AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:15 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:15 Vurderer å kalle kommende datter for Ellen. Hva slags egenskaper forbinder du med det navnet? Synes du det er fint? Anonymkode: b7bf7...c02 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:21 #2 Del Skrevet onsdag kl 17:21 Min svigerinne heter det og jeg forbinder navnet med en snill og mild person som aldri har gjort noen noe vondt Jeg liker navnet. Klassisk og elegant, og kan uttales på alle språk, da det ruller lett over tungen. Anonymkode: c7801...bab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet onsdag kl 17:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:22 Et navn på min beste kollega, en tidligere bestevenninne og en grandtante som var som en bestemor for meg. Har bare gode assosiasjoner til det navnet, forbinder det med noe trygt og koselig. Kanskje litt gammeldags, men plutselig blir de populære igjen. Jeg har forsåvidt aldri brydd meg om hva som er populært, begge mine barn fikk sjeldne navn som etterhvert ble svært populære. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovidie Skrevet onsdag kl 19:44 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:44 Fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet onsdag kl 19:48 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:48 Jeg synes det er nydelig. Har gode assosiasjoner til navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraDorothea Skrevet onsdag kl 19:50 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:50 Aldeles nydelig navn! Klassisk, velkjent, ikke oppbrukt, funker på de fleste språk. Kjenner tre Ellen, og alle er aldeles flotte damer♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:50 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:50 Jeg tenker på Ellen på Jernia i Side om Side. Anonymkode: a5d55...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet onsdag kl 19:50 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:50 To snille kusiner som heter Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet onsdag kl 19:51 #9 Del Skrevet onsdag kl 19:51 Flott og tidløst navn. Kjenner ei jente på 12 som heter det. Hun er en flott jente. Gode assosiasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:53 #10 Del Skrevet onsdag kl 19:53 Klassisk og elegant og tidløst navn! Ville gjerne kalle datteren min det, men faren ønsket et mer moderne navn. Har kun gode assosiasjoner til navnet mtp personer, men ønsket mest å bruke det fordi det er både kort og vakkert. Anonymkode: 4a0a5...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet onsdag kl 19:59 #11 Del Skrevet onsdag kl 19:59 Pent navn, og står igjennom tiden. Første som slår meg er likevel hun i Greys og hun talkshowdama. Ellen P. i Greys liker jeg veldig godt da. Hun virker veldig fin av det jeg har sett av intervjuer. Ser ikke på serien selv, men navnet skjemmer ingen. Talkshow ser jeg enda mindre på, så skal ikke si så mye om det andre, men alt i alt et pent navn. (Gidder ikke prøve å stave korrekt, for så å bli rettet på, så droppet etternavn her 🤪🤓🫣) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet onsdag kl 20:00 #12 Del Skrevet onsdag kl 20:00 Fint navn 😊 hadde det på lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:08 #13 Del Skrevet onsdag kl 20:08 Nydelig navn, som jeg assosierer med noe positivt, blant annet min gode, snille storesøster 🥰 Anonymkode: 8255b...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet onsdag kl 20:12 #14 Del Skrevet onsdag kl 20:12 Min oldemor het ELEN. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:14 #15 Del Skrevet onsdag kl 20:14 Jeg heter Ellen og jeg er veldig fornøyd med navnet mitt. Det er ikke ofte jeg møter noen som heter det samme. Anonymkode: 7c09e...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:31 #16 Del Skrevet onsdag kl 21:31 Fint Anonymkode: f85ef...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden Kjedelig navn. Anonymkode: c31ba...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden Tenker Ellen DeGeneres Anonymkode: 79f95...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden Oi nei, får assosiasjoner til en litt sær person med briller, kviser, regulering og ustelt krøllete hår. Anonymkode: 7c5c1...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Del Skrevet 19 timer siden Ellen er et pent og klassisk navn, men et dessverre ødelagt for meg pga assosiasjoner til influenser Ellen Aabol.. Anonymkode: ec42d...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå