Catus Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Ja, som tittelen så enkelt sier: Hva var russenavnet ditt, og hvorfor fikk du akkurat det? Mitt navn var Høgger'n. Ikke fordi jeg liknet på ham (håper jeg da), men fordi jeg spilte trommer på den tida. Så jeg hadde et forholdsvis "uskyldig" navn jeg da.. Hva med deg?
liv Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Vi hadde ikke russenavn vi.. Men mannen het DYRET (fra muppets) for han så vist sånn ut når han spilte trommer
Gjest Markus i Oslo Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Sjøsamen. Fordi jeg kom flyttende fra Alta og var aktiv padler.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Mitt var Suckie-Suckie. Og nei - det var ikke fordi jeg la meg på rygg/lot Gud og hverman putte tissen sin inn i munnen min. Ganske lang historie egentlig, og veldig intern, men noe fra en film og litt sånn... Så uskyldig hvordan jeg fikk navnet, men navnet er jo egentlig helt forferdelig...
Blackjack Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Skremmende, men jeg husker faktisk ikke! Og det er jo ikke så mange årene siden heller.. *løpe hjem for å finne russeluen min*
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Jeg het "Temper". Vi brukte vel fem minutter på å finnne navn til hverandre eller noe... Senere har jeg fått tilnavnet Hotlips...
strilen Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Jeg het Mafalda etter en tegneserie som gikk i avisene på den tiden. Mine klassekamerater mente at jeg lignet på denne figuren....
hecuba Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Tja.. Vet ikke om jeg skal si det, ettersom det ekte navnet mitt var med. Men det ble et ganske artig ordspill som gjorde at jeg fikk mange klemmer.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Enten Towelie eller Nisse, jeg husker faktisk ikke :-/ Endret: og jeg blir russ i år Endret 9. mars 2006 av Towelie
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Tja.. Vet ikke om jeg skal si det, ettersom det ekte navnet mitt var med. Men det ble et ganske artig ordspill som gjorde at jeg fikk mange klemmer. ← "Klem en Tine"?
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #13 Skrevet 9. mars 2006 Iq-trollet Klarte eg gang å prestere å spørre korleis en blind gutt på skulen vår skulle klare å ta teoriprøva til sertifikatet.. dermed blei det et iq-troll av Robinie!
Samantha Skrevet 9. mars 2006 #14 Skrevet 9. mars 2006 Eg heitte Godtebutikken.... Er ganske glad i snop og hadde konstant ein pose med eit eller anna godt under pulten, i sekken, i lomma osv. Så viss folk var godtesjuke var det liksom berre å spørre Samantha
Gjest Virvel Skrevet 9. mars 2006 #16 Skrevet 9. mars 2006 Min daværende kjæreste var Månkibåj, så det var meningen at jeg skulle være Månkigørl, men siden jeg endte opp med å være syk store deler av russetiden ble det Uheldiggrisen Babe i stedet.
Lealaus Skrevet 9. mars 2006 #17 Skrevet 9. mars 2006 Burde vel kanskje ikke legges ut på et diskusjonsforum, men likevel; Kveruline. Go figure. :-P
Gjest Gitte Skrevet 9. mars 2006 #18 Skrevet 9. mars 2006 Duken faktisk.. Hadde noe med en hatte-sak jeg hadde laget på barneskolen, som folk mente ligna på en duk.. Jaja..
*Emma* Skrevet 10. mars 2006 #20 Skrevet 10. mars 2006 Istappen (eller var den ispinnen?!) Fordi jeg alltid fryser og maste om at folk skulle lukke vinduene når de luftet i klasserommet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå