AnonymBruker Skrevet i går, 02:39 #121 Del Skrevet i går, 02:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dårlig. Er gravid og ser for meg det verste. Invasjon og at mannen blir tatt fra oss, flukt og elendighet. Angrer på hele graviditeten 😭 Anonymkode: ef777...00e Det forstår jeg, forsøk å ikke tenke på det. Jeg hadde panikk den dagen tvillingtårnene falt. Jeg var på tidlig ul i uke7 og fikk vite at det var tvillinger, jeg var kjempeglad men nyhetene når jeg slo på tv hjemme fikk meg til å angre, jeg ble redd og tenkte dette var starten på noe stort og farlig. Det gikk bra, det gjør det for deg også. Anonymkode: b647e...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #122 Del Skrevet i går, 07:36 Jeg er bekymret, uten at jeg har direkte panikk for krig. Derfor har jeg gjort ulike tiltak, fordi å ha en plan b gir meg mer ro i hverdagen🫢Beredskapslager, kontanter osv er på plass. Og flex billetter hvis det er total krise. Haha jeg har ikke fortalt venner og familie dette; folk som ikke engang har en brannvarsler som fungerer vil mest trolig pushe på for behandling/innleggelse for sånne som meg, som har et halvt øre åpent for apokalypse😄 Anonymkode: 722c4...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:57 #123 Del Skrevet i går, 08:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bekymret, uten at jeg har direkte panikk for krig. Derfor har jeg gjort ulike tiltak, fordi å ha en plan b gir meg mer ro i hverdagen🫢Beredskapslager, kontanter osv er på plass. Og flex billetter hvis det er total krise. Haha jeg har ikke fortalt venner og familie dette; folk som ikke engang har en brannvarsler som fungerer vil mest trolig pushe på for behandling/innleggelse for sånne som meg, som har et halvt øre åpent for apokalypse😄 Anonymkode: 722c4...f8b Flex-billetter i en total krise...? Anonymkode: 2867b...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #124 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dårlig. Er gravid og ser for meg det verste. Invasjon og at mannen blir tatt fra oss, flukt og elendighet. Angrer på hele graviditeten 😭 Anonymkode: ef777...00e Kjære deg Jeg satt med en baby i armene da krigen brøt ut i Ukraina. Det var forferdelig skummelt og jeg var til og med redd for å legge meg om kvelden. Jeg var livredd for atomkrig. Når man er gravid og etter babyen er født er man hormonell og blir lett engstelig. Jeg skjønner at du kjenner på disse følelsene, men husk at det sannsynligvis går bra. For meg er det rart å tenke tilbake på den enorme frykten jeg kjente for tre år siden nå. Klem til deg ❤️ Anonymkode: 2eac7...84e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskimoa Skrevet 19 timer siden #125 Del Skrevet 19 timer siden Da jeg var liten, så ble jeg livredd da Sovjetunionen invaderte Afghanistan på slutten av 70 tallet. Kom hjem fra skolen og så noen fremmede båter i havna, og var sikker på at det var selveste Sovjet, og at nå var det krig i den lille bygda mi også. Jeg fikk god trøst av en god nabo, som beroliget meg og trøstet meg. Heldigvis gikk det bra, og det ble også fred mellom Sovjetunionen og Afghanistan etterhvert. Etter nærmere 50 år så lever jeg fortsatt i beste velgående, og velger nå å ikke frike ut hver gang det er trøbbel rundt om i verden. Ikke følger jeg nyheter til daglig heller, det kan fort bli litt vel destruktivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå