på henne, gidder ikke å forholde meg til sånne folk. Anonymkode: 3afe7...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:02 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:02 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Slå tilbake med samme teknikk. Funker fjell. Anonymkode: 95027...2ad Jeg gjør ikke sånt, da jeg syns det er bedritent. TS Anonymkode: 1e8f0...a48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:19 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Det med mannen kan jeg forstå. Der kan være vonde ting hun ikke kan utlevere, men der hun trenger støtte. Det med boka hørtes bare rart ut. Anonymkode: e3bbb...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet onsdag kl 22:27 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en venninne på nett som stadig sier A men ikke B. Hun er gift, og sier hun har funnet ut ting om mannen sin som hun ikke kan snakke om. Han har visst gjort forferdelige ting, men hun kan ikke snakke om det. Det skjer ting hjemme, men hun kan ikke snakke om det. Dette har hun sagt flere ganger på forskjellige måter, og hver gang hun nevner det så kjenner jeg at jeg blir så irritert, men jeg sier ikke noe og maser ikke. Men hvorfor skal hun stadig nevne det men poengtere at hun ikke kan snakke om det? Og så er det en bok som kommer ut nå som vi begge venter på, og begge er nysgjerrige på. Det har kommet audio fra forlaget, men vi vet ikke helt om det er boka osv. Det er litt komplisert å forklare. Uansett, venninna mi har ringt forlaget, men kan ikke fortelle hva de sa for hun vil ikke starte rykter? Og så sier hun at alle kan ringe dem og høre hva de sier. Men jeg har ingen grunn til å drive og ringe forlaget, og tror hun jeg kommer til å spre videre hva hun sier? Herregud...om hun ikke stoler mer på meg så er visst ikke jeg mye verdt som venn, og vi kan bare droppe dette her. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 1e8f0...a48 Hun er sensasjonslysten og drama queen! Be henne om å skaffe seg noen seriøst nye interessante hobbyer eller kutt henne ut. Herregud!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:27 #8 Del Skrevet i går, 00:27 Jeg tror ikke forlaget gir informasjon til tilfeldige som ringer inn, da får man et standardsvar om å måtte vente, eller hva det er som dette gjelder. De har garantert ikke innviet din venninne i interne forhold. Når det gjelder familien hennes, så er det vel bare å la informasjonen gå inn ene øret og ut det andre? Du har jo ingenting med deres privatliv å gjøre, og hun deler ikke, så da glemmer du det. Kan jo hende dette er en dame som har behov for oppmerksomhet, du kjenner vel din venninne. Hvis hun er til sånn irritasjon for deg, så får du enten ta det opp med henne, eller du bare overser. Anonymkode: e1540...46f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet i går, 00:41 #9 Del Skrevet i går, 00:41 Kanskje venninna di er ute etter å manipulere og vil holde på interessen din. For alt du vet kan det være oppspinn det hun sier om mannen sin. Ja, det finnes slike folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #10 Del Skrevet i går, 08:53 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det med mannen kan jeg forstå. Der kan være vonde ting hun ikke kan utlevere, men der hun trenger støtte. Det med boka hørtes bare rart ut. Anonymkode: e3bbb...aa4 Helt enig! Men hun bør også slutte å nevne dette med mannen og hele tiden si at hun ikke kan snakke om det. Hadde blitt irritert selv, hvis jeg måtte hørt på det hele tiden... Anonymkode: d9a02...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg gjør ikke sånt, da jeg syns det er bedritent. TS Anonymkode: 1e8f0...a48 Altså, som en motvekt til henne for å åpne øynene hennes.... Anonymkode: 95027...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå