MiominMio Skrevet onsdag kl 18:10 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:10 Som er så møkklei av alle som har begynt å selge det? Til og med på jobb har de begynt å dra med seg. Heldigvis fjerna HR noen av produktene sniksatt på badet, men her prøver man å påvirke alle i montitor ved å lage disse for meg "falske" innleggene dag på dag om hvor fantastisk det er å være distributør og ikke minst business woman/man, powerwomen osv. Kjenner jeg blir tussete og jeg har nå delvis meldt meg fra sosiale medier ettersom jeg er drittlei alt dette. Andre som kjenner på det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #2 Del Skrevet i går, 08:55 Er det noe med omgangskretsen din? For jeg ser ikke snurten av det, ikke blant bekjente, ikke blant kollegaer, og knapt på some. Og jeg er av typen som oppsøker amerikanske FB-grupper om MLM fordi jeg synes det er så håpløst teit, og ikke er sen om å peke det ut om jeg skulle komme over det IRL 😂 Anonymkode: ab1ed...cca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #3 Del Skrevet i går, 10:05 Heldigvis ingen jeg kjenner som driver med dette på sosiale medier. Hadde det skjedd, hadde jeg bare sagt i fra at jeg sletter dem om de fortsetter å pushe dritten sin på andre. De hadde vel ikke ansett meg alene som noe tap, men andre (mange andre) kan ta følge, så.... da kanskje de skjerper seg. Anonymkode: c5ea7...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet i går, 10:25 #4 Del Skrevet i går, 10:25 Virker som den hypen gikk over for noen år siden, men mulig den er på vei tilbake? Heldigvis ingen i min omgangskrets som drev/driver med dette. Var en kollega eller to som drev på og prøvde seg litt, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #5 Del Skrevet i går, 10:26 Jeg har ingen i min omkrets som driver med slikt, og er derfor heldigvis spart for dette på FB i det minste. Men på IG følger jeg en del interiør kontoer bla, og mange av disse damene har kastet seg på denne trenden hvor Gud og hvermansen kaller seg "Digital markedsfører", og selger kurs som det er meningen at kjøper skal selge videre. Altså 🥱🤦🏼♀️ Anonymkode: 839a5...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Har ei veninne som er helt EKSTREM!! Hu driver seriøst med alt (forever living, mary kay, wraps, slankekaffe opplegg og noe shakes av noe slag). Jeg måtte til slutt bare si rett ut at hun måtte slutte å sende meg så mye reklame på alt mulig. De to andre jeg kjenner som driver med noe kjøper kun for eget bruk, jeg har bestilt et par ting jeg liker gjennom dem. Anonymkode: d1c5c...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå