Gå til innhold

Skriver man i kirkeprogrammet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sånn liksom? Se vedlegg

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Maddy
Skrevet

Jeg laget Kirkeprogrammet selv og skrev øverst inngangen og på slutten av arket skrev jeg utgangen, men jeg må legget til at hele ritualet var også i Kirkeprogrammet vårt da vi ikke giftet oss i Statskirken.

Gjest Gjest
Skrevet

Syntes det var fint, jeg! Som gjest synes i alle fall jeg at det er greit at inngangs- og utgangsmusikk står oppført i programmet :)

Gjest Maddy
Skrevet
Sånn liksom? Se vedlegg

Nå fikk jeg det opp - veldig fint det da :)

Skrevet

Takk :) Ja, synes det er litt morro av en eneste grunn - at vi bruker brudeslått fra sunnmøre som utgangsmusikk. Han er jo fra sunnmøre ;) Vil liksom ha frem det :)

Skrevet

jeg beundrer deg kitekatt,det virker som du har ALT kartlagt,kunne ønske jeg var like flink,lykke til videre,klem fra meg

Gjest gjest1
Skrevet

Kjempe-fint kyrkjeprogram!!!

Det er forresten vanleg å ha namna på dei involverte på baksida av kyrkjeprogrammet, altså prest, organist, forlovarar, eventuelle brudebarn og solistar, osv.. Berre eit tips! ;)

Skrevet

LindaL: Jøss...takk :) Det var pene ord :klem:

Veslo: Aha...skal sjekke ut det, jeg :)

Skrevet

Kjempefint!

Synes det er greit å ha inngangs- og utgangsmusikken på programmet jeg.

Du er flink! :klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Som ex-organist har jeg tatt vare på alle bryllups-programmene, og det er kjekt å vite hva man har spilt, og når. Det har altså vært vanlig å ha inngangs- og utgangsmusikken med i det trykte programmet der jeg har spilt...

Skrevet

Vi hadde ett lignende kirkeprogram når vi giftet oss.

Tror alle syns det er greit at det står hva som blir spilt, og hva som skal skje.

Skrevet

Kjempefint! Blir ca slik vi skal ha det også, bare at jeg ikke har laget det ennå ;)

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Ser kjempefint ut - bare et lite tips fra en rettskrivningsfantast: Det er ikk eriktig å bruke gåse-øyne til setningen om at dere takker for deltagelsen og sånn. :)

Skrevet
Ser kjempefint ut - bare et lite tips fra en rettskrivningsfantast: Det er ikk eriktig å bruke gåse-øyne til setningen om at dere takker for deltagelsen og sånn. :)

hehe, takk for tipset om det. Skal ta det bort, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...